חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

"פעם בשנה" - סיקור מתחם האודיו של תערוכת דיגיטאון, חלק ב' | רמקולים & אודיו | כתבות | ראשי

"פעם בשנה" - סיקור מתחם האודיו של תערוכת דיגיטאון, חלק ב'

גודל אות: Decrease font Enlarge font
"פעם בשנה" - סיקור מתחם האודיו של תערוכת דיגיטאון, חלק ב' "פעם בשנה" - סיקור מתחם האודיו של תערוכת דיגיטאון, חלק ב'

חלק ב': תומר צין, מבקר בתערוכת האודיו והקולנוע ביתי 3D השנתית - דיגיטאון 2011 ומדווח על רשמיו ממתחם האודיו בחדרי מלון כפר המכביה.

לראשונה בתערוכה פגשתי את לוני, הוא נראה אדם מעניין מאוד. ה- ULTIMATUM MFS הם רמקולים טובים מאוד. לוני עומד ליד ה- ULTIMATUM MFS, שהם רמקולים מדפים בתצורת 2Way, אלמנט מיד-באס 168 מ"מ, טוויטר כיפה טיטניום ושני סופר טוויטר EMIT RIBBON. הצליל שלו מאוזן ומפורט מאוד, מהיר עם טווח תדרים רחב, רצפת הרעש נמוכה מאוד, מעל לכל קיימת תחושה של שליטה ודיוק. במת צליל גדולה מאוד, מהירות וקצב נכונים, טבעיות ושקיפות, שחזור מדויק של תדרים נמוכים, הנדירים ברמת מחיר זו.

תערוכת דיגיטאון 2011 - אודיו
"טופ אודיו" הציגו רמקולים מסדרת ה- 803D ורמקולים חדשים (יחסית) ה-PM-1. ה-PM1 הם רמקולים מוניטורים קטנים בתצורת 2Way, טוויטר "1 כיפתי מאלומיניום, 130 מ"מ מיד/באס מקוולר. תחום הענות שלהם 48 הרץ עד 22 קילוהרץ, נצילות 84dB, התנגדות 8 אום והם מומלצים למגבר שבין 30 - 100 וואט לערוץ. במת הצליל של ה- 803D ענקית והולוגרפית, היא פורצת את גבולות הרמקולים לגובה ולרוחב, קדימה ואחורה והיא גם עמוקה מאוד. ה-803D מצליח להגדיר מצוין את מיקום כלי הנגינה בבמה, את החלל בין הנגנים והכלים. תמונת הסטריאו מאוד ריאליסטית, הוא מצליח לשחזר בצורה מציאותית יותר, כלי נגינה בסביבה אקוסטית מדויקת.
 
B&W 803D
קו של אונקיו, "טופ אודיו" הציגה 3 דגמים מעניינים: קדם מגבר P-3000R עם כניסות דיגיטליות ואנלוגיות, משקל של 11 ק"ג בעלות של 15,000 ש"ח, מגבר M-5000R בהספק של 80 אר.אם.אס לערוץ, משקל 23.5 ק"ג ובעלות של 19,990 ש"ח וקומפקט דיסקC-7000R , מנגן CD, CD-R, CD-RW, MP3 CD, WMA CD, ממירים לכל ערוץ מדגם Burr Brown PCM1792 192kHz/24-Bit  ושוקל 12 ק"ג.   

תערוכת דיגיטאון 2011 - אודיו 
טופ אודיו הדגימו את האזניות החדשות יחסית של B&W P5 במחיר של 1,495 ש"ח. הבס בדגם מאוד מוגדר, תחום המידרינג' חם ומפורט, חלק ומדויק, ללא שמץ של צבעוניות. הם מצליחים לשחזר את הרגש במוזיקה, הצליל של מוזיקאים אמיתיים, המנגנים בחלל אמיתי בחדר האזנה שלך.
 
תערוכת דיגיטאון 2011 - אודיו
B&O הציגה את BeoSound 8 ל-iPhone/iPod/iPad או אפילו למחשב.

