נחשפו הפרטים על הסדרות החדשות של פנסוניק – פלזמות ו- LED

dtown
08-01-2012 06:00

חמש סדרות של פלזמות תלת מימד, מסכי LCD LED תלת מימד בגדלים חדשים עם משקפיים פאסיביים, דפדפן אינטרנט ואפליקציות מבוססות מחשוב ענן, כל אלו יחשפו רשימת בימים הקרובים.

הפרטים על דגמי הפלזמות ומסכי ה- LCD LED החדשים של פנסוניק נחשפים לפני תערוכת CES 2012, הדגמים הללו יגיעו לישראל בחודשי הקיץ הקרוב.

פנסוניק משיקה השנה 15 סדרות חדשות  של מסכי LED / LCD / פלזמה, המסכים בקו החדש מאופיינים בעיצוב חדש ברמת הצבע, העובי (4 ס"מ במסכי הפלזמה) והמסגרת. הפרטים הם ראשוניים (תמונות המסכים לא נחשפו עדיין) והתרשמות ראשונה מהם תתבצע במעמד התערוכה.


בסדרות החדשות, יופיעו גדלים חדשים של 47"-55" בגזרת מסכי הלד ופלזמה בגודל נוסף של 60" בין ה- 55" וה- 65" הקיימים. 

דגמי ה- SmarTViera המובילים מבוססים על ארכיטקטורת "הענן" וכוללים קישוריות Wi-Fi מובנית במסך, דפדפן אינטרנט תומך Flash ושלטי Touch ידידותיים מבעבר.

פנסוניק מציגה גם השנה תחילת שימוש במשקפי תלת מימד פאסיביים בחלק מדגמי ה- LED 3D והטמעת טכנולוגיית אלחוט, ה- Bluetooth במשקפי תלת מימד האקטיביים של החברה.


פלזמות חדשות


פנסוניק ממשיכה להאמין בפלזמה עם השקתן של שש סדרות מסכי פלזמה,  חמש מתוכן תומכות בתלת מימד אקטיבי ומלבד סדרת כניסה, כל המסכים מציגים רזולוציית Full HD שהפכה לסטנדט למעשה. ליין המסכים החדש של פנסוניק, שימותג תחת השם ""SmarTViera עבר שינוי מהותי בגזרת העיצוב. הליין מגיע עם מסגרת דקה יותר מהדגם הקודם, עובי המסכים הוא 4 ס"מ בלבד, הצבע המוביל השתנה לגוון חדש של שחור שלא היה קיים עד כה וכל סדרה תהיה מזוהה ע"פ פסי העיצוב הדקורטיביים שהתווספו בחלקה התחתון של המסגרת.


הצפייה בסרטי תלת מימד בפלזמות של פנסוניק תתבצע באמצעות משקפיי תלת מימד אקטיביים לתמונה באיכות FULLHD  לכל עין. המשקפיים עברו דיאטה השנה וירדו למשקל של 26 גרם והם פועלים בטכנולוגיית Bluetooth, המשפרת את איכות התקשורת עם המסך באופן ניכר, מצמצם הפרעות חיצוניות ומאפשר להתרחק מהמסך עד לטווח של 10 מטר.


סדרת VT50
פלזמה פנסוניק VT50סדרת הפרימיום של פנסוניק השנה היא ה- VT50 (מחליפת ה-VT30 שזכתה ב- DTOWN לתואר טלוויזית השנה). סדרה זאת תוצע בגדלים של 55 אינטש (TC-P55VT50) ו- 65 אינטש (TC-P65VT50). שניהם יציעו תלת מימד  FullHD לצד יכולות המרה מצוינות מדו מימד לתלת מימד FHD ושלט עם ממשק מגע.


החידוש המרכזי בדגם הנוכחי הוא תוספת של דפדפן אינטרנט תומך ב- FLASH ויכולת קישוריות  ((Wi-Fi מובנית. מעבר לכך, בדומה לדגם הנוכחי VT30, גם דגם זה תומך בנגן Media Player וקיימת בו אפשרות לשיתוף מדיה בין המחשב בלי מכשירים מתווכים דרך DLNA.


סדרת מסכים זו, בדומה לסדרת מסכי ה-LED כוללת פלטפורמת "Viera Connect" והיא מציגה את תו תקן THX לתלת מימד ולדו מימד. ברמת החיבורים כולל הדגם 3 כניסות USB, 4 כניסות HDMI ומעבד וידאו שמסוגל לנגן קבצי MKV (פורמט שמהווה סטנדרט בקבצי וידאו HD).


