החל ממחר: yes הופכת את הממיר שלכם לסטרימר – כרגע בחינם

ניצן סדן
01-11-2011 10:51

בעלי ממיר yes Max Total יוכלו להוריד מאתר החברה תוכנה שהופכת אותו לסטרימר לכל דבר ועניין. בשלב זה, שירות Yes Streamer ינתן ללא תשלום

חברת yes משיקה שירות הופך את ממיר yes Max Total לסטרימר שמחובר לרשת הביתית שלכם. תוכלו להעלות אליו קבצי וידאו, מוזיקה ותמונות בצורה קלה ונוחה, ואף לגלוש ברשת ישירות מהטלוויזיה במספר מוגבל של אתרים.

השירות יושק מחר, ויאפשר לכל לקוח בעל ממיר Max Total להוריד מאתר החברה גירסה עברית של תוכנת Tversity, שהופכת את הממיר לשרת מדיה. לאחר ההתקנה בממיר, תוכלו להתחיל להעלות קבצים ללא צורך בחומרה נוספת.

השירות יתמוך בהפעלת מגוון רחב של פורמטי וידאו, הן דרך הממיר עצמו והן באמצעות Tversity שמקדדת את הקובץ בזמן אמת ומתאימה אותו לממיר. השירות מאפשר גם הצגת כתוביות בעברית בפורמט SRT ותומך בסאונד דולבי דיגיטל 5.1 ערוצים בצורה חלקית (פסקול DTS יתורגם לאות סטריאו 2 ערוצים). בעת ההכרזה על Streamer הודיעה החברה כי התכנים שיועלו לשרתיה לא ינוטרו על ידה או יועברו לצד שלישי.

שירותים מסוג זה אינם נפוצים בחברות הכבלים והלוויין בעולם - בעיקר בגלל המתח שבין הרצון של החברות לספק לנו חומר בלעדי בלבד ובין השאיפה של הלקוחות לבחור בעצמם את התכנים בהם צופים.

על מהות השירות, ניתן לקרוא בסקירה המוקדמת על Yes Streamer.

מעבר לתגובות בפורום