KEEBOX - מותג חדש בארץ למוצרי רשת אלחוטיים וזולים

dtown
19-06-2011 22:28

מותג אמריקני צעיר המתמחה במוצרי רשת אלחוטיים במחירים זולים לקהל הרחב, יציע נתב אלחוטי, כרטיס רשת אלחוטי ו-4 דגמי מתגים.

ישראלים שהתוודעו כבר למוצרי KEEBOX  הזמינים דרך וול-מארט ואמזון, יוכלו עכשיו להשיג אותם כאן בישראל בשיווק של חברת גטר-טק.
זהו מותג אמריקני צעיר המתמחה במוצרי רשת אלחוטיים במחירים זולים לקהל הרחב. בשלב זה החברה משווקת 6 דגמים: נתב אלחוטי, כרטיס רשת אלחוטי ו-4 דגמי מתגים.

כרטיס רשת
הדגם שיגיע לארץ הוא W150NU. זהו כרטיס רשת אלחוטי בתקן N במהירות 150 מגה ביט לשנייה, המספק שידור/קליטה אלחוטית למרחק של עד 100 מטרים בשטח סגור ועד 300 מטרים בשטח פתוח. הכרטיס מתחבר למחשב באמצעות חיבור USB ומאפשר גלישה אלחוטית מהירה באינטרנט וחיבור לרשת תקשורת ביתית. הכרטיס קטן-המימדים מגיע עם דיסק התקנה ותוכנה לחיפוש והתחברות לרשתות אלחוטיות ותומך במערכת ההפעלה חלונות על כל גרסותיה. 

הכרטיס מאושר על-ידי משרד התקשורת ומכון התקנים לעבודה בישראל ומגיע עם אחריות לשנה. מחיר לצרכן: 65 ₪ כולל מע"מ.

נתב אלחוטי

דגם W150NRהינו ראוטר בתקן N במהירות 150 מגה ביט לשנייה על גבי תשתית הוט או בזק. הנתב כולל 4 כניסות/יציאות 10/100 מגה ביט לחיבור קווי וניתן לשתף באמצעותו התקנים כמו מדפסות, התקני אחסון ומחשבים.
מחיר לצרכן: 125 ₪ כולל מע"מ.
בחודשים הקרובים צפויים להופיע מוצרים נוספים תחת KEEBOX כמו מצלמות IP ודגמים נוספים של מוצרי תקשורת. את מוצרי KEEBOX ניתן להשיג ברשת מחסני חשמל, בטרקלין חשמל, ברשתות השיווק ובחנויות נוספות.

מעבר לתגובות בפורום