הצצה ראשונה: סמסונג גלקסי טאב 7.7 וגם Note

ליאור קורן, מדווח מברלין
02-09-2011 00:17

הצצנו בתערוכה על שני הטאבלטים החדשים והקטנים של סמסונג: טאב 7.7 עם מסך AMOLED וגם Note המאפשר שליטה של מגע בעזרת אצבע וגם עט סטיילוס.

שני הטאבלטים החדשים, אותם חשפה סמסונג בתערוכה, נראו מבטיחים על הנייר, הגענו לביתן סמסונג - עוד לפני שנפתח באופן רשמי בכדי להעביר עליהם אצבע או שתיים.

קישור: מידע על מכשירי סמסונג החדשים בתערוכה

במבט ראשון, טאבלט ה- 7.7 נראה סקסי: דק, עם מסגרת וגב כסופים ומסך חד ובעל צבעים עזים. התמונה חדה מאוד והצבעים בוהקים ומודגשים באופן מהנה לעין, יש השתקפויות אולם הן פחותות בהשוואה לדגם טאב 7" הראשון וגם עוצמת התאורה חזקה יותר כאן.


סמסונג גלקסי טאב 7.7 - טאבלט
למכשיר, ישנה מצלמה אחורית עם פלאש LED וגם קדמית עבור שיחות וידאו, בצד ישנו חריץ עבור כרטיסי זיכרון מסוג מיקרו SD, יש גם לחצני הדלקה ושינוי עוצמת שמע שיוצא דרך שני רמקולים זעירים שממוקמים בתחתית ה- Tab 7.7.

סמסונג גלקסי טאב 7.7 - טאבלט

סמסונג גלקסי טאב 7.7 - טאבלט
המכשיר הינו קל מאוד – רק 335 גרמים וזה מורגש בהחלט כאשר אוחזים בו ביד, במהלך השימוש, ניתן היה להרגיש כל גב הטאבלט מתחמם באופן מוחשי, בנוסף, חלק מהדברים לא פעלו כשורה, כמו הצגת סרטוני יוטיוב או גישה לאפליקציות של סמסונג.

סמסונג גלקסי טאב 7.7 - טאבלט
סמסונג טאב 7.7 לצד דגם 8.9:

סמסונג גלקסי טאב 7.7 - 8.9 טאבלט
טאבלטים של סמסונג: טאב 7.7" לצד 8.9" ומקלדת חיצונית.

סמסונג גלקסי טאב 7.7 - 8.9 טאבלט מקלדת חיצונית
סמסונג Note

לאחר הטאב, עברנו אל ה- Note של Samsung אותו ניתן להפעיל בעזרת עט סטיילוס, אבל זה לא ימנע מכם גם שימוש באצבעות בדרך המקובלת עם מסכי מגע מודרניים.


סמסונג Note
בתחתית המסך, ממוקם לחצן פיזי Home ולצידו שני לחצני מגע מוארים (כמו חזרה לאחור), גם המסך שלו הינו חד, צבעוני, מואר וברור.

סמסונג Note , ביקורת
בוודאי תשאלו "האם גודל של 5.3 אינטש אינו נופל בין הכסאות?" ובכן זוהי שאלה לענין במקרה הזה, מהתרשמות בת מספר דקות ארוכות עם המכשיר, נראה שהוא גדול מדי עבור החזקה ביד כמכשיר טלפון ומצד שני, מעט קטן מדי עבור שימוש כטאבלט, אולי כפנקס רשימות.

Samsung Note 5.3

מעבר לתגובות בפורום