חדש מסאנדיסק: כונני SSD, כספת זכרונות וכרטיסי זיכרון עם WiFi

dtown
19-09-2011 22:41

בין המוצרים החדשים של סאנדיסק, כרטיס זיכרון למצלמות עם WiFi, כרטיס סופר מהיר 64GB וכונני SSD למחשבים.

חברת סאנדיסק, משיקה בישראל כונני ה-Ultra SSD המיועדים למשתמשי המחשבים האישיים - נייחים וניידים. הכוננים החדשים (2.5 אינץ', SATA 2) מציעים ביצועים מהירים יותר, עמידות רבה יותר, אורך חיים רב יותר  וחסכון בצריכת חשמל בהשוואה לכונן הקשיח המסורתי והדגמים הקודמים.

ביצועים מהירים
הכוננים מפגינים מהירויות קריאה של 280MB/sec וכתיבה של 270MB/sec, עם קצבי העברת מידע רנאנדומליים של 3GB/s, נתון המאפשר, לדוגמה, אתחול מהיר יותר של מערכת ההפעלה והעלאה מהירה יותר של יישומים ותוכנות. ע"פ בדיקות המעבדה של סאנדיסק, כונני ה-SSD החדשים, מעלים את מערכת ההפעלה 'חלונות' במחשב במהירות הגבוהה עד פי שניים בהשוואה לכונן 7200 RPM HDD מסורתי.

הכוננים מגיע בנפחים של 60GB, 120 GB  ו-240GB במחירים הנעים בין 550 ש"ח ל-1800 ש"ח.

כספת הזכרונות

סאנדיסק השיקה קטגוריה חדשה של מוצרים: ה-SanDisk Memory Vault, "כספת הזכרונות", שתאפשר לצרכנים לאחסן תמונות ווידאו באיכות המקור שלהם עד לתקופה של מעל 100 שנים. המוצר החדש יאפשר לכל אחד לשמור מידע דיגיטאלי יקר ערך לטובת הדורות הבאים.

בבסיס הפיתוח נמצאת טכנולוגיית Chronolock, המשלבת רכיבים מעולם אחסון ה-SSD, ליצירת פתרון ניהול. ה-SanDisk Memory Vault זמין בשני נפחים של 8GB ושל 16GB והמחירים ינועו בין  60 דולר לכמאה דולר.

כרטיס זיכרון  SD 64GB

Sandisk Eye-Fiסאנדיסק הכפילה את הביצועים ואת קיבולת כרטיסי ה-SD המקצועיים שלה, עם השקת כרטיס ה-SanDisk Extreme Pro SDXC בקיבולת של 64GB. הכרטיס החדש נבנה על בסיס ארכיטקטורת ה-Ultra High Speed ומציע את מהירות הכתיבה המהירה בעולם (תשעים MB/sec) עבור כרטיסי SD, והוא מיועד לשוחרי הצילום העושים שימוש במצלמות בעלות יכולות UHS. המהירות הגבוהה מאפשרת ללמים לצלם סדרות של צילומים באיכות RAW - ברצף, ולהקליט וידאו ב-HD מלא. הכרטיסים יגיעו בקיבולות של 8-64 ג'יגה, והמחיר ההתחלתי יעמוד על כ-120 דולר.

כרטיס ה- SanDisk Mobile Ultra microSDXC החדש אף הוא, יכפיל את הקיבולת של כל טאבלט או סמארטפון ומהירויות ההעברה שלו - של 30MB בשניה, מאפשרים צילום וידאו HD מלא. הכרטיס תואם לכל טאבלט או סלולאר עם חריץ microSDXC (ההערכה היא כי רוב הטלפונים בשנת 2014 - מעל 1.7 מיליארד - יצויידו בחריץ הרחבה כזה. הכרטיסים יגיעו בקיבולות של 4-64 ג'יגה, והמחיר ההתחלתי יעמוד על כ-30 דולר.


SanDisk Eye-Fi Wireless הוא כרטיס חדש המאפשר לצרכנים להעביר את תמונותיהם והווידאו שצילמו מהמצלמה לסמארטפונים ולטאבלטים, ותוך שימוש ב-Wi-Fi גם למחשבים נייחים. הכרטיסים יגיעו בקיבולות של 4-8 ג'יגה. המחיר טרם נקבע.

בנוסף, נחשפו כונני ה-Cruzer Fit וה-Cruzer  Switch שהינם כונני USB מיניאטוריים, המתוכננים ללא חלקים נעים וללא סוגרים שהולכים לאיבוד, ומיועדים לשלל שימושים. הם יגיעו בקיבולות של 2-32 ג'יגה, והמחיר ההתחלתי יעמוד על כ-25 דולר. בצמוד לכוננים הכריזה החברה גם על ה- SecureAccess, תוכנה ייעודית לאבטחת המידע שעליהם.

המוצרים יהיהו זמינים לרכישה במרבית נקודת המכירה של סאנדיסק בישראל החל מהחודש הבא.

מעבר לתגובות בפורום