מוטורולה משיקה בישראל את Atrix וגם XOOM

ליאור קורן
26-07-2011 15:31

מוטורולה משיקה בישראל סמארטפון אנדרואיד Atrix עם קונספט החיבור המקורי עם תחנות עגינה ולפטופ, כמו גם את טאבלט ה- XOOM וסמארטפון עם מקלדת Milestone 2.

טלפון ה- ATRIX שנחשף לראשונה בתערוכת CES, הביא קונספט חדשני, בו משמש הטלפון כמנוע הפעיל עזרים נוספים כמו מחשב נייד וגם עריסות בדגמים שונים.

לב רב שימושי

Motorola ATRIX תוכנן בכדי לשמש כמרכז דיגיטלי המאפשר יצירה, עריכה ואינטראקציה של המשתמש עם מסמכים, מדיה ותוכן. כל זה מתאפשר בעזרת יישום webtop של מוטורולה ומגוון רחב של תחנות עגינה חדשות שמספקות למשתמש מסך רחב יותר, Motorola Atrixמקלדת ומשטח עקיבה אשר אמורים לספר חוויה דומה לזו שמעניק המחשב האישי.

בתוך יישום ה-Webtop, יכול המשתמש להריץ יישומי אנדרואיד על גבי מסך רחב בחיבור למסך טלוויזיה גדול או לאביזר ה-"לפטופ", לגלוש בדפדפן Firefox מלא, לשלוח מסרונים, לבדוק דוא"ל, להעביר ולגשת לקבצים ולבצע שיחות סלולר – הכל במקביל. בנוסף, יישום מרכז הבידור מאפשר למשתמש להציג תמונות, לנגן מוסיקה ולצפות בסרטי וידאו במסכי HD גם בסלון. גם בעת ניתוק של הסמרטפון מתחנת עגינה לא תנותק שיחת טלפון פעילה.


עם טלפון ה- "אטריקס", מושקות גם שתי תחנות עגינה יחודיות, מבלי לבדוק אותו עם שתי אלו, שום ביקורת לא תהיה מושלמת:

Lapdock – זהו "לפטופ" במשקל של קילוגרם אחד, כולל מסך בגודל 11.6 אינטש, מקלדת QWERTY מלאה, זוג רמקולים סטריאופוניים, סוללת שלושה תאים Wh36 המספיקה לשמונה שעות עבודה.

מוטורולה Atrix עם Lapdock

המשתמש צריך להציב את ה-ATRIX בגב ה- Lapdock שפועל על בסיס כוח המחשוב של הטלפון.


מוטורולה Atrix עם Lapdock

HD Multimedia Dock – זוהי תחנת עגינה הכוללת שלוש כניסות USB ויציאת HDMI אל מסכי טלוויזיה מסוג פלזמה או LCD, בעזרת חיבור אלחוטי למקלדת, עכבר ורמקולים, ניתן להשתמש בתחנת העגינה למשימות שעד היום דרשו שימוש במחשב (כמו גלישה באינטרנט על גבי מסך הטלוויזיה) ולהציג באמצעות הטלפון סרטי וידאו, מוסיקה, משחקים ועוד.

Motorola Atrix

מפרט עיקרי של Motorola ATRIX

מעבד כפול ליבה 1GHz, זיכרון RAM של 1GB, מסך 4" ורזולוציית 960X540, שתי מצלמות (קדמית ואחורית) עם אפשרות לצילום וידאו HD, קורא טביעות אצבע, זיכרון 16GB עם אפשרות להרחבה נוספת של 32GB דרך כרטיס זיכרון MicroSD, תמיכה ב- WiFi 802.11n, סוללת 1930mAh ועובי גוף העומד על 11 מ"מ.


המכשיר, יושק בישראל עם מערכת הפעלה אנדרואיד 2.2, אך לדברי אנשי מוטורולה, תוך כ- 60 יום יוצע שדרוג לגרסה 2.3 והוא יתבצע בהורדה ישירה למכשיר, מבלי הצורך להגיע אל סניף המפעילה הסלולרית.


