PLEX: תוכנת מדיה סנטר שמחברת PC, מק, IOS ואנדרואיד

ניצן סדן
02-11-2011 21:30

תוכנת הזרמת מדיה מאפשרת לכם לחבר מערכות הפעלה של גוגל, אפל ומיקרוסופט ולהפעיל מהן קבצי תמונות, סרטים ומוזיקה ביחד.

יש לכם סמארטפון סמסונג, מחשב PC, מקבוק אייר ואייפד שקיבלתם במתנה? היכן נמצאים רוב האלבומים שהורדתם? (סליחה, קניתם), היכן הסרטים? משתמשי הגירסה החדשה של Plex יוכלו לענות בגאווה "בכל המכשירים, בכל מקום".

פלקס היא תוכנת מדיה סנטר מבוססת XBMC שמאפשרת הזרמת מוזיקה וסרטים למכשירים בחיבור מקומי ואלחוטי. התוכנה יודעת לחבר יחד מספר רב של מכשירים יחד ולהפעיל מהם קבצים – גם אם מדובר במכשירים מבוססי מערכות הפעלה שלא יודעות לשחק יחד: אנדרואיד, IOS , Mac OS וחלונות 7.

החיבור מתבצע דרך שירות מקוון בשם MyPlex שמסנכרן את ספריות הקבצים שבחרתם במכשירים השונים לכדי רשימת השמעה אחת. לפי דיווח של LifeHacker, הממשק של התוכנה מזכיר את XBMC והוא קל ונוח לשימוש. גם סנכרון המכשירים השונים הוא פשוט במיוחד.

התוכנה לא משתמשת בשרתי Plex כברירת מחדל ומאפשרת לכם להגדיר מכשיר אחד בתור שרת מדיה (למשל, מחשב שולחני), ועל יתר המכשירים ניתן פשוט להתקין את היישום הייעודי להם ולחבר אותם לשרת. היתרון הגדול הוא היכולת להפעיל את הקבצים שלכם מכל מקום דרך רשתות מקומיות. עד היום היתה התוכנה זמינה רק בתור יישום סלולר לאנדרואיד ול-iOS, אולם הגירסה החדשה שלה מאפשרת גמישות הפעלה גדולה בהזרמת מדיה ממכשירים שונים.

הורדת התוכנה מאתר Plex

מעבר לתגובות בפורום