BeoSound 8
 חברת NAD הציגה מספר דגמים חדשים לקולנוע ביתי. ה-T - 748  הוא רסיבר A/V סראונד סאונד עם יכולות 3D לקולנוע ביתי, ידידותי למשתמש, הספק אמיתי של 7X40Watt או 2X80Watt עם כל הפורמטים המוכרים.

אלון לסקי, מנכ"ל משותף - ניופאן Pro:
 
תערוכת דיגיטאון 2011 - אודיו
מערכת השמע שעומדת מאחרי הצליל היא: קדם מגבר Nº326S, מגברי הספק מונו בלוקים בהספק של 350W לערוץ Nº436 (לא מיוצרים כבר), נגן תקליטורים Nº512.
 תערוכת דיגיטאון 2011 - אודיו
ה- Mark Levinson מאופיינים בצליל מפורט ומדויק, בשקיפות ובצלילות גבוהים, באיזון טונאלי וטבעיות. הם הצליחו לשחזר בנאמנות את התזמון והקצב של המוזיקה, לא רק בתחום הבס, אלא בחלקי מוזיקה שלמים. אין בצליל שהם משחזרים, שמץ של צרימה וברק דיגיטאלי בתחום המידרינג' העליון.

 
ניופאן הציגה הרבה דגמים חדשים, בניהם סדרת הרסיברים לקולנוע ביתי של Harman Kardon ,כולל דגם עם תחנת עגינה, דגם 168 של החברה.

Harman Kardon
מנדי סבו הוא אדם חביב מאוד, עומד בתמונה ליד ציוד אותו הוא מייבא: הגברה של היצרנים VTL ו- LECTOR, נגנים וממיר של LECTOR, רמקולים NOLA וכבלים Faber's Cables ו- DiMarzio. אני נזכר במשפט שאמר לי: "סקס, אוכל ומוזיקה - הכל מתחיל במוח".

מנדי סבו
 ה- Viper Reference III הם רמקולים ריצפתים עם קרוסאוובר חיצוני ותיבה פתוחה ליחידת המיד ויחידת הטוויטר. הרמקולים הם בעלי 3 יציאות הכוללות 2 וופרים 220 מ"מ מגנזיום, יחידת מיד 110 מ"מ עם מגנט אלניקו, וטוויטר "1 כיפתי עם מגנט אלניקו כפול. תחום הענות: 25 הרץ עד 30,000 קילוהרץ, נצילות: 88dB, התנגדות: 4 - 8 אום, קרוסאוובר: חיצוני בי וואייר, גמורים: רוזווד פסנתר ואחרים, מחיר בארה"ב $17,500 . 
 Viper Reference III

ערן פוגל (אודיופריק) עומד ליד הרמקולים של ג'וזף אודיו RM7XI וסאבוופר פאנטום F110. 

ערן פוגל (אודיופריק)

קדם חדש ליצרנית KR AUDIO P130, 2 מנורות יציאה KR5, 4 כניסות. שיא הפשטות.

KR AUDIO P130

מגבר משולב סטריאו STINGRAY II  MANLEY. יבואן "אודיופריק".
 STINGRAY II  MANLEY
איציק מחברת אקורד אודיו עומד ליד הרמקול היפה ביותר לטעמי בתערוכה, ה- FAZON F5 עם תיבת אלומיניום. המחיר 19,990 ₪.
 
Dali Fazon 5
תם ולא נשלם...להתראות בתערוכה הבאה!

תערוכת דיגיטאון

  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (28 תגובות פורסמו):

