השקת מוצרי גיימינג של Trustmaster וקונסולות DJ של הרקולס

dtown
29-06-2011 16:37

הושק בישראל קו חדש של מוצרי גיימינג כולל הגאי מרוצים של פרארי, ג'ויסטיקים וסימולטורי טיסה מתקדמים, כמו גם רמקולים וקונסולות של הרקולס.


"ביקונקט", יבואנית מוצרי האלקטרוניקה ונציגת Hercules ו- Trustmaster בישראל, משיקה סדרה חדשה של מוצרי גיימינג, ובה ניתן למצוא סימולטורי טיסה מקצועיים המשמשים את חיל האוויר האמריקאי, תאי נהג וג'ויסטיקים מפוארים מבית פרארי. בנוסף לתחום קונסולות המשחקים ומשחקי המחשב ניתן למצוא בסדרה החדשה קונסולות DJ לחובבים ומקצוענים וגם רמקולים למחשב בתצורת 2.1 או 5.1.

בין המוצרים בליין החדש:

רמקולים למחשב

רמקולים למחשב בתצורת 2.1 (שני רמקולים לוויניים + סאב וופר) במחירים הנעים בין 169 ש"ח – 369 ש"ח.


רמקולים למחשב Herules

בנוסף לרמקולים הנ"ל, הושקו גם סטים יקרים יותר, כדוגמאת XPS 5.1 70 SLIM - סט רמקולים היקפי 5.1 בעיצוב נקי וקומפקטי בהספק כולל של 70W, הכולל ארבעה רמקולים בעוצמה של W7.5 כל אחד, רמקול סנטר W15, וסאבוופר אקטיבי (W16), יש כניסה לחיבור לנגני mp3, טלפונים ניידים, iPod  ו- i Phoneויציאת אוזניות מהשלט. מחיר: 679 ₪.

אביזרי המשחק של "טראסטמאסטר"

החברה, מייצרת אביזרי גיימינג לכותרי משחקי מירוצי מכוניות, בשיתוף פעולה עם מוצג פרארי האיטלקי:

Ferrari Wireless GT Cockpit 430 Scuderia Edition - תא נהג אלחוטי מושלם של מותג הרכב האיכותי, ההגה הוא העתק מדויק של מכונית ה- Ferrari 430 Scuderia, לחוויית נהיגה מציאותית. מחיר: 1790 ש"ח.
   
 Ferrari Wireless GT Cockpit 430 Scuderia Edition

Ferrari Universal Challenge 5 in 1 Racing Wheel - הגה מרוצים הומתאם למגוון רכב של קונסולות משחקים, עם תחושת רעד להעצמת חווית הנהיגה. מחיר: 299 שח.

Ferrari 430 Scuderia – ג'ויסטיק אלחוטי של מותג הרכב במהדורה מוגבלת, היחיד הכולל שליטה אופטית. מעוצב בהשראת מכונית ה- Ferrari 430 Scuderia. ניתן להזיז את המוטות עד לזווית של 90 מעלות- על פי הצהרת אנשי החברה זה מהווה  יתרון משמעותי על השלטים האחרים בשוק, אשר מאפשרים את הזזת המוטות עד לזווית של 40 מעלות בלבד. מחיר: 299 ₪ .

Ferrari F60 – ג'ויסטיק אנלוגי דואלי למחשב של מותג הרכב האיכותי, הנותן תחושת נהיגה אמיתית. מיוצר בלעדית על ידי Thrustmaster, מעוצב בהשפעת מכונית הפרארי 60F, מכונית הפורמולה 1 של פרארי ב- 2009. אין צורך בהתקנה. מחיר: 199 ₪.

T.16000M- ג'ויסטיק בטכנולוגיית תלת מימד ייחודית. מעוצב חיישני תלת מימד מגנטיים המספקים רמת דיוק גבוהה פי 256 משלטי ג'ויסטיק אחרים. ללא צורך בהתקנה מחיר: 399 ₪.

Hotas Warthog - ג'ויסטיק ומצערת בעיצוב המקורי של מטוס חיל האוויר האמריקאי C10A, משמש את חיל האוויר האמריקאי לסימולטרים ואימונים, עם חיישני תלת מימד מגנטיים לדיוק מרבי. מחיר: 2990 ₪.

MFD COUGAR - צג כפול במראה מקצועי המדמה באופן תא טייס של C10A. תואם את כל משחקי סימולציית הטיסה (צבאי ואזרחי), מחיר 599 ₪.

Trustmaster MFD COUGAR
קונסולות DJ Hercules

בנוסף, הושקו גם קונסולות ה- DJ של הרקולס, המיועדות לעבודה בחיבור למחשב ונגיון קבצי אודיו ישירות מהמחשב, ניתן לקרוא פרטים נוספים על הדגמים השונים כאן.


קונסולות DJ Hercules

דגם הקונסולה הבסיסי DJ Control MP3 e2, מיועד לבני נוער או אף ילדים קטנים יותר, זוהי קונסולה ניידת וקלת משקל עם מיקסר שני ערוצים ואפשרות להקליט את היצירו תהמופקות. מחיר: 799 ₪. ניתן להשיג בטויס אר אס, ביג בוקס, אתרי האינטרנט ובחנויות הפרטיות.

הדגמים היקרים יותר, עשויים מתכת (כבדים בהשוואה) ומתאימים לחובבים המתקדמים ואנשי מקצוע בתחום.

מעבר לתגובות בפורום