קונספט: iCam, מצלמה מבית אפל

ניצן סדן
28-11-2011 12:29

עדשות מתחלפות זעירות, מקרן מובנה, מסך קדמי וממשק שאתם כבר מכירים – אינטגרציה למכשירי אייפון: כך תיראה המצלמה של אפל, בעיני מעצב איטלקי.

אפל הולכת ומגיעה אל יותר ויותר קטגוריות מוצר. המעצב אנטוניו דה רוסה מחברת ADR Studio הציג השבוע קונספט מעניין לו הוא קרא iCam – מצלמה קומפקטית מבית אפל. 

המצלמה של דה רוסה היא מעין כלבו לצלם החובב: יש לה עדשה ייעודית שניתנת להחלפה, מסך מגע בחזיתה לצילום פורטרטים עצמיים, פלאש LED ומיני-מקרן Pico מובנה להצגת התמונות. היא תצויד בחיישן 10.1 מגה פיקסל בעל רגישות של עד 6400ISO ותוכל לצלם וידאו HD בקצב של 60 פריימים לשניה. 


את ממשק השליטה שלה אתם מכירים היטב: מכשיר iPhone או iPod Touch. גב המצלמה יהיה תחנת עגינה לחיבור המכשירים האמורים ודרך רכיבי התקשורת שלהם תחובר המצלמה גם אל הרשת לשיתוף מהיר של תכנים.

הבעיה בפיתוח מוצר כזה הוא שאנשים מחליפים את הטלפונים הסלולריים שלהם פעם בשנה וחצי עד שנתיים ואילו את המצלמות הקומפקטיות שלהם – בתדירות נמוכה בהרבה. לו היתה מגיעה iCam שכזו לשוק, לא יכלה אפל להוציא אייפון בגודל שונה בלי להפוך את המצלמה ללא רלוונטית. שוק הסלולר של אפל הוא גדול מאוד ואחראי לנתח משמעותי מרווחיחה ולכן סביר להניח שגם אם תפותח מצלמת אפל, יהיה לה עיצוב שונה. 

 

מעבר לתגובות בפורום