נפתחה חנות מוזיקה מקוונת חדשה - וואלה! Music

dtown
05-06-2011 18:20

NMC יונייטד ו-וואלה! משיקות חנות מוזיקה מקוונת עם קטלוג רחב של שירים וקליפים ישראלים ובינלאומיים להורדה או האזנה.

האתר מושק בתחילה עם קטלוג של 550,000 שירים ישראלים ובינלאומיים (בהמשך המגוון יגדל) אותם ניתן להוריד בצורה חוקית למחשב בצורת שיר בודד, קליפ או אלבום לאחר רישום.
בנוסף שירות My music מאפשר בניית ספריית מוזיקה אישית מקטלוג האתר, גישה לערוצי רדיו מיוחדים למנויים ויצירת פלייליסטים שניתן לגשת אליהם מכל מחשב.

עוד מספק האתר תכנים מוזיקליים חינם – מילים לאלפי שירים, עשרות ערוצי רדיו אינטרנטי ערוכים לפי ז'אנרים, אלפי קליפים, שירים ואלבומים חדשים, מצעדים, דפי אמן, תכני מגזין (חדשות מוזיקה, סקירות, ביקורות) ועוד.

לרגל ההשקה, הנרשמים באתר יקבלו חודש של מנוי סטרימינג חינם או מנוי להורדת 10 שירים תמורת 30 ₪ בלבד במקום 40 ₪. כמו כן, בעתיד הקרוב תושק לאתר אפליקציית אייפון שתאפשר, בין היתר, לקחת את ספריית המנוי האישית לכל מקום ובהמשך מתוכננת אפליקציה למכשירי אנדרואיד.

פנינה אדרי, מנכ"ל NMC יונייטד ציינה כי, "אני גאה על השקת מיזם המוסיקה הגדול בישראל, אשר יציע את המגוון הרחב ביותר של תכנים מכל חברות התקליטים הגדולות מהארץ ומהעולם.  במציאות הדיגיטלית של ימינו, וואלה! music יאפשר לראשונה לקהל הגולשים, להוריד מוזיקה באופן חוקי וליהנות מערך מוסף של תוכן ושירותים ללא תמורה".

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!, "מהיום גולשי וואלה! יכולים ליהנות משפע של תכני מוזיקה איכותיים ועדכניים מהארץ ומהעולם המוצעים לצריכה במגוון דרכים באמצעות ממשק חדשני ומתקדם. וואלה! music פונה גם לקהל צעיר במבחר ערוצים של הלהיטים החמים ביותר וגם לקהל הבוגר ומציע עשרות תחנות ערוכות של מיטב הז'אנרים כמו ג'אז, בלוז, נוסטלגיה ישראלית וכו'".

אוהד בולוטין, מנהל וואלה! music הוסיף כי "וואלה! music הינו אתר תוכן עשיר שיעודכן באופן יומיומי, ייתן במה גם לאמנים צעירים ולא מוכרים, ויהווה בית לכל חובבי המוזיקה באשר הם".

תהליך הורדת השירים ויצירת ספרייה אישית מחייב רישום למערכת וואלה! חברים והכנסת מס' כרטיס אשראי או מספר טלפון של בזק ובעתיד יתווספו אמצעי תשלום נוספים.

מחירים
מחיר מנוי חודשי 19.90 ₪ בסטרימינג ללא הגבלה.
מחיר הורדת שיר החל מ- 4 ₪

כתובת האתר: music.walla.co.il

מעבר לתגובות בפורום