Altec Lansing: אוזניות שמותאמות לאוזן

ניצן סדן
17-11-2011 10:00

החברה תעצב כל זוג אוזניות מהסדרה המקצועית החדשה שלה בהתאם לאוזן הפרטית שלכם, להתאמה ונוחות מושלמת. מי צריך כזה? כל חובב אודיו שמוכן להוציא אלף דולר על אוזניות חוט.

חובב אודיו אמיתי צריך מערכת שתייצר עבורו את הצליל הנכון, בגוון שהוא הכי אוהב – ותוציא אותו לחלל החדר דרך הרמקולים הנכונים כדי ליצור חוויית האזנה עילאית. יש הרבה סוגים של מערכות, מגברים, רמקולים, אמצעי שיכוך ופיזור צליל, אבל איך נראות אוזניות של אודיופיל? לחברת Altec Lansing יש רעיון לא רע: אוזניות שנולדו עבור האוזן שלכם.

החברה חשפה השבוע סדרת קאסטום חדשה, שנועדה לאודיופילים ומוזיקאים מקצועיים. הסדרה משלבת אוזניה איכותית שלה ציפוי גומי שבמקום עיצוב גומי עגלגל ואוניברסלי, מתואם במיוחד לאוזן של הלקוח. כן, מצלמים ודוגמים את האוזן שלכם, ומעצבים את האוזניה כך שתתאים אליה בצורה מושלמת. 

לאוזניות אין שום רכיבי תוכנה שמעבדים ומפרקים לגורמים את הצליל הטבעי מהמקור אליה חוברו, כך שאיכות הצליל תלויה במערכת שלכם. חוטי האוזניות, שהם בדרך כלל הדבר הראשון שמתבלה במוצר כזה – עשויים מקבלר, כדי להבטיח גמישות יחסית לצד חוזק מבני. 

את התאמת האוזניה מבצע סטודיו ACS, שמתמחה בהתאמה אישית של כלי נגינה. התהליך של דגימת האוזן שלכם, עיצוב וייצור האוזניה יקח שלושה שבועות. הסדרות החדשות יושקו בחודש הבא בארצות הברית. אז אם אתם (או אחיכם התאום) נמצאים בצפון אמריקה, שווה לעצור ולחזור הביתה עם האוזניות הנוחות ביותר שאפשר לדמיין. כמה עולה התענוג? בין 799 ל-999 דולר.

מעבר לתגובות בפורום