חנויות
סטריאו סטאר פיוז רמקולים מוראל Morel Stereoscope סטריאוסקופ Soundquest מאסטרו אודיו אלגזי אניגמה קולנוע ביתי אודיו קלאב יורוקום פנסוניק אודיו פידליטי ערמונית מוגדלת אודיו שופ - Audio Shop USBID אודיופריק
הוסף ל::

רמי לוי תקשורת – 20 אגורות לדקת שיחה | סמארטפונים & טאבלטים | חדשות | ראשי

רמי לוי תקשורת – 20 אגורות לדקת שיחה

גודל אות: Decrease font Enlarge font
רמי לוי תקשורת - מסלולים ותעריפים רמי לוי תקשורת - מסלולים ותעריפים

רשת רמי לוי תקשורת החלה לפעול היום בתחום הסלולאר בקידומת 055 ותעריפי שיחה לדקה של 20 אגורות ו- 15 אג' להודעת טקסט.

המפעיל הסלולארי הוירטואלי (MVNO) הראשון בישראל החל לפעול, רשת "רמי לוי תקשורת" תפעל על גבי תשתית התקשורת של רשת פלאפון ותציע תעריפים מוזלים.

בשלב הראשון, נקודות המכירה של הרשת תמוקמנה בתוך סניפי רשת רמי לוי או בסמוך אליהם.
קידומת מספרי הטלפון של מנויי החברה (שלא העבירו מספר מרשת אחרת) הינו 055-66. מוקד שירות הלקוחות הינו במספר 1-800-800-055.
מחירים לדוגמה של רמי לוי תקשורת:

מסלול "שלם רק על מה שאתה מדבר": עלות לדקה 20 אגורות (כולל מע"מ), עלות להודעתSMS – מחיר 15 אגורות, עלות לכל 1 מגה גלישה 15 אגורות, רכישת כרטיס סים 29.90-39.90 ש"ח, דמי מנוי 14.90 ש"ח.
בנוסף, יוצעו כרטיסי חיוג "פרה פייד" (תשלום מראש) בתעריפים של 39 אגורות לדקה.

חבילות גלישה: חבילת 5 ג'יגה – 55 ש"ח, ל- 10 ג'יגה – 98 ש"ח. בשלב זה, אין לרשת הסכמי נדידה עם מפעילים בחו"ל.

רמי לוי יציע גם מכשירים זולים לרכישה, בינהם טלפון מדגם נוקיה C201 במחיר 349 ש"ח ושלושה טלפונים חכמים (סמארטפונים) מתוצרת Huawei הסינית במחירים שנעים סביב 800 ש"ח.
המפעילות הקיימות, אורנג', סלקום ו- אורנג'הכריזו כי יציגו גם מסלולים דומים וזולים ביחס לתעריפים המוכרים שלהן.

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (13 תגובות פורסמו):