avatar
שמעון ב. 1970-01-01 02:00:00
הגעתי היום לתערוכה עם אדם שאיננו אודיופיל ולא שמץ אודיופיל - לא, אדם שפשוט אוהב מוזיקה ויש לו אוזניים טובות. זה הכול. מפליא עד כמה הוא עלה מייד על המערכות שעשו מוזיקה ועל המערכות שעשו רעש או היו סתם "נחמדות". למען האמת, הסכמנו על הכול בלי שום ויכוח. היו רק שלוש מערכות היי-פיי: 1. מאסטרו אודיו. 2. יגאל לסרי. 3. NAIM. המערכת של יגאל לסרי הפיקה צליל עשיר ועמוק, אבל במחיר שלה אני מצפה ליותר עומק, תלת ממדיות ועוד. ייתכן מאוד שזה פונקציה של החדר. המערכת של NAIM הייתה מאוזנת וערבה לאוזן, אבל גם כאן אני מצפה ליותר במחיר הזה. מבחינתי, מערכת ההי- פיי שנותנת את הערך הכי טוב לכסף הייתה זו של מאסטרו אודיו (מוניטורים של וון שווייקרט, מונו-בלוקים של תדי פרדו, קדם של VAC, ממיר של טדי פרדו, והטרנספורט החדש של CEC): עשירה, דינמית, מאוזנת, עם במה גדולה ועמוקה, ובמחיר סביר. בגזרת המערכות "הנחמדות", מצאה חן בעיניי המערכת של הגל ופיאג'ה, אבל הכי טובה בגזרה הזאת הייתה הסט מוצלח אצל משה לוי: זוג רמקולים בסיסיים של מרטין לוגן (11000) ומגבר ANTHEM משולב (7000 ש"ח). אין לי ספק שעם העמדה טובה ומקור איכותי יותר ממה שהוצג בחדר, זאת יכולה להיות מערכת מקסימה ולא יקרה למוזיקה מעודנת. על השאר אין מה לדבר - פשוט נשמע סתמי ומצרצר. השיא בתחום הזה, לפחות מבחינת הפער בין התוצאה למחיר, הייתה המערכת של CABASSE: פשוט צליל של מערכת PA במחיר של אולטרה היי-פיי - נורא!
avatar
rrrr1 1970-01-01 02:00:00
ה- LOcean אכזבה , באמת יפים אבל בסאונד המלך הזה ערום זה שמוכרים מאנגליה הגיעו כדי למכור את הרמקול הזה , רק אומר שהם לא יכולים להימכר לבד רמקולים טובים נמכרים לבד אנשים לא יודעים להפריד בין סאונד ליופי רק מראה על שיטחיות
avatar
tzachi 1970-01-01 02:00:00
הגעתי היום לתערוכה עם אדם שאיננו אודיופיל ולא שמץ אודיופיל - לא, אדם שפשוט אוהב מוזיקה ויש לו אוזניים טובות. זה הכול. מפליא עד כמה הוא עלה מייד על המערכות שעשו מוזיקה ועל המערכות שעשו רעש או היו סתם "נחמדות". למען האמת, הסכמנו על הכול בלי שום ויכוח. היו רק שלוש מערכות היי-פיי: 1. מאסטרו אודיו. 2. יגאל לסרי. 3. NAIM. המערכת של יגאל לסרי הפיקה צליל עשיר ועמוק, אבל במחיר שלה אני מצפה ליותר עומק, תלת ממדיות ועוד. ייתכן מאוד שזה פונקציה של החדר. המערכת של NAIM הייתה מאוזנת וערבה לאוזן, אבל גם כאן אני מצפה ליותר במחיר הזה. מבחינתי, מערכת ההי- פיי שנותנת את הערך הכי טוב לכסף הייתה זו של מאסטרו אודיו (מוניטורים של וון שווייקרט, מונו-בלוקים של תדי פרדו, קדם של VAC, ממיר של טדי פרדו, והטרנספורט החדש של CEC): עשירה, דינמית, מאוזנת, עם במה גדולה ועמוקה, ובמחיר סביר. בגזרת המערכות "הנחמדות", מצאה חן בעיניי המערכת של הגל ופיאג'ה, אבל הכי טובה בגזרה הזאת הייתה הסט מוצלח אצל משה לוי: זוג רמקולים בסיסיים של מרטין לוגן (11000) ומגבר