מהיום בישראל: טאבלט אסוס SL101 עם מקלדת סליידר

dtown
17-08-2011 20:32

הטאבלט של ASUS מגיע עם מקלדת פיזית נשלפת וחומרה דומה לדגם הטרנספורמר, ה- Eee pad Slider כולל מסך 10.1" וגרסת אנדרואיד 3.2 שתוצא בקרוב.

טרנספורמר של ASUS הושק בישראל לפני כשלושה חודשים, עתה, משיקה החברה דגם אח חדש ומעניין, באותו גודל מסך ומפרט דומה, אך עם מקלדת פיזית מלאה מובנית.

ה- Eee Pad Slider SL101 בעל מעבד ליבה כפולה NVIDIA® Tegra™ , המקלדת מוסיפה לעובי המכשיר שעומד על 1.7 ס"מ ומשקל של 866 גר' כולל המקלדת.


המסך בגודל 10.1" אינץ', בעל רזולוציה של 1,280 על 800 פיקסלים ופאנל LCD מסוג IPS. נוסף לכך יש ל- Eee Pad Slider מצלמה קדמית ואחורית מובנות, היכולות לצלם סרטונים ותמונות, יציאת miniUSB ויציאת mini HDMI, המאפשרת בין היתר חיבור לטלוויזיה, כניסת USB HOST לחיבור התקנים חיצוניים כגון Disk On Key  וכמובן מקלדת מלאה נשלפת.

הגרסה הנוכחית, מגיעה עם קישוריות WiFi בעוד גרסת 3G תצא רק בהמשך השנה.

ה- Eee Pad Slider מגיע עם מערכת הפעלה Android Honeyconb גרסה 3.1 עם תמיכה מלאה בעברית, מקלדת מלאה נשלפת מתחתית המסך, מה שמאפשר להנות מיתרונות של טאבלט, מבלי לוותר על נוחות ההקלדה.


טאבלט Asus Slider עם מקלדת פיזית

אנדרואיד 3.2
בימים אלו מאפשרת החברה ללקוחותיה בישראל שרכשו את הטאבלט Eee Pad Transformer לעדכן את מערכת ההפעלה עבורו לגרסת Android 3.2 כולל תמיכה מלאה בעברית, דרך מעבדות החברה בארץ. גרסה מתאימה עבור Eee Pad Slider תהייה זמינה אף היא בשבועות הקרובים.


המחיר לצרכן (כולל מע"מ): 2,699 ₪ כולל מע"מ

האחריות בינלאומית כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ע"י שליח ללא כל תוספת תשלום.

מעבר לתגובות בפורום