CES 2012 - טלוויזית ה- OLED ";55 של LG נחשפת!

ליאור קורן
26-12-2011 10:12

LG מציגה את מסך ה- OLED הראשון שלה בגודל 55", עם דקיקות של 5 מ"מ, רזולוציית Ultra Definition ותמונה עם טווח צבעים רחב.

טלוויזיות OLED  - שאמורות להציע אלטרנטיבה משופרת לטכנולוגיות המוכרות  LC ופלזמה הן כבר לא מדע בדיוני, לפני כשבועיים, דיווחנו על כל שהחברות סמסונג ו- LG עומדות להציג טלוויזיות OLED מסחריות ראשונות בתערוכת CES 2012, עתה השמועות הופכות לעובדות עת חברת LG חושפת מידע נוסף ומציגה תמונות של הטלוויזיה שלה.

על OLED דיברנו רבות בעבר ומזה מספר שנים המתנו עד שיופיע דגם מסחרי בגודל שיכול להתאים להצבה בסלון, סוני היתה הראשונה בעבר למכור טלוויזיות OLED, אולם זו הגיעה בגודל של 11" ורזולוציה נמוכה יחסית, LG בעצמה החלה למכור בשנה שעבר מסך בגודל 31", אולם באופן מצומצם למדי ומחיר גבוה.


עובי המסך החדש שמגיע בגודל 55" עומד על 5 מ"מ דקיקים, טכנולוגיית המסך מבוססת על AM OLED שמוכרת לבעלי סמרטפונים מדגמים כמו גלקסי S או מוטורולה RAZR עם טווח צבעים רחב יותר מאשר מסכי LCD, ניגודיות טבעית העומדת על 100,000:1. בטכנולוגיית ה- OLED, הפיקסלים מייצרים את האור לעצמם ואינם נזקקים לתאורה אחורית כמו ב- LCD, מה שמאפשר להציג שחור טוב בהרבה (ניתן להדליק ולכבות את הפיקסלים מבוססי דיודות אורגניות באופן עצמאי לקבלת שחור), גם זמן התגובה מהיר הרבה יותר.


טלוויזית ה- OLED, תוצג לראשונה בתערוכת CES 2012, בביתן פרטי בתערוכה שיהיה פתוח לאנשי תקשורת בלבד וגם "לקוחות נבחרים". LG הצהירה לפני התערוכה שתחל למכור טלוויזיה מסחרית החל מאמצע שנת 2012, המחיר לא נחשף עדיין.


LG OLED TV

טלוויזית OLED LG

מעבר לתגובות בפורום