ANTHEM משולב (7000 ש"ח). אין לי ספק שעם העמדה טובה ומקור איכותי יותר ממה שהוצג בחדר, זאת יכולה להיות מערכת מקסימה ולא יקרה למוזיקה מעודנת. על השאר אין מה לדבר - פשוט נשמע סתמי ומצרצר. השיא בתחום הזה, לפחות מבחינת הפער בין התוצאה למחיר, הייתה המערכת של CABASSE: פשוט צליל של מערכת PA במחיר של אולטרה היי-פיי - נורא! אני קלטתי את החבר שלך עם האוזניים הטובות ! מה שלא רך כמו חמאה וקצת נותן להרגיש את המוזיקה בבטן מבחינתו זה PA או אלטקים שולחניים . לא ברור לי אם אתה מודע לזה אבל מערכת משקפת חוויה לא את המציאות !! איזה קשר למציאות יש לסולו גיטרה שרץ מימין לשמאל וחזרה או לפסנתר שרץ מימין לשמאל וחזרה ? זה חלק מהחוויה של מוזיקה בסטראו . וכל אחד בונה לעצמו את החוויה ! אז עם הקבס בנו קול של סולן בגודל של בנין וברמת פירוט שמרגישים את האקוסטיקה של הסתימות של אותו זמר בדינמיקה מטורפת אז זה לא טוב ? זה PA ?זה קולנוע ביתי ! שחרר אותנו מהחבר שלך ! שאם היה שומע אותי מתופף היה אומר שמערכת התופים שלי לא מוגשת נכון והבס יותר מידי פנצ'י והמצילות נשמעות כמו אלטק שולחני ! שחרר אותנו ממנו !!
avatar
יעקב ח 1970-01-01 02:00:00
"במת הצליל של ה- 803D ענקית והולוגרפית, היא פורצת את גבולות הרמקולים לגובה ולרוחב, קדימה ואחורה והיא גם עמוקה מאוד. ה-803D מצליח להגדיר מצוין את מיקום כלי הנגינה בבמה, את החלל בין הנגנים והכלים. תמונת הסטריאו מאוד ריאליסטית, הוא מצליח לשחזר בצורה מציאותית יותר, כלי נגינה בסביבה אקוסטית מדויקת." הייתי בחדר של טופ אודיו ושמעתי את ה-803D . אולי ההגברה אשמה ואולי דבר אחר,לטעמי הרמקולים הללו צרמו לאוזן ,הצליל לא היה טבעי ,ולא מאוזן כלל. רמקולים במחיר של 60.000 ש''ח לא אמורים להישמע ככה. החדרים הטובים ביותר עם הסאונד הכי נעים לטעמי היו של : יגאל לסרי,ערן פוגל,עופר שחורי.
avatar
GROOPER 1970-01-01 02:00:00
מסכים. החדר היחידי ממנו יצאתי אחרי 2 דקות היה של טופ אודיו, צליל לא נעים ,צורם מאוד ממש סבל לאוזניים- כמו טרנזיסטור עם מגבר. אני סבור שהבעיה באקוסטיקה כיוון שהחדר היה הומה אדם וגדול. עם זאת אציין לטובה את התצוגה של הציוד שהיתה בחדר עם פירוט מחירים. שלושת החדרים הטובים לטעמי- מאסטרו אודיו, יגאל סבו, ווידאו ארט.
avatar
tivan 1970-01-01 02:00:00
תודה למארגנים על אירוע נפלא. מצאתי את עצמי מבלה באירוע זמן רב מהמתוכנן. לקחתי את הזמן בכל חדר על מנת להתרשם מהצלילים. מכל התצוגות מצאתי את התצוגות הבאות כאלו אשר הותירו את הרושם המשמעותי ביותר עלי: קבאס - הצליל שהופק מהרמקולים היה מדהים. כמעט וטיבעי לחלוטין. האפקט שמושג מקיבוץ כל האלמנטים אחד אחרי השני היה לטעמי. במידה וארכוש רמקולים בעתיד, נראה לי כי אשקול ברצינות רבה רמקולים ממותג הזה. יגאל סבו - לא מכיר האדם והמותגים שהושמעו. הרמקולים היפייפיים הללו הפיקו צליל טבעי ביותר. אהבתי. טופ אודיו: b&w 803D - ההאזנה היתה