Xtreamer Prodigy – מפרט מעודכן לסטרימר 3D, במקביל להכרזות נוספות

ליאור קורן
21-06-2011 22:30

חברת Xtreamer מכריזה על המפרט המלא של "פרודיג'י", מעדכנת את חומרת ה- SideWinder2 ומצהירה על קושחה 3 עם תכונות חדשות – אפליקציות ודפדפן רשת.

סטרימר הדגל החדש של חברת אקסטרימר, נחשף כבר לפני מספר חודשים, אך לא ממש הגיע לידי הציבור הרחב או שליחיו העיתונאים. היום בערב, לרגל חגיגות השנתיים להקמת אקסטרימר, חושפת החברה מספר עדכונים בקו המוצרים, בינהם עדכון מפרט של דגמים קיימים, תוספת אביזרים והכרזה על תכונותיה של גרסת קושחה – דור 3 שתהיה זמינה להורדה בהמשך השנה.

Xtreamer Prodigy – גם עם תלת מימד

הסטרימר החדש ביותר בקו החברה, מגיע עם מעבד RTD 1186  של Realtek הפועל במהירות 750Mhz, יש לו חיבורי USB 3, כמו גם רשת Gigabit, אנטנת WiFi פנימית, אפשרות לטיונר DVBT (נקווה כי יתאים לתקן שידורי ה- DTT בישראל). בפרסומים, נמסר כי יציאת ה- HDMI הינה בתקן 1.4 שתומך גם בהעברת תכני תלת מימד, במידע שפורסם, מצויין כי ישנה תמיכה בפורמט 3D של RealD ויש לבדוק כמובן, בפועל, תאימות לקבצים שונים.

מערכת ההפעלה של המכשיר, תמיכה בגרפיקת פלאש כמו גם HTML 5, אפליקציית פייסבוק, גיבוי דיסקיDVD / CD ועוד והיא כוללת גם דפדפן אינטרנט לגלישה חופשית (יש חיבור למקלדת ועכבר). במפרט כתוב כי בעתיד, תוצא גם תמיכה בהרצת מערכת אנדרואיד של גוגל במצב Dual Booting.

מחיר המכשיר באתר היצרן (Pre Order) עומד על 149 אירו, מחיר באירופה יעמוד על כ- 200 אירו, תחילת משלוחים תהיה רק בעוד 3 חודשים – החל מאמצע חודש ספטמבר.

Xtreamer Prodigy - אקסטרימר פרודיג'י
אקסטרימר SideWinder 2 – עדכון לסטרימר ותיק

דגם זה, אשר מבוסס על הדגם המקורי של Xtreamer, מקבל מעבד חדש Realtek RTD 1185 בתדר 500Mhz (חלש מעט מזה של ה- Prodigy), קישוריות WiFi שאינה נחשבת עוד לתוספת (בתשלום) כמו בעבר וחיבורים מעודכנים כמו USB 3, רשת Gigabit, יציאת וידאו קומפוננט וגם קורא כרטיסים.

גם השלט הרחוק, מגיע בגרסה הגדולה והנוחה יותר בהשוואה לשלט הקטן של העבר ובחזית המכשיר, נוסף לחצן הדלקה וכיבוי.
מחר בהזמנה מוקדמת (אתר יצרן): 99 אירו (לפני משלוח ומיסים), מחיר רגיל באירופה: 134 אירו.
תחילת משלוחים: 1 בחודש אוגוסט.

Xtreamer Sidewinder2
תוספת זיכרון 16GB SSD עבור אקסטרימר אולטרה

מחשב ה- HTPC (מדיה סנטר) הזעיר, מקבל אפשרות הרחבת זיכרון של 16GB על גבי כרטיס PCIe SSD, על פי טענת החברה, זה אמור לשפר זמני העלאת מערכת ההפעלה ויישומים שונים.

מחיר המודול: 40 אירו, משלוחים יחלו בתחילת חודש אוגוסט.

גרסת קושחה 3


חרושת שמועות ברשת, העלתה ניחושים רבים לגבי Firmware Version 3 עבור סטרימרים של החברה.


זו הוכרזה, אבל לא ממש נחשפה, באתר החברה, הועלת "טעימה" בלבד מהממשק הגרפי, עם תפריטים עבור אפליקציות, גלישה באינטרנט (דפדפן רשת), אנחנו נשמח לשיפור בישום ה- Movie Jukebox עם ביצועים מהירים יותר ויכולות נוספות.

הגרסה החדשה, אינה זמינה עדיין להורדה באתר החברה והמשתמשים ימתינו לה מספר שבועות לפחות.

Xtreamer Firmware Ver 3

מעבר לתגובות בפורום