Motorola Atrix
תמחור וזמינות

Motorola ATRIX יוצע למכירה ברשת אורנג' החל מאמצע אוגוסט בשתי הצעות רכישה:
ערכת מכשיר Atrix, הכוללת תושבת HD Dock, כבל HDMI ושלט ייעודי במחיר 99 ₪ לחודש ב-36 תשלומים, סה"כ 3,564 ₪.
ערכת מכשיר Atrix, הכוללת תושבת HD Dock, כבל  HDMI ושלט ייעודי ובנוסף, LapDock במחיר 139 ₪ לחודש ב-36 תשלומים , סה"כ 5,004 ₪.

מוטורולה XOOM – טאבלט עם אנדרואיד 3.1


ה- XOOM כולל מעבד כפול ליבה של 1 ג'יגה הרץ וזיכרון RAM של 1 ג'יגה בייט, מצלמות קדמית (2 מגה פיקסל) ואחורית (עם 5 מגה פיקסל וצילום וידאו HD), מסך 10.1" ברזולוציית 1280X800.

החומרה של Motorola XOOM כוללת גם ג'יירוסקופ מובנה, ברומטר, מצפן אלקטרוני, אקסלומטר (מד האצה) וחיישן תאורה. סוללת מחשב הלוח מאפשרת עד 10 שעות עבודה.


מוטורולה XOOM
אביזרים נלווים ל- Motorola XOOM

תחנת עגינה רגילה לצפייה בתכני וידאו והאזנה למוסיקה באמצעות רמקולים חיצוניים בזמן טעינת המכשיר.

תחנת עגינה Speaker HD המתחברת ישירות למקלט הטלוויזיה באמצעות חיבור HDMI וגם מאפשרת האזנה למוסיקה באמצעות שני רמקולים מובנים מבלי להזדקק לרמקולים חיצוניים.
מקלדת בקישוריות Bluetooth®3 עם כפתורי קיצורי דרך ייחודיים לאנדרואיד.

תמחור וזמינות

Motorola XOOM יוצע למכירה בשבועות הקרובים ברשת אורנג', לא נמסר על מחיר צפוי. בהמשך הקיץ יושק ה-XOOM גם בגרסת WI-FI ברשתות נוספות.               

מוטורולה XOOM
סמארטפון עסקי – מוטורולה Milestone 2


דגם מיילסטון 2, מתאים בעיקר למגזר העסקי, הוא מציע מקלדת Qwerty, גרסת אנדרואיד 2.2, מעבד 1GHz ואפשרות לשמש כנתב WiFi עבור חמישה מכשירים נוספים.


המכשיר משווק עם כרטיס microSD של 2 ג'יגה בייט ואוזניות חוטיות סטריאופוניות של מוטורולה, כמו כן כוללת הערכה את תוכנת Motorola Media Link, המאפשרת העברת מוסיקה ומולטימדיה מן המחשב לטלפון ביתר קלות.


Motorola Milestone 2
אביזרים
עריסת מכונית: במצב זה, יוכל המשתמש להגיע בנגיעה אחת לשורה של יישומי רכב, הכוללים אנשי קשר, מוסיקה, רדיו אינטרנטי, פודקאסטים, Google Maps™ with Navigation™  ועוד.


תחנת מולטימדיה: זוהי עריסת עגינה מעוצבת למיילסטון 2. כאשר מוכנס המכשיר לעריסה, עובר המכשיר אוטומטית למצב דסק-טופ ומציג על גבי המסך יישומי מולטי-מדיה מועדפים, כמו שעון מעורר או תצוגת תמונות. ניתן להתאים את מצב הדסק-טופ בהתאם לצרכי המשתמש, באופן המאפשר הצגת כל היישומים המועדפים של המשתמש, תוך כדי טעינת המכשיר. 

מחיר וזמינות
מיילסטון 2 יוצע למכירה החל מהשבוע ברשת אורנג' במחיר של 69 ₪ לחודש ב-36 תשלומים, סה"כ 2484 ₪ 

Motorola Milestone 2

מעבר לתגובות בפורום