רוצים לקבל כרטיס חינם לאירוע הסטארטאפים?

dtown
11-11-2011 12:40

רוצים להפוך את התחביב לעיסוק? אתר DTOWN מעניק כרטיסי חינם לאירוע Startup Weekend שיתקיים בימים רביעי עד שישי הקרובים

כולנו יודעים כי ישראל היא ה-"Startup Nation" ונמצאת במקום גבוה בעולם (למעשה שני מיד אחרי ארה"ב) בכל מה שקשור ביזמות.

בשבוע הבא יערך בחיפה אירוע נוסף בסדרת אירועי Startup Weekend שיתן לכם את ההזדמנות להקים את הסטאטראפ הבא שלכם בסוף שבוע אחד.


אם אתם רוצים להפוך את התחביב לעסק או יזמים עם רעיון שמחפשים מפתחים וכל מי שחושב שיש לו את הרעיון המוצלח הבא – אתם מוזמנים להצטרף!


מה זה בכלל Startup Weekend?


האירוע עצמו אינו מיועד רק לאנשי הייטק ותוכנה – שכן כדי ליצור חברת סטאראטאפ, צריך להיות צוות מגוון המורכב מאנשים ממקצועות שונים בעלי ראש פתוח. כדי ליצור חברת היי-טק צריך גם אנשי שיווק, עיצוב, בדיקת תוכנה ,עורכי דין ובכלל אנשים עם ראש יצירתי ופתוח – לכל אלו מיועד ה-Startup Weekend.

אם עוד לא הייתם באחד כזה, אז רק בישראל כבר הספקתם לפספס את שלושת אירועי Startup Weekend שנערכו בשנתיים האחרונות, עם מעל ל-300 אנשים, 250 רעיונות ו-25 קבוצות שמתוכן 5 קבוצות שהפכו לסטארטאפ של ממש לאחר מכן.


סטארטאפ ב-50 שעות


על פי הקונספט הכללי לכל משתתף ניתנת האפשרות במשך שתי דקות להציג רעיון בפני שאר המשתתפים. לאחר הליך בחירה קצר נבחרים הרעיונות הטובים ביותר (כ-10 רעיונות) ומשתתפי הכנס מחולקים לקבוצות ומתחילים בשלושה ימים של עשייה על מנת ל"הרים" את הפרויקט. במהלך האירוע, מעבר לאספקת אוכל ושתיה, אינטרנט וחולצה מגניבה, במהלך האירוע יגיעו יזמים מנוסים, שישתפו אותנו בסיפור הדרך שלהם, ברגעים המוצלחים שלהם וברגעים הקשים יותר כדי שגם אנחנו נוכל ללמוד מהם.


בסוף האירוע יציגו כל הצוותים את הפרוייקטים אשר עבדו במשך האירוע בפני פאנל של שופטים המורכב ממשקיעים פוטנציאליים, יזמים מצליחים ומומחים, אשר יתן משוב לכל צוות מציג ולבסוף יבחר את הסטארטאפ המנצח אשר יקבל חבילת פרס בשווי של עשרות אלפי שקלים שיעזור להם להקים חברה אמיתית אם רק ירצו.


מתי זה קורה?

גם לכם יש רעיון מדליק לסטארט-אפ? בסוף שבוע באמצע השבוע הקרוב (16 עד ה-18 בנובמבר) נתכנס במרכז הצעירים בחיפה ויחד עם עוד 150 יזמים, נציע רעיונות, נפתח אותם ואולי גם נמצא את הסטארטאפ הגדול הבא. רוצים להצטרף? ההרשמה לאירוע מתבצעת דרך האתר הרשמי של הכנס ועולה 200 ש"ח.

רוצים כרטיס חינם לאירוע?


אם אתם חושבים שיש לכם רעיון מקורי או מדליק לסטארטאפ? אתר דיטאון בשיתוף ניוזגיק מעניק שלושה כרטיסי חינם לאירוע, מלאו את הפרטים בטופס ואנחנו נבחר את שלושת התגובות המקוריות \ מדליקות במיוחד ונשלח לכל אחד מהזוכים כרטיס כניסה חינם לאירוע.

אנא שימו לב כי אתם משאירים בתגובה כתובת מייל אמיתית שתשמש אותנו על-מנת ליצור איתכם קשר במקרה של זכייה בכרטיס.

ההרשמה תסתיים ביום שני, ה-14 בנובמבר בשעה 13:00 והודעה לזוכים תשלח עד יום השלישי שלמחרת.

קישור לטופס הרישום

מעבר לתגובות בפורום