אמת בפרסום - ";מסך LCD ";32 מפואר";, האמנם?

ליאור קורן
10-07-2011 06:55

המדור שמלמד אתכם קריאה ביקורתית של פרסומות וטקסטים שיווקיים, הפעם על מודעת מבצע - מסך LCD "32 של שארפ.


מודעת המבצע של רשת מחסני חשמל, מדברת על מסך טלוויזיה LCD של שארפ בגודל 32".

מחיר של 1,390 ש"ח למסך בגודל 32" הינו אכן זול, במיוחד כאשר מדובר על מותג ידוע, במחיר שמתחרה במסכים של מותגי "מדבקה".


מודעת מבצע מכירת מסך LCD

דגם "מפואר"

המילים הראשונות, מדברות על "הדגם החדש והמפואר מסדרת Aquos", אך, מה שחסר במודעה הוא שם הדגם המדויק שאינו מצוי בשום מקום כאן (גם לא באותיות הקטנות), השם Aquos הוא שם מותגי אותו מעניקה שארפ למגוון הדגמים שלה והוא מופיע במגוון גדול של סדרות טלוויזיות LCD, החל מסדרות בסיסיות ועד ליקרות ביותר, כך שמתוך השם הזה, לא ניתן לאתר את הדגם המדויק.


"הדגם המפואר" - למה הכוונה כאן? האם לגימור יקר? לעיצוב יחודי? לשלט נוצץ? לא ברור.


"ניגודיות דינאמית 1:25,000" – זו נחשבת לנמוכה יחסית כיום, אך בהתחשב במחיר המסך הנמוך, נתון זה נראה הולם כאן.

"מגבר אנטנה" – אם הכוונה הינה לכניסת RF עבור שידורי טלוויזיה אנלוגיים, אז היא הפכה להיות לא רלוונטית בגלל הפסקת השידורים הללו בישראל לפני מספר שבועות. אם הכוונה היא לטיונר שידורי DTT הדיגיטליים, אז זה מתקבל בברכה גדולה במסך עם מחיר שכזה, אבל יש לוודא זאת לפני הרכישה.

"חיבור HDMI" – יש לוודא כי הדגם כולל פחות שתי כניסות HDMI, שיתאימו לחיבור של יותר ממקור וידאו דיגיטלי אחד.

"מערכת תאורה FULL CCFL" –  משפט זה, מצביע על כך שתאורת המסך האחורית הינה מסוג פלורוסנט. המונח Full הינו פחות רלוונטי לתאורה מסוג זה ונלקח אולי מתחום ה- LED (אשר מאפיין מסכים יקרים יותר), שם יש הבדל עקרוני בין תאורת EDGE LED אשר ממוקמת רק בצידי המסך מול שיטת Full LED אשר כוללת נורות הפרושות על פני גב המסך.

באם נתקלתם במודעות נוספות הכוללות מידע שדורש הבהרה, שלחו אותן אלינו לכתובת .

מעבר לתגובות בפורום