עסק בפוקוס: ביקור אצל Soundquest

צוות האתר
03-06-2011 06:30

סאונדקווסט: את סבב הביקורים, פתחנו בהרצליה, האזנו למילותיו של גבי הבעלים ולצלילי המוצרים החדשים.

הגענו לסאונקווסט שבמלון מנדרין בהרצליה פיתוח. את פנינו קיבל גבי עמרם. אדם חייכן, נעים ומלא באנרגיה.

האדם שמאחורי העסק

גבי, החל את דרכו בתחום כאודיופיל ולאחר שנים של "התעסקות" עם מוצרי סטריאו בבית והאזנה מתמשכת למוזיקה, החליט להפוך את התחביב למקצוע. בשנת 2002 קפץ למים והחל ליבא רמקולים של חברת אודיו פיזיק. בשנת 2005 העתיק גבי עמרם את עבודתו לחו"ל ובחוצפה ישראלית אופיינית, החל לייצג בארצות הברית את אותם הרמקולים.
במהלך אותה תקופה מרתקת, זכה להכיר אושיות רבות מהענף, בינהם עורכי מגזינים מהנחשבים ביותר באמריקה.

גבי עמרם - Soundquestבשנת 2009, גבי חוזר ארצה ו-"מצליח" להחזיק מעמד תקופת מה ללא עיסוק באודיו, אך לא עוד, גבי, כאמור, הינו אודיופיל, אדם שמתייחס לפרטים הקטנים שבצליל והוא מעיד על עצמו כי המוסיקה זורמת בעורקיו. חיידק הצליל ממאן לעזוב, חברת סאונדקווסט מוקמת והפעם היא מציגה נציגויות של שמות חדשים בישראל שמצליחים לרענן את השוק.


על חדר התצוגה

בחדר התצוגה האלגנטי שם נוכחים מוצרי סאונדקווסט, על מעמד רצפתי אודיופילי, מוצב מגבר משולב של HEGEL. משני צידיו, עומדים רמקולים של חברת PIEGA השוויצרית (בעלי גוף מאלומיניום), בדגם הכולל שתי יחידות בקוטר 4 אינטש. עוד בתצוגה ניתן למצוא מוצרים רבים שמיובאים על ידי סאונד קווסט, בניהם כמעט כל הסדרות של PIEGA, מגוון רחב של מוצריHEGEL  - החל ממגברים משולבים ועד ל-DACים אותם מחבר גבי עם הכבלים של MIT. בתצוגת הכבלים, ניתן למצוא מגוון רחב של סדרות ברמות מחיר שונות ודגמים של כבלי רמקול, חשמל, דיגיטליים, USB ועוד.

Soundquest

כמובן, זה לא המקום לנתח בצורה רישמית את התוצאה הסונית, נוכל רק לתת לכם לטעום ממה שמתרחש שם. המערכת ניגנה באופן מרשים וזה למרות שהרמקולים יצאו מהקרטון ממש לפני הגעתנו לשם, כמו שאומרים "בטבעו של יום טוב מבחינים כבר בבוקר".

באופן אישי (נמר), אני ממש מתרגש בכל פעם מהתחלה כאשר נולד יבואן חדש (במקרה הזה – חדש-ותיק...). זה נותן לי להבין כי תחום האודיו האיכותי בישראל ממשיך לגדול ולהתפתח. זהו כיף צרוף לראות את זה מהצד ולהכיר את האנשים בתעשיה לעומק.

Soundquest

בנימה אישית אספר לכם כי האזנו למוסיקה במשך שעות, שוחחנו על מגברים, רמקולים, אודיופילים וקצת על החיים עצמם. גבי התגלה כאדם מעניין, ראיתי את הניצוץ בעיניו כאשר הוא מדבר על אודיו: "התחום הזה הוא חלק מחיי, לחזור אליו שוב, אחרי הפסקה של כמה שנים טובות, זה כמו לאכול ארוחה טובה אחרי שביתת רעב".

אני מאמין: "אי אפשר לעבוד בזה ללא אהבה לתחום".

תודה רבה לגבי עמרם מ-Soundquest על אירוח מהנה ומרענן, נאחל לו בהצלחה.

כתבה זו הינה ראשונה בסדרה שבאה להטיל אור על העוסקים בתחום ולחשוף לקהל הרחב את החברות והחנויות השונות.

מעבר לתגובות בפורום