מאכזבת ביותר, ולא רק אותי. גם אנשים שנכחו בהדגמה לצידי לא האמינו כי זה הצליל שמפיק רמקול בסכום כזה. המדגים ניסה שוב ושוב להחליף דיסקים, אולם ללא הועיל. עם זאת, הקפה מהמכונה המשוכללת היה מעולה! הדהים אותי שהרמקולים המדפיים של b&w הפיקו צליל נעים יותר. בלט בחסרונו classe. לא כל יום ניתנת האופציה להציג מותג על, במיוחד עם רמקולים יוקרתים כדוגמת b&w. Harman Kardon: תצוגה מאכזבת. חדר ענק באופן יחסי, עם פריסת הרסיברים ללא כל הגיון, כאשר ההדגמה על טלויזיה של Hair ורמקולים דקים שהפיקו צליל של טרנזיסטור. סטריאו סטאר: תצוגת המקרן של פנסוניק בשילוב עם רמקולים של פרדיים מסידרת signature היתה מעולה. Lichmond בתלת מימד היה חוויה. LM audio: ההאזנה מרטין לוגן היתה מעניינת. הרמקולים היחודיים הללו הותירו אותי פעור פה, לא פחות מהטלויזית 21 אינטצ' שהוצגה עימם... המותג שהכי בלט בהיעדרו היה פיוניר, וחבל. השקת ה- LX 85 בתצוגת קו"ב היתה יכולה להיות מסקרנת ביותר. היה לי הרושם כי רבים מהמבקרים היו תכליתיים וניסו ללמוד כיצד הם יכולים לשפר את הסאונד בבית. לגבי לפחות, השידרוג הבא קרוב יותר מאי פעם! להתראות באירוע הבא.
avatar
miki185 1970-01-01 02:00:00
כחובב NAIM ובעל מערכת בינונית פלוס, התאכזבתי מהחדר של NAIM, דרך אגב המערכת המודגמת הייתה צריכה להישמע הרבה יותר טוב ייתכן שהמחסור בשטיח הוא אחד הגורמים. המערכת שגרמה לי לריגוש הייתה של יגאל לסרי Rockport ומגבר PASS, הוקסמתי. המערכת שנתנה את התמורה הטובה ביותר ביחס למחיר כמו שהישראלים אוהבים הייתה אצל מאסטרו אודיו - רמקולים מוניטוריים פונשוויקר ומונו-בלוקים וממיר של טדי + קדם מגבר VAC שהוא היה עקב האכילס (מחיר: 50,000 ש"ח רק הפרה), במידה והמחיר היה זול יותר עופר היה רושם בלי סוף חשבוניות. ה-Streamer היקר (15,000 ליש"ט = 97,000 ש"ח) של LINN איכזב אותי, ייתכן גורם כלשהו בחדר. אני יודע שבאנגליה אנשים מוכרים את הקומפקט 555 של NAIM בכדי לרכוש את הסטרימר הנ"ל, לא מובן לי. כמו כן, נשמע יפה ה-MOREL הגדול עם המקינטוש. חבל שבחדר של ProAc אי אפשר היה למצוא את הרמקולים הגדולים מסדרת RESPONSE בביתן הקולנוע הביתי התאכזבתי מה-MARK LEVINSON אך מאוד נהנתי מהדגמת המקרן של סוני בתלת מימד.
avatar
ברקצ 1970-01-01 02:00:00
ברור לי שגם להעמיד מערכת יקרה וגדולה פיזית בחדר קטן, כך שתנגן נכון ולא תהדהד ותפרוץ את גבולות החדר, זו משימה לא קלה, שיש כאלה שעמדו בה בכבוד - אבל שוב אני נזכר בחדרים, ושוב אני אוהב את העובדה שחלק גדול מהמציגים ניסה וגם הצליח להציג סטאפ צנוע יחסית , ולהראות מה אפשר לעשות עם אמצעים "צנועים" כאלה. שנים אני טוען שמדפיים מספיקים לחדרים ישראלים טיפוסיים, ושאפשר לקבל מסטאפים שכאלה הכל מלבד האוקטבה התחתונה (שאותה אפשר להשלים עם סאב). זה לא רק עניין של גודל : יגאל סבו למשל הציג את האיזופון עם שתי קופסאות מזעריות, אחת דוק לאייפוד ואחת מגבר משלוב