LG Optimus VU – מתחרה חדש לגלקסי NOTE

dtown
19-02-2012 18:35

LG חושפת סמארטפון / טאבלט חדש מתחרה ל-NOTE של סמסונג, עם מסך 5", דור רביעי ומעבד ליבה כפולה 1.5GHz.

חברת LG חשפה היום את– ה-Optimus Vu: המצוייד בטכנולוגיית LTE (דור רביעי) ומסך IPS. מכשיר זה אמור לשלב בין עיצוב של טאבלט לבין שימושיות של סמארטפון. המכשיר מריץ מעבד כפול ליבה 1.5 ג'יגה, זיכרון פנימי בגודל 32 ג'יגה, וסוללת 2,800mAh.

מסך ה-IPS בגודל 5 אינטש, מגיע ברזולוציית 1024X768, והוא מציג יחס צפיה שכבר פחות מקובל כיום: 4:3 (קיים גם בדגמי אייפד), מה שהופך את הצפייה במסמכים, ספרים ועמודי אינטרנט לנוחה יחסית, אך פחות מתאים לצפיה בסרטים, למשל (שם ישארו פסים שחורים מעלה ומטה).


כפתור ה-QuickClip במכשיר מאפשר למשתמש לצלם את מסך הבית לצורך תזכורות בלחיצת כפתור בודדת. הוספת פתקים אפשרית גם בעזרת מגע אצבע או עט ה- Rubberdium באמצעותו ניתן לכתוב בצורה נוחה יותר. בין כל שאר האפליקציות המגיעות עם מכשיר ה-Optimus Vu: קיימת אפליקציית ה-Polaris Office התומכת בכל קבצי האופיס – טקסט, גליונות או מצגות, ומאפשרת למשתמשים לפתוח אותם ולערוך בתוכם.

ה-Optimus Vu מגיע בעובי של 8.5 מ"מ, בנוסף לחיבור HDMI ותמיכה בשיתוף מדיה דרך רשת (DLNA), ה-Optimus Vu: מגיע עם זיכרון של 32 ג'יגה ומצלמת 8 מגה פיקסל, ולמרות שבמקור מערכת ההפעלה היא Android 2.3 Gingerbread, השדרוג ל-Android 4.0 Ice Cream Sandwich כבר נמצא בעבודה.

המכשיר יושק בקוריאה בחודש מרץ, ומידע נוסף יתקבל כאשר יוצג בתערוכת NWC בברצלונה ב-27 בפברואר.


LG Optimus VU

מעבר לתגובות בפורום