קאמבק ל-Sensation XL:HTC ו-Incredible S עולים לארץ

nitsans
21-11-2011 19:35

אחרי תקופה ארוכה בה לא ראינו את מכשירי HTC במפעילות הסלולר בארץ, מגיעים גם ה-Incredible S וגם אחיו הגדול והחזק Sensation XL.

חברת HTC היא מהטוענות לכתר הסמארטפונים ומכשיריה מתאפיינים בגוף אלומיניום אחיד, מעבדים חזקים ביחס לשוק וממשק ייחודי. ועם זאת, ספקיות הסלולר בישראל לא מציגות למכירה את מכשירי החברה ומי שרצה ליהנות ממכשיר HTC נאלץ לפנות ליבואנים מקביליים. היום הודיעה חברת Touch Group, יבואנית HTC בישראל, שהמצב עומד להשתנות. שני סמארטפונים של החברה מגיעים למפעילות הסלולר בארץ: ה-Incredible S ולצידו ה-Sensation XL הגדול ורב העוצמה. 

ה-Incredible S הוא סמארטפון בעל מסך ארבעה אינץ' ברזולוציה של 800 על 480 פיקסל (זכוכית Gorila, עמידה בשריטות) ולו מעבד במהירות של גיגהרץ ו-768 מגבייט של זיכרון. הוא מבוסס על אנדרואיד 2.3.3 ויש לו מצלמת שמונה מגה פיקסל בעלת פלאש כפול. הוא יימכר בלעדית באורנג', במחיר 3564 שקל (99 שקל ב-36 תשלומים).

incredible s

הסנסיישן XL הוא סמארטפון חדש יחסית (הושק רק בחודש שעבר) בעל עיצוב יוצא דופן בנוף הסלולרי: יש לו מסך Super LCD גדול של 4.8 אינץ' (גם הוא, ברזולוציה של 800 על 480 פיקסל), מעבד מהיר של 1.5 גיגהרץ (בעל ליבה בודדת). הוא מציג יתרון מובנה לחובבי מוזיקה: אוזניות beats בעלות איכות שמע טובה במיוחד וטווח בס עשיר בהרבה משל אוזניות סטנדרטיות. הוא יושק בישראל בינואר 2012, עדיין לא ידוע באילו מפעילות ובאיזה מחיר.

Sensation XL

יתרון נוסף של סמארטפון שכזה הוא בהיותו אטרקטיבי למשתמשים שעד עתה נרתעו מסמארטפונים בגלל שגודל האייקונים והמקלדת הווירטואלית של הסמארטפון הממוצע לא היה נוח עבורם. לשני המכשירים יש את ממשק Sense של HTC  לאנדרואיד, שהוא עשיר באפקטים ואנימציות. בנוסף, לממשק יש כלי מובנה להתאמה אישית, מה שיכול לקסום למשתמשים שלא אוהבים להתעסק יותר מדי עם התאמה ידנית של הסמארטפון שלהם.

מעבר לתגובות בפורום