דאק של בל קנטו. מישהו שישב על ידי חזר ושאל אם זה הכל, אם זה מה שמוציא את המוסיקה שהוא שומע. כאשר האייפוד משמש כטרנספורט בלבד ומוציא סטרים דיגיטלי לדאק. ושני המכשירים הללו עמדו על הארונית שבחדר, בלי מעמד סטראו ובלי שיכוכים. ואף על פי כן הצליל היה מהטובים בתערוכה. ומצד שלישי ... גם סטאפ "צנוע" בגודלו ובמחירו - כמו זה של עופר שחורי שהיה אחד הטובים בתערוכה - מצטבר לסכום שלא כל אחד יכול לעמוד בו. אני לא בטוח לגבי התימחור המדויק, אבל בהערכה גסה רמקולים (18) + מקור (12) + קדם (20 ?) + הגברה (12) + חשמל (בגס 10) + שיכוך (בגס עוד 10) - מקבלים מערכת מצויינת שעלותה קרוב ל 80-90 אלף. יש כאלה שיוציאו את זה על רכיב יחיד. ויש כאלה שבשבילם זה יכול להיות משהו לשאוף אליו, להגיע אליו עם הזמן . אופס : ברגע ששלחתי את ההודעה הופיעה ההודעה של זה שמעלי (מיקי) - וזה קצת הרס לי את החישוב ... אז עם הוואק אנחנו כבר מגיעים ל 120 אלף. אה זיי געזונט.
avatar
ARIMAR 1970-01-01 02:00:00
דווקא נהניתי חברה, קצת פרופורציות. דבר ראשון, הייתי מאושר לראות כל כך הרבה אנשים ששותפים לתחביב שלנו. שנית, לדעתי אף אחד לא בא לשם לקנות. מי שרוצה לקנות הולך ליבואן ובודק אצלו בנחת. מבחינתי התערוכה מיועדת להכרות ואכן נחשפתי למוצרים שלא הכרתי, ולקראת השדרוג הבא התאם עם היבואנים הרלוונטים. בגדול, מאד מאד נהנתי בהתחשב במגבלות, ולא ציפיתי ליותר בתנאים האלו. כל הכבוד למארגנים ולהתראות בשנה הבאה.
avatar
izucker 1970-01-01 02:00:00
חדל קשקשת ברשת ואני חושב שה CABASSE נשמעו הכי טוב בתערוכה, וגם ה 803D נשמעו מעולה ובכלל ה FAT LADY נשמע ממש גרוע... אז לכל הידענים שחורצים גורלות כאן, חדל קשקשת! כל אחד והאוזניים שלו וטעמו האישי! ולחברנו שחושב שהנציגים המדוברים שהגיעו "למכור" הגיעו "מאנגליה"... על זה אומרים "מינימום מילים מקסימום שטויות" לסיכום אחלה תערוכה, ממש תענוג ותודה לכל המציגים שטרחו, והשקיעו בנו כל כך. שאפו!
avatar
ymar 1970-01-01 02:00:00
אחלה תערוכה כל הכבוד, הפתרון של חדרי האזנה מצויין אם היו קצת גדולים יותר היה עוד יותר טוב , סך הכל שיפור לעומת השנה הקודמת למרות שהיתי שמח אילו היו מצגים יותר מוצרים, אכן כל אחד ואוזניו לגבי ה FAT LADY אהבתי את הצליל לטעמי שיפור לעומת השנה שעברה גאווה ישראלית, אכן מאמץ לא פשוט למארגנים ולמציגים, לא פשוט להעמיד ולהביא את כל הציוד למרות שאנו המבקרים והמתענינים תמיד רוצים יותר, ויחד עם זאת הלוואי והיו מצגים גם רמקולים של קף, ווילסון , סאן פייר ועוד בתחום הרסיברים בלט חסרונם של דנון ופיוניר . חג שמח לכולם ושוב כל הכבוד למארגנים ולהתראות בשנה הבאה יורי
avatar
tomertsin 1970-01-01 02:00:00
לגבי ה-FAT LADY, יצא רמקול בגימור זול יותר (שחור) ובגודל קטן יותר. הוא יהיה אח קטן במשפחה שיעלה $15k - $16k. יוצג ב-CES 2012, ויקרא...אסור לגלות. תומר
avatar
GROOPER 1970-01-01 02:00:00