סדרת GT50 מוצעת בגדלי 50, 55, 65 וגודל חדש של 60 אינטש. כל הדגמים בסדרה הם 3D FULLHD, תומכים בפלטפורמת "Viera Connect" וקיימת בהם יכולת קישוריות (Wi-Fi) מובנית, תמיכה בנגן Media Player אפשרות לשיתוף מדיה מנגנון המרה לדו מימד ותמיכה בתקן THX לתלת מימד ולדו מימד. ברמת החיבורים סדרה ה- GT זהה לסדרת ה-VT.

סדרת ה- ST50 מגיעה בגדלי 50, 55, 60 ו- 65 אינטש. כולם מסכי תלת מימד FullHD, המפרט שלהם דומה ל-GT50 למעט חיבור HDMI ו- USB אחד פחות.


סדרת U50, הינה היחידה השנה שחסרה יכולות תלת מימד. זוהי סדרת FullHD, תומכת בנגן Media Player וכוללת שתי כניסות HDMI ו- USB.


סדרת הכניסה XT50 כוללת 2 מסכים בגודל 42 ו- 50 אינטש. שניהם מסכי תלת מימד ברזולוציית  HD, תמיכה בסיסית ב-IPTV (פייסבוק בלבד), מנגנון המרה מדו מימד לתלת מימד, תמיכה בנגן Media Player שיתוף מדיה ( (DLNA ושתי כניסות HDMI ו- USB.


פלזמות פנסוניק חכמות
מסכי LCD ו-LCD-LED

תשע סדרות ה- LCD  של פנסוניק כוללות 15 מסכים ברזולוציית FullHD כאשר 13 מתוכם הינם מסכי LCD-LED  בטכנולוגיית פאנל ה- IPS ALPHA  של פנסוניק, שהינה מוטמעת השנה בכל קו המסכים. ב-7 ממסכי  ה-LCD-LED תהיה יכולת המרה מדו מימד לתלת מימד.

הסדרה המובילה היא WT50. המסך מגיע בגודל חדש מבחינת פנסוניק של 55 אינטש, אליו מצטרפים דגמי ה- DT50, ה- ET50 וה- ET5 שיוצעו בגדלים של 42 ו-47 אינץ שגם הוא גודל חדש בקונצרן היפני.


דגמי הפרימיום של מסכי ה- LCD-LED  מגיעים עם מעבד תמונה 200Hz (למעט דגם ה-ET5 שמגיע עם מעבד 100Hz), בדגם הפרימיום WT50 קיים התקן Wi-Fi מובנה ודפדפן אינטרנט תומך Flash. בשלושת הדגמים האחרים (DT50, ET50 ו- ET5 ) קיים Wi-Fi חיצוני עם דפדפן תומך HTMI.


מבחינת חיבורים כוללים כל הדגמים בסדרות ה-LED המובחרות של פנסוניק כוללות  3 כניסות USB, 4 כניסות HDMI, כניסת SD CARD, כניסת LAN ויכולת שיתוף מדיה עם המחשב האישי דרך ה-DLNA.


כל מסכי ה-LCD-LED של פנסוניק מסדרת SmarTViera תומכים בפלטפורמת Viera Connect, אשר מציגה לצופה גישה ישירה (אלחוטית או קווית) למגוון אפליקציות משחקים, מוזיקה, בריאות וכושר, סרטים, ספורט, High Lights של ערוצי ספורט בינלאומיים וגלישה מתואמת לטלוויזיה באתרים נבחרים כדוגמת Youtube, סקייפ, פייסבוק, טוויטר ועוד.


מי שייבחר לצפות בתכני תלת מימד במסכי ה-LCD-LED יוכל לעשות זאת באמצעות משקפי תלת מימד אקטיביים כאשר בדגם ה- ET5 בחרה פנסוניק לעבור לשיטה של המשקפיים הפאסיביים.

עוד כוללת  סדרת ה- LED שני דגמי דו מימד FullHD עם מעבד תמונה 50Hz: ה- E5 שתוצע בגדלי 32, 42 ו-47 אינץ ותומכת בפלטפורמת Viera Connect וסדרת EM5, שתוצע בדגמי 32 ו-42 אינטש. לשתי אלו תצטרף סדרת ה-X הבסיסית של פנסוניק בגדלי 24 ו-32 אינטש.


בגזרת מסכי ה-LCD הרגילים, מציעה פנסוניק את סדרת ה-U5 בגדלי 32 ו-42 אינץ. מסך FHD עם מעבד תמונה 50Hz, כניסת USB (לתמונות בלבד) וכניסת HDMI. סדרת ה-C30 הבסיסית תוצע בגודל 32 אינטש בלבד.

מעבר לתגובות בפורום