אולימפוס OM-D E-M5 מצלמה בעיצוב רטרו עם לב מודרני

dtown
08-02-2012 09:06

אולימפוס משיקה את דגם ה- 4/3 החדש שלה, בעיצוב רטרו של סדרת ה- OM, גוף מגנזיום, מסך OLED, קצב 9FPS ועוד...

אולימפוס משיקה את מצלמת ה-"ללא מראה" החדשה והמתקדמת ביותר שלה, שלל תכונות מתקדמות מסתתרות מתחת לגוף מתכתי בעיצוב רטרו שלקח את ההשראה שלו משנות ה- 70, במיוחד מדגם העבר OM-4.

גוף המצלמה אטום לאבק והוא כולל בתוכו מנגנון יצוב רעידות חדש ומשוכלל, מערכת מבוססת 5 נקודות שיודעת לפצות על תנועות מצלמה מגוונות כמו הטיה בזוית ומציגה יתרון גדול בעובדה שהיא אינה תלויה בעדשה כזו או אחרת בהכרח.

עינית המצלמה, למרות מראה הרטרו שלה היא אלקטרונית (EVF) עם 1.44 מגה פיקסל, גם צג המידע מאחור מבוסס על טכנולוגיה עדכנית מסוג OLED והוא גם ניתן להטיה.


חיישן המצלמה הוא מסוג CMOS עם 16 מגה פיקסל, זהו חיישן פנסוניק אותו ראינו בדגם G3, אבל עם מערכת עיבוד תמונה והסרת רעשים חדשה של פנסוניק וערך ISO מקסימלי של 25,600.


פוקוס מהיר

חברת אולימפוס טוענת כי בדגם ה- OM-D, מערכת הפוקוס הינה המהירה ביותר במצלמות הקטגוריה, אפילו מעבר לזו של מצלמות ניקון מסדרה 1, גם קצב הצילום הרציף מהיר ועמד על 9 תמונות לשניה.
בסעיף הוידאו, מציעה ה- OM-D צילום ברזולוציית 1080i עד קצב של 60 פריימים לשניה.

המצלמה החדשה, תשווק בצבעי שחור או שחור/כסף, עם מחיר העומד של 1,000$ בארה"ב לגוף בלבד ו- 1,300$ בתוספת עדשת הזום החדשה 12-50 מ"מ.


עם המצלמה, הושקו אביזרים נוספים כמו גריפ HLD ל-6 סוללות – אטום לפגעי מזג אויר וגם פלאש FL-600R, בנוסף, הושק מתאם MMF-3 לעדשות.


אולימפוס OM-D E-M5 מצלמת בעיצוב רטרו עם לב מודרני
אולימפוס OM-D E-M5 מצלמת בעיצוב רטרו עם לב מודרני

מעבר לתגובות בפורום