על הקשר שבין ההאקר הסעודי לדובוני גומי ענקיים

גולן טופמן
18-01-2012 01:42

הרשת שוצפת וגועשת, ופתאום כל רכישה ברשת מעלה לנו פחדים שמא יגנבו את פרטי כרטיס האשראי שלנו. האקר סעודי? עזבו שטויות. קבלו עשרה מוצרים שבטוח לא תתפתו להזמין, אבל אולי תרצו בכל זאת.

בשבועות האחרונים שוטפות אותנו ידיעות אודות ההאקר הסעודי וגניבת כרטיסי אשראי. הסכנה המיידית, כך אומרים, היא רכישה באינטרנט וחשיפת הכרטיס, לעיני כל. כנראה שאין מקום בטוח לפרטים שלנו, שנותרים חשופים וגלויים בקלות יתרה. 

הלכנו צעד אחד קדימה (או אחורה, אם תרצו, במקרה זה) וחשבנו בשבילכם, מה המוצרים שבטוח לא חסרים אצלכם בבית, אבל אולי תתפתו ותזמינו דרך האינטרנט.

 

1.שעון מעורר מאתגר ומעופף


כמה קשה לקום בבוקר. במיוחד עכשיו בחורף, כאשר אנחנו מתחת לשמיכה, עם חימום ועמוק עמוק בתוך החלום, הנה מגיעה השעה 7:00 (זה המצב שלי לפחות, אם אתם קמים מאוחר יותר,שמח בשבילכם) וצריך להתעורר. הרוב משתמשים במכשיר הסלולרי כשעון מעורר, אבל גם אם משתמשים באחד ייעודי- אתם יודעים איך זה, הוא יוכל לצפצף עד מחר. ככל שאנו יותר עייפים, המשימה לקום נעשית קשה יותר, וזה לא משנה כמה השעון יצפצף. פתרון יצירתי מעניק לנו שעון מעורר אשר משגר פרופלור לאויר. הפרופלור יסוב סביבנו בכל החדר והשעון ימשיך לצפצף עד שנשיג את הפרופלור בעצמנו ונחזיר אותו לתושבת השעון. לאוהבי משימות הבוקר. 


עלות: 14.99 דולר
עלות משלוח: החל מ-17.04 דולר
אתר: Vat19

2.דובון גומי ענק

מכירים את דובוני הגומי הקטנים שמגיעים בכל מיני צבעים? אלו שקונים במשקל ומקבלים כמה עשרות בתוך שקית נייר? אז הדובון (יותר נכון דובי, ואם נדייק יותר, אז דוב)
הזה מגיע במשקל של כ-12 קילוגרמים וקוטרו הוא לא פחות מ-15 אינץ'. לשומרי המשקל (ושאר האנשים אשר נמנעים מהזמנה פתאומית של אמבולנס לביתם) חשוב לדעת שאכילת דובון שלם תעלה להם ב-32,000 קלוריות, שזה 30,000 קלוריות יותר ממה שצורך הגבר הישראלי הממוצע. הדובון מגיע בשלל צבעים- כחול, ירוק, אדום וכתום. לדובי יש שקע גדול באמצעו, אשר נועד להעמסה של סוכריות נוספות, אם זה לא היה מספיק. למי שזה יותר מדי בשבילו, תוכלו למצוא גם נחש גומי ענק.


עלות: 149.99 דולר
עלות משלוח: החל מ-159.47 דולר
אתר: Vat19

3.בובה ממולאת לחיבוקים

לא אני קראתי לבובה ככה, אלא כך היא נמכרת. אין מטרה למוצר, אלא לנוי והפגנת חיבה. הבובות מגיעה בשלל חיות: דרקון, שועל, קיפוד, לוויתן ארקטי (זה התרגום
הקרוב ביותר ל-Narwhal), תמנון, ינשוף, פנדה וכמובן תרנגול. כרגע כל הדמויות זמינות במלאי, אך בשבוע שעבר בדקנו וראינו שהתמנון אזל. אז למי שבונה על התמנון- הזדרזו.


עלות: החל מ-37.99 דולר (התרנגול הוא הזול ביותר, בלי לפגוע)
עלות משלוח: החל מ-29.56 דולר
אתר: Vat19

4.מלגזה מיניאטורית ניידת וניתנת לשליטה מרחוק

אתם חייבים להודות שאחת כזו חסרה לכם על השולחן. ביחס של 1/14 ממלגזה אמיתית, המלגזה המינאטורית הזו תוכל להעביר חפצים כבדים כמו קופסאות גפרורים,
מחקים, מחדדים ועוד שלל חפצים בגודל דומה, ממקום למקום. אחרי הכל, תמיד רציתם להעביר את חצי השקל שתקוע שם בפינת השולחן לצד השני, כדי שישאר שם בששת החודשים הבאים. עם המלגזה מקבלים גם כמה חביות, ארגזים, רפסודות ועוד כמה דברים שתוכלו לשנע ממקום למקום- והכל כמובן מיניאטורי. החלום שלכם לנהל מערך לוגיסטי התגשם, אבל בינתיים תתחילו מקטן. על המלגזה ניתן לשלוט באופן מלא- כולל על תזוזתה ועל המנוף עצמו.


