עסק בפוקוס: סינמה פרדיסו

נמר לוי
16-01-2012 23:41

נמר לוי יושב על קפה באחד על אחד עם מולי שרל, הבעלים של חנות האודיו והוידאו "סינמה פרדיסו". סמכו על נמר שישאל את השאלות שכולכם רוצים לדעת, ויש גם תמונות. עסק בפוקוס- "סינמה פרדיסו".

סינמה פרדיסו- קצת רקע

אני מניח שכולנו מכירים את החנות הזו. אבל את הסיפור שלה לא כולם מכירים. מולי שרל, הבעלים של סינמה פרדיסו חשף בפני את ההיסטוריה המעניינת של החנות עוד לפני שהפכה להיות "סינימה פרדיסו".זה התחיל כחנות של ניופאן עד אשר החליטה החברה להעביר את הבעלות למולי שרל ששימש בזמנו כאחד מהקודקודים בחברה. לאחר שקיבל את החנות שינה את שמה ל"סינמה פרדיסו" ועד היום כמעט ואין חובב אודיו שאינו מכיר את השם.
סינמה פרדיסו, נפתחה בשנת 2003 ובראשה עומד אדם אחד, מוכר לכולנו, ומי שלא מכיר אז הגיע הזמן – מולי שרל.

הקשר בין ספורט אתגרי לאודיו

סינמה פרדיסו ממוקמת בנמל תל אביב, בין חנויות מעצבים ומסעדות קונספט מיוחדות, בקרבת הים. 
לאודיופיל והוידאופיל החובב זו פנינה מקסימה לשבת ולהירגע. האירוח של מולי יוצא מהכלל. קפה טעים ואווירה של מוסיקה. בחדר הראשי של החנות, בין מסכי פלזמה, LCD ו-LED, חדישים, תמצאו מבחר אדיר של מקלטי רדיו בסגנון רטרו, כאלה עם מקום לדיסק ועיגון לאייפון. עוד סקירה מהירה

עם העיניים ואפשר גם למצוא סטרימרים ובמרכז החנות, בלי קשר לכלום, האהבה השנייה של מולי- אופני הרים מקצועיות בהן הוא רוכב קילומטרים על גבי קילומטרים ביום. זה בהחלט מסביר את האנרגיות הצעירות והרעננות של מולי.
“ספורט אתגרי הוא חלק בלתי נפרד מחיי", אומר מולי. “אני מתעורר בבוקר לרכיבה ארוכה. בלעדיה לא מצליח להתחיל את היום".

על קפה, דרך חיים ואודיו דו ערוצי

לאחר שלגמנו מהקפה הטעים נכנסנו לחדר הפנימי של החנות. שם הרגשתי ממש בבית. דגמי רמקולים רצפתיים ומוניטורים במבחר עצום. מדרגות כניסה לחובב המתחיל ועד לרמקולי יוקרה בעלות של עשרות אלפי שקלים. מקרן איכותי לקולנוע ביתי, תלת מימד, רסיברים היי אנד משובחים של מיטב החברות, מגברי מנורות איכותיים ומה לא. 

 

נראה שהחדר הזה מצליח לאכלס את כל היצרניות במקום אחד. הופתעתי לגלות שבחדר העמוס הזה אפשר להיחשף לתוצאה מרשימה ביותר באודיו דו ערוצי. מולי לא מתעצל, ולמרות המרכזיה שמנתבת אוטומטית בין המוצרים השונים, הוא יחבר ידנית את הרכיבים כאשר מגיע אליו חובב אודיו שמעוניין להאזין למערכת דו ערוצית איכותית. הוא ימקם בהתאם ואף נתקלתי במצב בו הוא הוציא רמקולים לחדר הראשי על מנת להרגיע את החלל מההתערבות הפסיבית שלהם. אין ספק שמולי אודיופיל בנשמה. התיישבנו לכמה שאלות.


נמר: "איזה מוסיקה אתה שומע?”
מולי: “כל מה שטוב. לא אכפת לי מאיזה ז'אנר זה, העיקר שהתוכן יהיה מעניין"

נמר: "מה לא תכניס לחנות?”
מולי: "מוצרי מדבקה ומוצרים שאני באופן אישי חושב שהם לא מספיק טובים. מה שלא מספיק טוב עבורי לא מספיק טוב עבור הלקוח שלי.”

נמר: "ואתה באופן אישי, אודיו או וידאו?”
מולי: “אני איש של מוסיקה לפני שאני איש של סרטים. המוסיקה מבחינתי היא דרך חיים. לכן, בסינמה פרדיסו יש מבחר עשיר של מערכות סטריאו איכותיות לצד מערכות קולנוע משוכללות. כשאני מגיע הביתה, הדבר הראשון שאני עושה זה מכניס דיסק לנגן ויושב לשמוע מוסיקה"

נמר: "אז אני מבין שאודיו"
מולי: “כן. באופן אישי אני בהחלט איש של אודיו איכותי. אבל אני נהנה מאוד מלהביט בתמונת מסך איכותי ובמסגרת עבודתי והתמחותי אני גם יודע להעריך איכות במסך, איכות הצליל במערכת קולנוע ביתי וכמובן גם יודע להביא את התוצאות הללו לבית הלקוח. אבל אין ספק שאודיו דו ערוצי איכותי ממלא את ליבי הרבה יותר"

נמר: “עם איזה מערכת אתה שומע בבית?”
מולי: “יש לי מערכת מאוד איכותית ויקרה בבית, לא כל כך משנה מה הרכיבים אבל מדובר במערכת שמשמשת אותי רק למוסיקה וכמו שאמרתי, מנגנת מהרגע שאני מגיע הביתה”.

נמר: “מה המוטו שלך?”
מולי: “שהלקוח ירגיש בבית ושידע שאנחנו כאן על מנת לשרת אותו גם אחרי הרכישה"

לסיום

כשהייתי אצל מולי קיבלתי המון מידע היסטורי על החנות. תאריכים ושינויים בחייו ותפקידים קודמים בהן כיהן מולי טרם פתח את החנות. החלטתי לוותר על המידע הזה ולספר לכם על מה שמתרחש עכשיו ולא מה שהיה. זה למרות שמה שהיה, מרשים בהחלט וידוע לכל מי שמכיר את פועלו של מולי.מולי הוא אדם מקסים, חייכן ואיש שיחה מעניין. כנראה שזו אחת הסיבות שהפכה את סינמה פרדיסו לחנות עם הרבה נשמה. נהניתי מהמבחר, מהאירוח ומהשיחה הקולחת עם אדם מעניין ורב פעלים, נהניתי מהגישה האודיופילית והשמירה על איכות המוצרים בחנות.

 

סינמה פרדיסו, רחוב יורדי הסירה 1 (האנגר 8), נמל תל אביב
ותודה למולי, על הסבלנות, וכמובן על הקפה.

 

מעבר לתגובות בפורום