מוראל תחשוף בתערוכת CES רמקול קרבון חדש: Sopran

dtown
02-01-2012 12:09

רמקול חדש – בן לדגם Fat Lady, דומה בעיצוב בחבילה קטנה יותר, עם גוף עשוי קרבון סליל טיטניום וגריל "לוטוס".

מוראל מציגה דגמי רמקולים חדשים:
רמקול חדש של חברת Morel, זהו הראשון אחרי רמקול הדגל ושמו Sopran, מוגדר כ-"הבן" של ה- Fat Lady, דומה בעיצובו ומכיל את רוב הטכנולוגיות של ה-  Fat Lady (כמו תיבת carbon-fibre ללא בידוד פנימי, דרייברים יעודיים הפותחו לו) רק בחבילה קטנה יותר. בנוסף הוא כולל סליל טיטניום וגריל לוטוס חדשני התורמים אף הם לצליל הפתוח. הרמקול יודגם בתערוכ, CES 2012 הקרבה.

בנוסף, לסדרת ה – Octave של מוראל, התווסף רמקול Octave 6 המוביל כעת את הסדרה. עיצובו קומפקטי ומודרני והוא מכיל את רוב הטכנולוגיות הנראות ב – Sopran  החדש.  עם דרייבר midrange שהגיע מרמקול הדגל של החברה, מערכת מגנטית היברידית ועוד.


כמו כן, תוצג בתערוכה סדרת ה- Solan המייצגת את שאיפתה של מוראל "לספק לאוהבי מוסיקה רמקולים בטכנולוגיה ועיצוב חדשני" במחיר שווה לכל נפש. הסדרה משווקת לקונפיגורצית סטריאו וגם לקולנוע ביתי.


Morel Sopran

דרייברים של Fat Lady ברכב
לפי דברי החברה, מוראל משיקה בתערוכה את קו המוצרים החדש והנרחב ביותר שלה לרכב, שפותח ע"י חטיבת המחקר והפיתוח בהשראת ה- Fat Lady. ראסל קאופמן, המנהל הטכני של מוראל מסביר: "הידע הרב שרכשנו בפיתוח רמקול הדגל היווה השראה לחיפוש דרכים חדשות ליצור מערכות שמע לרכב שיוכלו באמת ובתמים לשחזר סאונד המעביר למאזין את התחושה המחשמלת שיש כשאת/ה  ב"הופעה חיה".

רמקולי הרכב של מוראל כוללים מערכת crossover חדשה - MXR
(Morel Crossover Resolution) , שאמורה לספק התאמת פרמטרים של הדרייברים לאקוסטיקת הרכב על מנת לאפשר התקנה קלה יותר ולמזער בעיות אקוסטיות הנובעות ממיקום רמקולים בעייתי. לטענת החברה, הרמקולים מספקים במת צליל יציבה ללא קשר למיקום המאזין ברכב.     

מוביל רמקולי הרכב שיוצג בתערוכת CES הוא ספינת הדגל 602 Supremo. בין מאפיניו דרייברים high end, המבוססים על הדרייברים של ה – Fat Lady,עשויים carbon fibre, מערכת MXR Crossover ועוד.


Morel Supremo 602

מעבר לתגובות בפורום