סוני בתערוכת הסלולר בברצלונה – השקת דגמי אקספריה P / U

ליאור קורן
26-02-2012 20:25

סוני מכריזה על שני טלפונים בסדרת Xperia, בדגמים P ו- U, בגוף אלומיניום, מסך HD וחיבור לשירותי התוכן של סוני המשותפים גם למסכי הטלוויזיה וטאבלטים.

רק כמה ימים לפני התערוכה, נפרדה באופן רשמי סוני משותפתה למיזם הסלולאר – אריקסון ומעתה, אמרו רק "סוני" ולא "סוני אריקסון".

אנשי סוני דיברו רבות על שיתוף התכנים דרך שירותי המולטימדיה המקוונים של סוני, כמו Video / Music Unlimited.


הטלפון Xperia ion שהוצג בתערוכת CES 2012, היה הראשון לשאת את השם "סוני" לבדו, זהו סמארטפון תומך רשת LTE – דור רביעי ועתה הוא יתחיל להמכר גם בשאר העולם – מחוץ לגבולות ארה"ב.


Sony Xperia P / U
עתה מוכרזים Xperia P / Xperia U, בסדרת NXT ומצטרפים אל אקספריה S. נציגי החברה הדגישו את האלמנטים הגרפיים בתפריטי הטלפון והיכולת להציג תכני וידאו HD, על מסך ה- HD בדגם ה- S (בגודל 4.3") ומצלמת ה- 12 מגה פיקסל שלו.


ה- אקספריה S, יחל להמכר באירופה (ברצלונה) החל מהשבוע הבא.

Sony Xperia P / U
Sony Xperia P

Xperia P מגיע עם גוף אלומיניום, מסך בגודל 4" ורזולוציית 960x540 פיקסלים, עם טכנולוגיית White Magic המיועד להתמודד עם אור השמש בצורה יעילה תוך שהוא מציג תמונה בהירה פי שניים ביחס למסך ממוצע. מצלמת הסטילס מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל וצילום וידאו Full HD. הטלפון מציוד מעבד כפול ליבה 1GHz וקישוריות NFC עבור ארנק דיגיטלי או הפעלה של פונקציות מתקדמות בהעברת של גוף הטלפון על מכשיר אחר אשר מתקשר איתו.

למכשיר, תוצע גם תחנת עגינה לחיבור אל טלוויזיה, להצגת סרטים, משחקים ועוד.


Sony Xperia P / U
המכשיר יחל להמכר לקראת אמצע שנת 2012.


Sony Experia U

סמארטפון אקספריה U מגיע עם מסך קטן יותר (3.5") ורזולוציית 854X480, מעבד כפול ליבה 1GHz ומצלמת 5 מגה פיקסל, בדגם הזה, פס מואר בתחתית המכשיר (מאיר את שלושת לחצני השליטה של אנדרואיד), יאיר בהתאם לפונקציה המופעלת במכשיר או בהתאם לתמונה המוצגת על המסך. טלפון זה יוצא בגימור שחור או לבן, עם בסיסים צבעוניים בדוגמאות ורודות, צהובות או אחרות, גם דגם U, יחל להמכר לקראת רבעון שני של השנה.


Sony Xperia P / U
סוני הצהירה כי תשקיע סכום גדול השנה במטרה להרחיב את פעילות הסלולר שלה ולחבר את הטלפונים לפלטפורמת התוכן המשותפת עם שאר מוצרי החברה.


Sony Xperia P / U

מעבר לתגובות בפורום