";פעם בשנה"; - סיקור מתחם האודיו של תערוכת דיגיטאון, חלק א'

תומר צין
19-10-2011 00:00

תומר צין, מבקר בתערוכת האודיו והקולנוע ביתי 3D השנתית - דיגיטאון 2011 ומדווח על רשמיו ממתחם האודיו בחדרי מלון כפר המכביה.

 
זו התערוכה השלישית של "Digitown", או "החיים מסביב לכורסה" וגם הפעם, היא מתקיימת במלון כפר המכביה. פעם בשנה מתקיימת תערוכת העיר הדיגיטאלית הגדולה ביותר בישראל. התערוכה מציגה לקהל הפרטי והמקצועי את מגוון החידושים בתחום האודיו לשימוש בבית ובדרכים, כמו גם השקות בכורה בתחום הקולנוע הביתי וכל מה שקשור לתחום.
 
דיגיטאון 2011
דברי הפתיחה נאמרו על ידי ליאור, שנראה קורן מתמיד.
 
דיגיטאון 2011, צילום: מיכאל כץ
אודיו וקולנוע ביתי
התערוכה עוסקת בשני תחומים: מתחם קולנוע ביתי 3D וגאדג'טים: בנין הסמינרים, שלוש קומות של תצוגות קולנוע ביתי, מקרנים- תלת מימד, מערכות שמע דו ורב ערוצי, אביזרים וגאדג'טים. הקהל יכול לצפות באופן מרוכז במקרנים החדשים והמובילים בעולם לקולנוע ביתי תלת מימד, זאת באולמות סמוכים האחד לשני. התחום השני: מתחם סטריאו Hi End. קומה שלמה במלון כפר המכביה המחודש, הכוללת תצוגות אודיו יוקרתי, מערכות סטריאו מהדגמים האיכותיים ביותר. ראוי לציון שהשנה נמר וליאור, עבדו ועמלו לתערוכה במשך חצי שנה, בכדי שתהיה מוצלחת ככל הניתן.

 

בחדר של יבואן CABASSE קיבלו אותנו שני נציגים של היצרן והנעימו לנו בכמה קטעי הדגמה. המערכת בשלמותה כללה שני רמקולים LOcean ויחידת הגברה עם רום קורקשיין.
 
דיגיטאון 2011
ה-CABASSE מאופיין בצליל מפורט מאוד ומדויק, ברזולוציה וצלילות גבוהים מאוד, באיזון טונאלי וטבעיות, בפתיחות מדהימה במידרינג' ובס מהודק שיורד למטה עד 20 הרץ. הוא מצטיין בחוסר צרימה וברק דיגיטאלי בתחום המידרינג', הדבר אינו בא לידי ביטוי במקרה שלפנינו. במת הצליל עמוקה ורחבה, קולות בני אדם וכלי נגינה אינם משוחזרים מתוך יחידות רמקולים או מתיבות, אלא, מרחפים בחלל בתלת - ממדיות בין, מסביב ומאחורי הרמקולים. במספר תחומים, ה- LOcean  הוא אחד הרמקולים הטובים ביותר להם האזנתי השנה בתערוכה. נקודה.

דיגיטאון 2011
 בחדר של יגאל סבו, הוא החדר היחידי (כמעט), בו נגנו מוזיקה אמיתית, בלי משחקים.
 
יגאל סבו
הצליל של המערכת היה מעולה. לא היה חסר לי שום דבר, המוזיקאליות והמתיקות לא אבדו.

Igal Sabo
הצליל בחדר של יגאל לסרי היה מאוזן בצורה פנומנאלית. במת הצליל העמוקה, אפשרה לרמקולים להעלם כאשר עצמתי את העיניים. כאשר פקחתי אותם, חזרתי למציאות של מחיר.

 
יגאל לסרי
על הסטנדים: מגבר הספק Pass XA100.5 וחצי קדם מגבר XP20.
 דיגיטאון 2011
בחדר נגנו רמקולים חדשים Rockport Technologies MIRA II עם מיד קרבון חדש- המחיר בארה"ב 17,500$.  

גבי עמרם הוא היבואן של מספר מותגים, בניהם HEGEL, MIT, SPENDOR וחברת PIEGA שעליה גאוותו. לפני כמה שנים עשיתי איתו טיול באירופה. היה נהדר.


גבי עמרם

גבי עמרם החליף את הרמקולים של SPENDOR ברמקולים של PIEGA. הבס מהיר ומוגדר מאוד, המידרינג' טהור ומפורט, הטרבל טבעי וצלול, ללא כל גרעיניות. הדינאמיות מדהימה, פיזור הסטריאו מדויק ויציב. במת הצליל תלת- ממדית וקדמית.
 
PIEGA
ה- SPENDOR S3/5R2 התגלה כ- "בונבון של סוכריה".

SPENDOR S3/5R2 
עופר שחורי לוקח את החיים בסבבה. הצליל של ה-VSA V35 פתוח מאוד ודינאמי בצורה סנסציונית, המהירות והקצב של המוזיקה מציאותיים, ההתקפיות של כלי נגינה, בייחוד של אלה הקשים לשחזור בחדר האזנה, היא לא פחות ממדהימה. במת הצליל תלת- ממדית וגדולה מאוד.
 
עופר שחורי
מאסטרו תדי פרדו בכבודו ובעצמו.

Teddi Pardo
 
תדי פרדו חשף את קדם המגבר החדש. הוא עוד לא נקב בשמו, אך ציין כי יושק עד סוף השנה.

המשך יבוא...


מעבר לתגובות בפורום