החיפושים הפופולריים ביותר בגוגל: אייפון 5, סטיב ג'ובס

ליאור קורן
16-12-2011 06:04

גוגל מפרסמת את עשרת הביטויים הפופולריים ביותר בשנת 2011, שלושה מהם קשורים לחברת אפל.

אתר Zeitgeist של גוגל מפרסם סטטיסטיקות שנתיות על מילות חיפוש באמצעות הצטברות של מיליארדי  שאילתות חיפוש ב-Google, בינהם את עשרת החיפושים הפופולריים ביותר.

על פי הגדרת גוגל, דו"ח ה-Zeitgeist ("רוח התקופה" בגרמנית), השנתי מגלה מה תפס את תשומת הלב הציבורית בעולם במהלך השנה האחרונה - תחומי עניין, או רגעים משמעותיים כפי שהדבר נראה דרך החיפוש.

אפל מתגלה שוב כחברה שיודעת לתפוס את תשומת לב הציבור יותר מעל חברת טכנולוגיה אחרת. השנה, שלושה ביטויים מתוך עשרת הפופולריים ביותר בגוגל קשורים לחברת התפוח, אייפון 5, למשל, הגיע למקום החמישי, כאשר שיא החיפושים התרחש בשבוע של 25 לספטמבר, שבוע לפני אירוע ההשקה של אפל שחשף לבסוף דגם בשם אייפון 4S ולא את 5 המצופה.


סטיב ג'ובס, מייסד חברת אפל והמנכ"ל המיתולוגי שלה, הלך לעולמו בגיל 56 לאחר מאבק בסרטן, בימים שלאחר מותו, הגיעה כמות החיפושים של שמו בגוגל לשיא, מה שמביא את הביטוי "סטיב ג'ובס" למספר 9 בין עשרת החיפושים הפופולריים ביותר.


אחריו, במספר 10, מופיע אייפד 2, שעל פי סטטיסטיקת גוגל, קיבל תאוצה של 939% בחיפושים אחריו בין 2010 ל- 2011, מה שהתבטא, כנראה, במכירת חצי מיליון טאבלטים כאלו בסוף השבוע להשקתו.


שלושת החיפושים הראשונים בפופולריות שלהם בשנת 2011 הם רבקה בלאק, גוגל+ וגם Ryan Dunn.

מעבר לתגובות בפורום