אני מהמר- thin lady או fat baby
avatar
דיטון66 1970-01-01 02:00:00
תומר, יש סיבה מדוע אתה לא מתייחס לחדר של אילן טמיר?
avatar
joda5 1970-01-01 02:00:00
היי חברים ההיתי בתערוכה באמת שאפו לנמר ולליאור ולחברים :כל-הכבוד: בקשר לסאונד היה טוב ההיתי גם בחדר של חברת הגימיקים והפירסומת B&W . אבל קשה ל אוהבי החברה להודות באמת זה ברור . היה לא משהו לי כאבו האוזניים מהצרחות ! של ה803 ואחיו הקטן הזה מה שמו ... ,ההיתי גם בחדרי המלון התאכזבתי מהרמקולים של LINN או ששמו מוזיקה לא מתאימה ? או החדר לא מתאים. הנולה שקראו בשמם בזמנו ALON נשמו מאוד יפה בקיצור אחלה תערוכה לסיום הקצפת CABSSE נישמעים אחלה ומעולה רק מה המחיר לא בשבילינו גם הרמקול בגלל הגודל אפשר להסתפק בפחות !! שנה הבאה ב"ה
avatar
AK1 1970-01-01 02:00:00
חדל קשקשת ברשת ואני חושב שה CABASSE נשמעו הכי טוב בתערוכה, וגם ה 803D נשמעו מעולה ובכלל ה FAT LADY נשמע ממש גרוע... אז לכל הידענים שחורצים גורלות כאן, חדל קשקשת! כל אחד והאוזניים שלו וטעמו האישי! ולחברנו שחושב שהנציגים המדוברים שהגיעו "למכור" הגיעו "מאנגליה"... על זה אומרים "מינימום מילים מקסימום שטויות" אני לא בטוח שהבנתי מה אתה אומר -- האם כוונתך שכל ה"ידענים" כאן מקשקשים? או שמישהו כאן לא יודע שכל אחד וטעמו האישי? או שייש כאן מישהו אחד או יותר שמנסה להסביר לך מה טעמך? או מה בדיוק? עמיר
avatar
אדר 1970-01-01 02:00:00
קדם מגבר חדש של תדי פרדו? לצערי לא הייתי בתערוכה (חו"ל), אבל אם למישהו יש עוד פרטים על ה"חשיפה" הזו בתערוכה, אשמח לשמוע. תודה, אדר. נ.ב. - לפי התגובות ששמעתי/קראתי - כל הכבוד למארגנים!!!
avatar
AK1 1970-01-01 02:00:00
היתי גם בחדר של חברת הגימיקים והפירסומת B&W . אבל קשה ל אוהבי החברה להודות באמת זה ברור . היה לא משהו לי כאבו האוזניים מהצרחות ! של ה803 ואחיו הקטן הזה מה שמו ... נראה לי שאולי אם ב"ה תוציא את הפקקים מהאוזניים (או אולי ניקוי?) ייתכן שתשמע סופסוף , ב"ה, שה"אמת", שעליה אתה מדבר, ושקשה לך להודות בה, נמצאת במקום קצת אחר מזה שבו אתה שם אותה... (בכל מקרה, אל תחפש אותה אצלי בכיס -- היא לא שם) ע
avatar
carmi 1970-01-01 02:00:00
קדם מגבר חדש של תדי פרדו? לצערי לא הייתי בתערוכה (חו"ל), אבל אם למישהו יש עוד פרטים על ה"חשיפה" הזו בתערוכה, אשמח לשמוע. תודה, אדר. נ.ב. - לפי התגובות ששמעתי/קראתי - כל הכבוד למארגנים!!! דיברתי עם תדי בתערוכה (הוא מקסים כמו תמיד) והוא אומר שהקדם מגבר יצא עד סוף השנה
avatar
joda5 1970-01-01 02:00:00
תפסיק לבלבל את המוח אתה פשוט לא יודע להודות באמת ואתם מפחדים !!! הלוואי ומישהו יעשה אחד על אחד ואז נדבר מה דעתך ??!! B&W זה שם זה הכל !!
avatar
AK1 1970-01-01 02:00:00
תפסיק לבלבל את המוח אתה פשוט לא יודע להודות באמת ואתם מפחדים !!! הלוואי ומישהו יעשה אחד על אחד ואז נדבר מה דעתך ??!! אתה כותב כאילו
  1. יש ממה לפחד
