ט.ר מציגה: המוצרים החדשים של 2012

ניצן סדן
23-11-2011 13:00

באירוע נחשפו רסיבר בעל ארכיטקטורה פנימית ייחודית, רמקולי עילית של Klipsh, Sonus Faber ו-Tannoy, סטרימר אנדרואיד שקורא מסמכי אופיס ומפעיל אפליקציות ייעודיות ומערכות בית חכם חדשות

חברת TR, יבואנית ותיקה של מותגי פיוניר ורבים אחרים, חגגה 25 שנים להווסדה בחשיפת ליין מוצרי 2012. באירוע, שנערך במלון הילטון בתל אביב, הוצג מגוון עשיר של מוצרים חדשים - בקטגוריות האודיו וההגברה, הסטרימרים והקולנוע הביתי, הבית החכם ועוד. האירוע כלל תערוכה של המוצרים החדשים בשישה אולמות התנסויות והדגמות.

החברה, עשתה גם מיתוג מחדש של השם ומעתה, נקראת "ט.ר - אלקטרוניקה בידורית חכמה במיוחד".

רסיברים: יחסי שולט-נשלט עם הסלולרי

הוצג מכשיר עילית חדש של החברה – LX85. זהו רסיבר בתצורת 9.2 בעל ארכיטקטורה פנימית ייחודית – הפרדה מלאה בין ההגברה והעיבוד האלקטרוני כדי להימנע מרעשים והפרעות אלקטרוניות, בתצורת שכבות. יש לו שתי יציאות סאב, שליטה בשלושה איזורי שמע בו זמנית. לצידו הוצג מבחר עשיר של 12 רסיברים בתצורות 5.1, 7.1, 7.2 ו-10.1. לדגמים החדשים יש תמיכה ב-AirPlay, DLNA ואפשרות לסנכרון עם מכשירי אייפון, אייפוד ואייפד באמצעות כבל ייעודי לשליטה במכשירים דרך שלט הרסיבר. בנוסף, ניתן לשלוט ברסיבר עצמו דרך אפליקציה במכשירי iOS ואנדרואיד, בעלת ממשק גרפי עשיר לבקרת מיקום, איכות צליל, עקומת אקווליזר לכל רמקול, אפקטים ואפשרויות התאמה רבות.


רסיבר קולנוע ביתי פיוניר עם חיבור לאייפד
החברה הציגה גם חמישה נגני תקליטורים, ביניהם נגן בלוריי מהיר מדגם BDP-140 (טעינת דיסק בפחות מ-15 שניות) שתומך בתלת מימד ומספר תחנות עגינה לאייפון, ביניהן דגם שכולל גם נגן DVD ורדיו מובנים ודגם בעיצוב שמזכיר רדיוטייפים משנות השבעים. לפי גיל לייזר, מנכ"ל TR, בשנה האחרונה חלה עליה חדה במכירות הרסיברים של החברה - פי שניים מאשר ב-2010.

רמקולים: האמריקאי שחותך, הסקוטי שמלטף

באירוע הוצגו רמקולים חדשים של Klipsh האמריקאית, P39F מסדרת Paladium, העילית של החברה. לרמקולים יש נצילות של 98DB, טווח של בין 39 הרץ ל-24 קילוהרץ. הצליל שלהם חד והרזולוציה מפתיעה. הרמקולים החדשים יעלו כ-98 אלף שקל.

קליפש פלאדיום
לצידם, נחשפו גם רמקולים חדשים של Tannoy הסקוטית - Revolution Signature DC6T. הם בעלי נצילות של 89DB, טווח של בין 34 הרץ ל-35 קילוהרץ ומתאפיינים בצליל עגול ומלטף.

הוצגו גם רמקולים חדשים של Sonos Faber האיטלקית, אשר חברת ט.ר הפכה להיות המפיצה הראשית שלה בישראל ורמקולים רצפתיים של TAD, מותג האודיו של פיוניר, בעלי טווח של 25 הרץ עד 100 קילוהרץ.

רמקולים

וידאו וסטרימרים: ממלכת האנדרואיד

חברת TR מייבאת גם את הסטרימרים של TVIX ובראשם שני דגמים שמבוססים על אנדרואיד 2.2 וכוללים שלל יכולות מעניינות: דגם A1 כולל דפדפן מובנה לגלישה ברשת (עם חיבור מקלדת ועכבר) ותמיכה בפלאש. יש לו גם אפשרות להורדת ווידג'טים ואפליקציות מחנות אנדרואיד ייעודית, עיון במסמכי Office, כלי דמוי RSS להתעדכנות בחדשות ותכנים, אפשרות הורדת יישומי מוזיקה ועוד. בשלב זה עדיין אין אפליקציה ייעודית לגוגל Music, אולם יישום כזה ככל הנראה יוצג בהמשך השנה.

סטרימר TVIX מבוסס אנדרואיד

בנוסף, ניתן לחבר את הסטרימר ישירות אל סטרימרים אחרים מסוגו, לשיתוף והעברת קבצים ברשת. לסטרימר A1 יש מגירה נשלפת להתקנת כונן קשיח עד גודל של 3TB. הדגם השני שהוצג הוא B1, דגם בעל יכולות דומות אך קטן יותר, שמסוגל להכיל כונן קשיח 2.5 אינץ'. דגם A1 צפוי לעלות 2499 שקל ודגם B1 טרם תומחר, אך צפוי לעלות חצי ממחיר אחיו הגדול.

עבור חובבי הקולנוע הביתי הציגה TR מקרנים חדשים מבית Infocus, ביניהם דגם Screen Play 8602 בעל בהירות של 5000 לומנס, ניגודיות של 30,000:1 ורזולוציית 1080p טבעית.

בית חכם ושמע רב איזורי: מה הילדים שומעים?
בתערוכה נחשפו מערכות מולטי רום חדשות של Sonos. אלו הן מערכות אלחוטיות שמאפשרות לכם לשמוע מוזיקה בכל הבית, באמצעות משדרים אלחוטיים. הרעיון הוא להפיץ מוזיקה מתחנה בודדת לאיזורים שונים בבית, יחד עם שלל תחנות רדיו אינטרנט ותכנים מקוונים אחרים כמו פנדורה ונאפסטר (שאינם נתמכים בארץ, אבל הגישה אליהם מתאפשרת אם תגדירו את המכשיר ביוזר אמריקאי). השליטה מתבצעת דרך תוכנה פשוטה שמראה לכם מה שומעים בכל חדר בבית. הוצגו מספר מערכות שהפשוטות בהן כוללות רק רכיב תקשורת שמתחבר למערכת שלכם והמורכבות יותר – גם מגבר וחמישה אלמנטים משל עצמן. 

רמקולים שקועים Speakercraft

בתערוכה הוצגו מערכות שליטה ובקרה לבית חכם מתוצרת URC האמריקאית, ביניהן שלטים טקסטואליים, תושבות לנגני אייפוד ושלט בתצורת טאבלט. הודגמו גם רמקולים בהתאמה אישית – Custom מבית SpeakerCarft, ביניהם רמקולים מסווים שונים ורמקול שנועד להיות מוטמע בתוך קיר תוך שמירה על איכות שמע טובה.
מעבר לתגובות בפורום