דיווח: אבטיפוס אייפון 5 דלף – אפל במרדף

ניצן סדן
01-09-2011 00:10

חודשים בודדים לפני השקת הסמארטפון הבא מבית אפל, מדווח אתר טכנולוגיה על אב טיפוס שנגנב מפאב בסן פרנסיסקו ונמכר לאלמוני ב-200 דולר. דז'ה וו, מישהו?

לפי דיווח של CNET, אפל איבדה אב טיפוס מתקדם של אייפון 5 בפאב בסן פרנסיסקו. אפל טרם הגיבה על הדיווח ו-CNET לא סיפקו תמונות של המכשיר המסתורי.

לפי הדיווח, המכשיר נעלם בסוף יולי, וגורמים באפל החלו לבלוש ולנסות למצוא את הגנב. משטרת סן פרנסיסקו מסרה ל-CNET שלא התקבלה שום תלונה מאפל על גניבה. המכשיר הגנוב נמכר באתר קרייגסליסט במחיר 200 דולר לאלמוני.

עם זאת, מקור המקורב לנושא סיפר לאתר כי אפל דווקא התלוננה, ואף הצליחה להתחקות אחר האייפון 5. באמצעות כלי מעקב שמובנים בו. נציגי אפל והמשטרה הגיעו אל דירת אדם שקנה את המכשיר, אולם האייפון לא נמצא לאחר חיפוש בדירה.

באייפון הזה כבר היינו
נשמע מוכר? לא פלא: גם מכשיר האייפון 4 אבד בטרם השקתו בשנה שעברה, והגיע לידי אתר גיזמודו. בתקרית הקודמת, הצליחה אפל לאתר את המכשיר, אשר נמכר ב-5000 דולר לאתר גיזמודו. לאחר איומים בגין הפרת זכויות קניין, הושב המכשיר אל אפל. המכשיר הקודם אבד בפאב ברדווד סיטי, קליפורניה.

הסיפור נשמע מוזר מאוד, היות וסביר להניח כי אפל הסיקה את המסקנות מאירוע הגניבה של האייפון 4, במיוחד כאשר היא ידועה כחברה שמתמחה בלשמור את הקלפים צמוד לחזה. עם זאת, CNET נחשב לאתר אמין מאוד והמסתורין שאופף את האייפון 5 ללא ספק הופך אותו לגביע הקדוש עבור ריגול תעשייתי.

מקור

מעבר לתגובות בפורום