אפי on 05/12/11 19:20:55
טוב מאוד... כמה שיותר יכנסו לתחום-נקווה שנראה מחירים הגיוניים וסבירים. כן יירבו.....
on 05/12/11 20:35:12
מעולה, רק חבל שזה לא באמת "שלם רק על מה שאתה מדבר". אם לא דיברתי, עדיין אני אשלם דמי מנוי של 14.90 ש"ח.
on 05/12/11 21:06:14
שירבו כמותך בישראל ! עלה והצלח, אזרחי ישראל חייבים לרכוש מוצרים- רק ממי שמקל על חיי הצרכנים ! עוף ב 1 שח'... רק בזכותו - רשתות אחרות מוזילות מחירים .
אורי_ו on 05/12/11 23:01:44
מעולה, רק חבל שזה לא באמת "שלם רק על מה שאתה מדבר". אם לא דיברתי, עדיין אני אשלם דמי מנוי של 14.90 ש"ח. לצרכנים כמוך לא צריך לתת שירות.
אורי_ו on 05/12/11 23:03:51
הייתי הולך אליו בכיף, רק שהוא גם בUMTS מה שאומר שלא מעט מכשירים לא תומכים, וגם מאז שהוא דחף אותי , אמנם בטעות, אבל דחף באחד הסניפים שלו, אני מעדיף לא לקנות אצלו. כל פעם שנכנסתי במקרה אליו זה עלה לי בעצבים.
liorkoren on 05/12/11 23:29:40
רמי לוי דחף אותך פיזית באופן אישי?
george.maman on 07/12/11 10:59:54
כול הכבוד לך רמי לוי תמשיך בדרך הזאת בכול העסקים שלך מחכים לך בפתיחת הסניף בבאר שבע ובכול הנגב כן ירבו כמוך .
אורי_ו on 07/12/11 23:35:38
רמי לוי דחף אותך פיזית באופן אישי? כן. הייתי מופתע.
אדר on 08/12/11 00:23:24
לצרכנים כמוך לא צריך לתת שירות. למה בעצם?
on 09/12/11 22:10:27
לא אוהב את הקניה ברמי לוי, בלאגן , רעש, והמולה ..
on 10/12/11 09:02:03
לא באמת משתלם! לפי חישוב פשוט מאוד, מבצעים כמו 1100 SMS כפול 15 אגורות יוצא 165שח 1000 דקות לפי 20 אגורות יוצא 200 שח ככה שבחישוב הכולל מי שמשתמש הרבה יצא פה בנזק...
on 11/12/11 15:52:51
להפסיק להאכיל חברות עושקות וטייקונים.. פרייארים- יש סקייפ!
on 20/01/12 15:34:56
התלהבתי מאוד מהאלטרנטיבה החדשה שמציע רמי לוי אחרי שנים של כעס על שלושת החברות שרימו והטעו אותי בחשבוניות למרות שהכנסתי לכיסם סכומים יפים מאוד. באתי להעביר את שני המספרים שלי למרות שאני צרכן קצת כבד ופחות משתלם לי מבחינת תעריפים אבל כאמור אני לא באמת יכול לדעת כמה דיברתי בוודאות וכבר לא סומך על אורנג'/סלקום ופלאפון. אז ככה כחסיד נלהב של רמי לוי טלפנתי לשירות הלקוחות שלו ושאלתי מה להביא כדי לנייד את שני המספרים. נאמר לי: צילום חשבונית, תעודת זהות וכרטיס אשראי. אספתי את הנ"ל ונסעתי מחולון לתל אביב לסניף הקרוב ביותר שלו ברחוב החרוץ 10 (בתוך חנות של אייבורי). כשהגעתי היה לפני רק לקוח אחד שכבר היה באמצע טיפול. המתנתי שם במשך שעה וחמישים דקות עד שהנציג סיים עם הלקוח היחיד מפני שהנציג היה מאוד לא מקצועי וטלפן כל הזמן למנהל שיסביר לו מה לעשות. הנציג פנה אלי וביקש שאבוא ביום אחר. כעסתי וסירבתי ולבסוף הסכים לקבל אותי מלאתי את הטופסולוגיה והמתנתי שוב זמן ממושך מול הנציג ולבסוף כששלפתי סופסוף את כרטיס האשראי סירב הנציג לבצע את העסקה בטענה שהאותיות בכרטיס האשראי שלי אינן בולטות. מיותר לציין שאני משלם באמצעות כרטיס זה במשך יותר מעשר שנים לחברות הסלולר האחרות ביקשתי לדבר עם המנהל וקיבלתי את סמנכל השיווק עצמו בנייד. הסמנכל אישר שאין הם מקבלים כרטיס שאינו בולט ולהפתעתי גם לא הסכים לקבל שום חלופה לתשלום. אף אחד גם לא טרח לציין זאת לפני כשטלפנתי לשירות ושאלתי מה להביא. בקיצור יצאתי בלי כלום לאחר שבזבזתי המון זמן כסף ואנרגיה על המעבר הזה ואני אומר. לא יודע אם ברמי לוי מרמים אבל בטוח שהם לא שירותיים ומקצועיים.
הוספת תגובה בפורום

כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


תגיות
הרשם לעדכוני האתר
Email: