CES 2012 - תורן של החשיפות הגדולות בתחום האודיו, חלק ב'

dtown
13-01-2012 17:35

חלק מהיחודיות של תערוכת CES נעוץ במערכות האודיו היקרות והאיכותיות ביותר שניתן למצוא במקום אחד. בחלק ב', נמשיך להכיר לכם כמה מהיצרניות הללו ונחשוף בפניכם את המוצרים החדשים שלהם.

בהמשך לחלק א' של סקירת CES, נציג כאן דגמים נוספים שהוצגו, וינעמו לאוזנינו בשנת 2012.

 


 


יצרנית הרמקולים היוקרתית Marten חשפה כבר בשנה שעברה את האבטיפוס לרמקול מסדרת הרפרנס החדש שלה ה-Django. להבדיל מהדגמים הקודמים של merten שחלקו יחידות קרמיות של Accuton הגרמנית, ב-Django קיימות 3 יחידות אלומניום בקוטר 8 אינטש של Seas הנורבגית שיוצרו במיוחד עבור ה-Django. יחידות המיד והטויטר נותרו קרמיות מבית Accuton כמובן כאשר יחידת המיד הינה 6 אינטש ויחידת הטויטר 1 אינטש. 
הרמקול החדש של Marten הוא בתצורת 3 way ומציג נתונים שמספרים על היענות לתדר שנעה בין 26-30000Hz +-3dB. נצילות 89dB/1m/2.83V ואימפדנס שנע בין 6 ל-4 אוהם.
בתוך תיבת הרמקול כבילה מבית Jorma Design.
מחירו של הרמקול בארצות הברית  יחסית צנוע ויעמוד על 15,000 דולר לזוג.


חברת מוראל הישראלית חשפה השנה את הרמקול החדש שלה. זהו בעצם Fat Lady קטן העונה לשם Sopran.
הרמקול החדש של מוראל חולק את אותה יחידת מיד של רמקול הדגל של החברה, תיבה העשויה קרבון ועיצוב בהשראת הגברת השמנה.
ה-Sopran נועד לתת מענה לדגם נוסף בדגמי הרפרנס של היצרנית במחיר שפוי בהחלט ביחס להשקעה הרבה שנעשתה.
מחירו של הסופרן יעמוד על 12,000 דולר בארצות הברית ובישראל כנראה שקצת פחות. הרמקול ישווק בחודשים הקרובים בישראל ובחו"ל.


מיודעינו יואב גבע, הבעלים והמהנדס של yg acoustics חשף את הליין החדש והמדהים של החברה. בניהם שיחרר את המהדורה החדשה של ה-Kipod בגרסה 2 וה-Anat III Signature החדש.
הסדרה החדשה של  yg acoustics, כמו הקודמת, עשוי כולו אלומניום תעופתי סופר איכותי המורכב מפלטות מודולריות.
הרמקולים החדשים של  yg acoustics שומרים על עיצוב זהה לדגמים הקודמים עם שיפורים אקוסטים בתוך התיבה ושיפור הקרוס והיחידות.
מחירם של הדגמים החדשים יהיה יקר באחוזים בודדים מהדגמים הקודמים ובעלי הדגמים הקודמים יוכלו לעדכן את הרמקולים למהדורות החדשות.


עוד אחת משלנו, שהצליחה לשים את עצמה במקום מכובד ביותר בעולם. נראה כי כולנו המתנו בסבלנות רבה על מנת לראות במו עיננו את היצירה החדשה. ה-Magico Q7. 
האימתני החדש הוא אולי אחד הרמקולים המדוברים ביותר בתערוכה הזו בגזרת האודיו. מדובר ברמקול ריצפתי גדול במשקל העומד על 340 קילוגרם ליחידה. כמיטב המסורת בחרה  Magico בחומרים ורכיבים ברמה הגבוהה ביותר ותיבה מחוזקת במוטות אלומניום.
הרמקול הזה, למרות שהוא ענקי ומרובה יחידות מציג רגישות של 94 db ועקבה של 4 אוהם. היחידות המורכבות ברמקול הינן יחידות שיוצרו במיוחד עבור הרמקולים שלה כאשר המתכנן, יאיר תמם, הוא המוח מאחורי היחידות הנפלאות של היצרנית הזו.
הרמקול בנוי מיחידת טויטר בקוטר 1 אינטש, יחידת מיד בקוטר 6 אינטש, יחידת מידבס בקוטר 10 אינטש ויחידת בס בקוטר 12 אינטש.
מחירו יעמוד על 165,000 דולר. אל דאגה, זה מחיר לזוג!


B.M.C. Audio חשפה את הדגם החדש והיקר שלה העונה לשם Arcadia. הרמקול של B.M.C. Audio הינו בקוטר 6.1 אינטש במבנה דיאפוליטו (מיד טויטר מיד) ויש לו יחידת טויטר ריבון air-motion. לרמקול שתי יחידות בס צידיות מתוצרתה בקוטר של 11 אינטש.
כל רמקול שוקל 90 קילוגרמים ומחירם יעמוד על 39,000 דולר.


Tad-m4300גם Tad משחררת שני דגמים חדשים לשוק. ה-Tad, מבית פיוניר, קיבלה שבחים רבים בעולם בזכות הרמקולים שלה. לאמתחתה נוספו שני מוצרים חדשים לא זולים במיוחד. רמקול ואלקטרוניקה.
הרמקול החדש של tad נקרא e1 והוא יעלה 29,000 דולר , כמו אחיו הוותיקים יותר, בנוי בשיטה דומה עם שיפורים בקרוס וביחידות.
המוצר הנוסף הוא ההפתעה הגדולה מבית tad והוא סט קדמגמגבר מדגם c600 ומגבר הספק מדגם M4300 בעל 4 ערוצים והספק של 150 וואט ב-8 אוהם ו-300 וואט ב-4 אוהם במשקל של 43 קילוגרם.
שתוכננו לעבוד עם הרמקול החדש ומחירו של סט ההגברה החדש עומד על לא פחות מ-49,000 דולר.

מעבר לתגובות בפורום