חנות בפוקוס – סטריאו סטאר בפתח תקוה

נמר לוי
17-06-2011 03:29

על דרך ז'בוטינסקי, בכניסה לעיר פתח תקוה, נצבת אחת מהחנויות הוותיקות בתחום – סטריאו סטאר. משה כהן, הבעלים של החנות מספר על סטריאו סטאר מתחילת דרכה ועד עצם היום הזה.


קצת הסטוריה

סטריאו סטאר הוקמה בנובמבר 1978, אז זו היתה בעצם דירה ברחוב אוסישקין עיר בפתח תקווה אשר הוסבה לחנות, השם היה "חזי משה – סטריאו סטאר". חזי היה שותפו של משה כהן במשך שנים רבות עד שהעביר לרשותו של משה את ההגה שממשיך מזה כ- 14 שנה כבעלים היחיד של סטריאו סטאר. בשנת 87 הועתקה החנות אל רחוב ז'בוטינסקי 100 וכיום מדובר למעשה על שלוש חנויות שכנות שחוברו להן יחדיו לחנות אודיו וידאו מתמחה אחת וענקית.

משה כהן הגיע מתחום ה- Pro כאשר שימש בעברו כטכנאי סאונד במה. הוא מספר כי אהבתו למוסיקה  זרמה בעורקיו עוד מהילדות. כיוםֿ, נהנה משה מתחביב הזימרה ומידי פעם הוא שר באירועים שונים אליהם הוא מוזמן במיוחד כזמר -  שם, על הבמה הוא פורח.
למען האמת, לי טרם יצא לשמוע אותו שר אך אם הוא משקיע בשירה כפי שהוא משקיע בסטריאו סטאר אז כנראה שהוא זמר משקיען!

סטריאו סטאר - חנות אודיו וקולנוע ביתי
מה יש בחנות

סיור בחנות מציג בפני מחלקות מסודרות לפי נושאים, בכניסה ניתן למצוא חלל גדול, ממודף, עמוס במגברי קולנוע ביתי, סטריאו, רמקולים לקולנוע ביתי ומוסיקה. כשאני אומר עמוס אני מתכוון ל-24 מגברים שונים, 32 זוגות רמקולים שמחוברים למרכזיה אשר מאפשרת לשלב בין הרכיבים על מנת שהלקוח יוכל לבחור את השילוב שמשביע את רצונו.


רמקולים, מגברים, רסיברים, טלוויזיות ועוד
נכנסים פנימה יותר בתוך חלל החנות, כאן ניתן לפנות למספר כיוונים:


צד שמאל – מוביל למתחם בו חדר סטריאו היי אנד שמציג רמקולים יקרים של פרדיים (בלעדי לחנות זו), רמקולי חברת קנטון, מגברי Antam וגם מגברים / רסיברים עבור קולנוע ביתי מהסדרות הגבוהות של ימאהה. חדר נוסף שמציג רמקולים מעוצבים (Life Style), סטלייטים ורמקולים שקועי קיר. בכל אחד מהחדרים מוצג מסך טלוויזיה ברזולוציית 1080p מהדגמים החדישים אשר מציג שידורי HD להדגמות.

סטריאו סטאר - חנות אודיו וקולנוע ביתי

ממשיכים פנימה עוד קצת ומוצאים את מחלקת מסכי הטלוויזיה (פלזמה או LCD) בה מוצגים שני קירות מסכים, קיר אחד נושא פלזמות והשני הינו קיר טלוויזיות LCD שמריץ תכנים זהים דרך מרכזיה. “איננו מכוונים את המסכים על מנת שאחד יבלוט יותר מהשני" אומר משה ומראה לי כי כל המסכים מאופסים ומנוטרלים מאפקטים ומצהיר "הלקוח בוחר לפי ראות עיניו בלבד..

סטריאו סטאר - חנות אודיו וקולנוע ביתי

חלל נוסף בחנות מהווה חדר רמקולים שקועים עם מבחר של יותר מ-100 זוגות רמקולים שקועים שונים. באותו מתחם, אנו מגלים הכנות לחדר המקרנים בו ידגימו אנשי סטריאו סטאר מקרנים שונים בשלל מחירים בתצוגה מיוחדת בחדר שיעוצב כמו חדר קולנוע.

עוד במתחם הימני, ממוקמת מחלקת "בית חכם" והתקנות, ממנה יוצאים פרוייקטים מורכבים יותר עבור לקוחות שמחפשים מערכות שליטה ובקרה באלקטרוניקה הבידורית והתאורה בביתם.

סטריאו סטאר - חנות אודיו וקולנוע ביתי
מיוחדים
צוות סטריאו סטאר מתחייב כי יחזירו את כספיכם בחזרה במידה ותמצאו את אותו מוצר שרכשתם שם במחיר זול יותר.
אנשי החנות יגיעו לייעוץ בבית הלקוח ללא התחייבות רכישה.
מומלץ להגיע עם דיסק אהוב ומוכר של מוזיקה, בכדי להתרשם נאמנה מאיכות המוצרים.

בנימה אישית
ישבתי במשרדו של משה, כאשר אנו מנהלים שיחה ממושכת. מידי פעם סובבתי את ראשי לעבר הקיר וגיליתי גם שם מספר דברים מאוד מעניינים. זה מתחיל בתמונות של צוות העובדים של סטריאו סטאר. חלק מאותם פרצופים צעירים שניבטים מהתמונות שעל הקיר, ממשיכים לעבוד באותו המקום בדיוק, כשהם צוברים שנים רבות של וותק בתחום.

סטריאו סטאר - חנות אודיו וקולנוע ביתי

סטריאו סטאר - חנות אודיו וקולנוע ביתימשכו את עיני גם לא מעט תמונות עם תודות לסטריאו סטאר על תרומתם. משה, על פי התמונות והתודות שעל הקיר הצדדי והלא כל כך בולט, התגלה כאיש תרומות נדיב. זה כבר מחמם את הלב. לפחות את הלב שלי.

מכאן אני מוסר את ברכתי למשה כהן וצוות סטריאו סטאר ומודה להם על האירוח המענג והמעניין ומחכה בקוצר רוח להזמנה כאשר חדר ההקרנה יהיה מוכן.

המוטו שלי: “טעמו הרע של שירות גרוע נשאר זמן רב אחרי טעמו המתוק של המחיר הנמוך".

נקודות לצרכן

טווח מחירים – בין 300 ועד ל-40,000 ש"ח לרכיב.
טרייד אין – יש
קולנוע ביתי – יש
מסכים ומקרנים – יש
בית חכם – יש
היי אנד - יש

כתובת החנות: רחוב ז'בוטינסקי 100, פתח תקוה
טלפון: 03-9241010

מעבר לתגובות בפורום