עלות: 39.99 דולר 
עלות משלוח: החל מ-35.01 דולר
אתר: Vat19

5.מעולה לאימהות (ולאבות): כלי שכנוע משמעותית לכל ביס

איך משכנעים את הקטנים לאכול כל ביס? מלאכה קשה. כולנו זוכרים איך זה היה כשהיינו זאטוטים, ושום דבר לא השתנה. לפני הסכמה מלאה שלנו, הייתה האם קוראת
בכל- "...הנה אוירון!" , ואנחנו, משתפים פעולה בלית ברירה, היינו מקבלים זאת ולועסים.
אז הנה היא, הכפית הראשונה שאפשר לקרוא לה "אוירון", משום שהיא באמת אחד כזה. כפית אוירון שתסייע לכם לשכנע את הילדים לקבל כל ארוחה בהבנה והסכמה מלאה. מה עם מסלול הטיסה? גם על זה חשבו והוא חלק מהסינר כמובן.השתמשו באביזר הזה, וכל ארוחה תהיה בהסכמה מלאה.

עלות: 23.99 דולר 
עלות משלוח: החל מ-17.05 דולר

אתר: Vat19

6.זקן שהוא גם כובע, או: כובע שהוא גם זקן

תודו שקצת קר בחוץ לאחרונה. אנחנו מתלבשים טוב לחורף הישראלי, אבל לעתים שוכחים לחמם את הראש והפנים. המוצר הזה יציע לכם פתרון יצירתי בתור כובע צמר שמשתלב לתוך זקן צמר אשר יגן על הפנים. עצתי היא שלא תכנסו כך לסניף הבנק הקרוב, אבל סביר להניח שתתחממו כראוי. מגיע בכמה צבעים, כולל זקן ג'ינג'י (לא קופחתם).

עלות: 34.99 דולר 
עלות משלוח: החל מ-11.74 דולר
אתר: Vat19
 

7.עניבה מעץ (ואין לנו הערה חכמה לכותרת)

עובדים בתפקיד ניהולי? צריכים להתלבש בצורה ייצוגית לעתים קרובות? מתחתנים בשבוע הבא? ככל הנראה שלא זו תהיה העניבה שתבחרו. לא נתקלתי בדבר כזה עד כה, כנראה שמסיבות מובנות, אבל יש מישהו שחשב על ההברקה הזו- עניבה מעץ מלא.

עלות: 33.99 דולר 
עלות משלוח: החל מ-13.54 דולר
אתר: Vat19


8.מברשת שיניים לעצלנים

קצרים בזמן בבוקר? ממהרים לעבודה? מברשת השיניים הזו תסייע לכם לצחצח את שיני צידי השן בו זמנית. הזמן שתחסכו: 2 דקות מדי בוקר בממוצע, 60 דקות בחודש, ו-12 שעות בשנה, אבל היי, מי סופר. ואל תשאלו אותי מה לעשות עם כל הזמן הזה שהרווחתם, או עם ה-3.5 דולר שבוזבזו על המוצר הזה. תחליטו אתם.

עלות: 3.5 דולר 
עלות משלוח: חינם
אתר: Deal Extreme

9.נעל שהיא גם רובוטריק

ראינו הכל ב"רובוטריקים" : רכבים ואף מטוסים שהופכים לרובוטים. אבל עדיין לא הגיעה הנעל שהופכת לרובוט. לפחות לא עד עכשיו. הנעל נפתחת באופן מלא לרובוטריק, שיהווה יופי של קישוט על המדף (אם לא יתעלף מהריח עוד לפני כן). מגיע בכמה צבעים, כולל ירוק, כתום ואדום.

עלות: 12.60 דולר 
עלות משלוח: חינם
אתר: Deal Extreme

10.כפפות לשימוש במכשירי מגע

כבר אמרנו בפוסט הזה כמה קר בזמן האחרון. צריך לחמם את הידיים מצד אחד, אבל צריך גם לענות לטלפון כשצריך מצד שני. מאחר ומכשירי המגע כיום פועלים בשיטה קפסטיבית (זיהוי עפ" מגע עדין בלבד של האצבע) ולכן לא מזהים מגע דרך בד, במיוחד לא זה של הכפפות. זוג הכפפות הזה יאפשר עבודה מלאה עם מכשירי מגע כמו אייפון ודומיו, ומאידך, יאפשר לכם להתחמם ולהרגיש נעים בחורף.

עלות: 3.80 דולר 
עלות משלוח: חינם
אתר: Deal Extreme

 

אחרי שעיינתם בשלל ההברקות שמצאנו עבורכם, נזכיר כי מומלץ לנקוט במשנה זהירות בכל הקשור לפרטיכם האישיים ובמיוחד לפרטי אמצעי התשלום. 
לא בכל אתר מומלץ למסור פרטים, אלא רק בכאלו המוכרים לכם ומאובטחים כראוי (עם חותמת אבטחה המופיעה על גבי דפי האתר).

נתקלתם בעוד מוצרים הזויים ברשת? שתפו. 

מעבר לתגובות בפורום