  2. יש אמת אחת בענייני אודיו (זו שצריך "להודות בה")
  3. אין ענייני טעם בענייני אודיו
  4. אבל הטעם וה"אמת" שלך הם הקובעים
  5. מישהו" יעשה איזה "אחד מול אחד" ואז טעמו יהייה הקובע ושם תהייה האמת
  6. חברה מסחרית יכולה להצליח בתחום סופר-תחרותי מעבר להרבה אחרות במשך עשרות שנים רק בזכות גימיקים ופירסומות שאין להם גיבוי בשטח (!)
  7. כל אלפי לקוחות החברה (עשרות אלפים? מאות אלפים? מיליונים? אין לי מושג -- מישהו יודע?) סתומי אוזניים, חסרי רגישות ובעלי טעם רע
  8. אתה מעל כ-ו-ל-ם מבחין בנכון ובטוב המוחלט
אתה בכלל מבין את המשמעות של הדברים שאתה כותב? ע
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
תפסיק לבלבל את המוח אתה פשוט לא יודע להודות באמת ואתם מפחדים !!! הלוואי ומישהו יעשה אחד על אחד ואז נדבר מה דעתך ??!! B&W זה שם זה הכל !! לך שמע אצל עמיר (ak1). יש סיכוי יותר מסביר שאחרי שזה יקרה לא תדליק הרבה זמן את המערכת שלך. (-: יש לו b&w וזה נשמע פשוט פנומינלי בכל קנה מידה שתבחר. אולי אחד המערכות היותר טובות שיש היום בבתים. יהודה. אתה מוכרח להבין. לא מדובר ביצרנית אודיו חד פעמית. מדובר בשנים של פיתוח וטכנולוגיה. הבעיה היחידה של היצרנית הזו היא הדגמים הנמוכים שלה שהם לדעתי רק שווים את מחירם אך לא מעבר. אבל, הדגמים הגבוהים, כשהם משודכים לאלקטרוניקה מתאימה, בחדר הנכון, כשאדם מבין עניין מטפל בהם, קשה מאוד למצוא מוצרים טובים יותר באותו מחיר. מקסימום תמצא שונים מהם. שורה תחתונה, לפני שאתה מתפחלץ על היצרנית הזו (שברור שאתה לא סובל אותה ולא ברור לי מדוע) תשמע את הסדרות הגבוהות שלהם משודכים לאלקטרוניקה טובה. השאר כבר אמרתי, המערכת שלך - זוכר?
avatar
joshiophil12 1970-01-01 02:00:00
גם אני לא משתגע על b&w בדרגים הנמוכים, בסדרות הגבוהות זה באמת משהו אחר לגמריי אבל לגמריי
avatar
Adifigen 1970-01-01 02:00:00
:בעד: נוטה להסכים איתך בחיפושי אחרי רמקולים יצא לשמוע כמה סטים ״זולים״ של B&W וישר פסלתי אותם, לאחר שיצא לי במקרה לשמוע רמקולים מסדרה 8XX נפתחו לי העיניים ופתחתי את ליבי (אבל לא את כיסי) מחדש לקונצן.
avatar
rrrr1 1970-01-01 02:00:00
בתערוכה הרבה רמקולים מעט מאוד נתנו משהו חיובי דיי אכזבה מרוב הרמקולים אכזבה שלא נתנו רובם לשמוע ללא סאב או מוסיקה שלא קלאסית
avatar
liorkoren 1970-01-01 02:00:00
היכן לא איפשרו לך להאזין ללא סאב? ברוב המוחלט של חדרי האודיו לא היה בכלל סאב.
avatar
robo7 1970-01-01 02:00:00
דיי אכזבה מרוב הרמקולים אכזבה שלא נתנו רובם לשמוע ללא סאב או מוסיקה שלא קלאסית אצל מוישלה אפשר היה לשמוע ללא SUB, עם SUB ואפילו לעשות השוואות, רק תבקש.. לגבי המוזיקה, כל מציג שהתבקש הסכים להשמיע דיסקים פרטיים, בפעם הבאה תביא דיסק משלך. עם מוסיקה מוכרת פחות קשה לקבל התרשמות נכונה. (ורד) R
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


הרשם לעדכוני האתר
Email: