פיליפס חושפת רמקולי פידליו יוקרתיים לאייפון

dtown
27-05-2011 00:00

פיליפס משיקה את קו המוצרים החדש שלה בישראל, עם תחנות עגינה חדשות, רמקולים מעוצבים, מסכי תלת מימד וגם מכונות קפה.

פיליפס, השיקה את קו המוצרים המלא שלה במתחם שהפך להיות "הבית של פיליפס", בהרצליה, המשתרע על פני 600 מ"ר .הבית חושף במיקומם הטבעי את מגוון המוצרים לבית המתקדמים של פיליפס מוצרי צריכה  למטבח, לחדרי האמבטיה, השינה, הסלון  והילדים, חדר הקולנוע הביתי וחדר השירות.

רמקולים משולבי תחנת עגינה DS9800W

העיצוב המעוגל של הרמקולים הנפרדים ביחד עם  הטוויטרים הנפרדים הנמצאים בשני הרמקולים מביא לכך שתחנת העגינה 'פידליו SoundSphere' של פיליפס מפזרת את הצלילים לכל הכיוונים.

תחנת העגינה 'Fidelio SoundSphere' של פיליפס עושה שימוש ב-AirPlay על מנת לנגן מוסיקה מרשת ה- Wi Fi הביתית מ – iTunes ממחשבי Mac ומחשבי PC, ממכשירי אייפון, אייפד ואייפוד טאצ'. בעזרת ה- AirPlay ניתן להאזין למוזיקה מבלי לחבר כבלים.

תחנת העגינה 'פידליו SoundSphere' של פיליפס המיובאת ומשווקת ע"י בי קונקט סוכנויות בע"מ מושקת החודש בישראל, מחירה הקטלוגי לצרכן יעמוד על 4,990 ש"ח.

רמקולים תחנת עגינה פיליפס פידליו 9800
אוזניות של פיליפס ואוניל

פיליפס ו- O'NEAL, משתפות פעולה בהשקת קו חדש של אוזניות, המעוצבות על מנת לתת מענה  לאנשים המנהלים אורח חיים "פעיל במיוחד".
האוזניות של פיליפס/או'ניל נבחנו על ידי קבוצת הגולשים של או'ניל, המגוון כולל ארבעה סוגים שונים של אוזניות:
האוזניות הגמישות – The Stretch Headphones עמידות בפני פגיעה או סדקים הנובעים מלחץ גבוה, שומרות על גמישות ושרידות, הן עשויות מחומר TR55LX חזק ועמיד גם בטמפרטורות קיצוניות.

דגם ה-Snug כולל ערכת אוזניות מתקפלות עם גרפיקה בולטת.

מבחר אוזניות ה- in-ear כולל את ה-Covert, עם שליטה מה-iPhone, בעוד אוזניות ה-Specked  כוללות שלושה מתאמים לאוזן בצבעים שונים. הן מצוידות בחוט אופנתי ועמיד בפני קשרים.

האוזניות החדשות של פיליפס/או'ניל מיובאות לישראל ע"י חברת בי קונקט סוכנויות, הן תהיינה זמינות לרכישה בחנויות ברחבי הארץ החל מיולי השנה. מחירן הקטלוגי לצרכן יהיה:
SPECKED - מחיר 199 ₪
COVERT - מחיר 299 ₪
SNUG – מחיר 389 ₪
STRETCH – מחיר 599 ₪

רמקולים למחשב - פיליפס
מסך תלת מימד 21:9 דגם 7956

פיליפס, שעוררה טלטלה בשוק הטלוויזיות, בהכריזה לפני מספר שבועות על מכירת השליטה בחטיבת הטלוויזיות שלה, חשפה רק לפני כמה חודשים את דגמי 2011 החדשים, שמתחילים להגיע עתה ארצה.

לאחר שהשיקה בשנה שעברה טלוויזיה בטכנולוגיית התלת מימד הראשונה בעולם בפרופורציות של מסך קולנוע, הסדרה החדשה, Cinema 21:9 Gold אמורה להיות כבר נגישה יותר לקהל הרחב מבחינת מחיר (שלא נמסר עדיין).


לטלויזיה מדגם 7956 יש מסך 50” רחב המציג בפורמט קולנועי עם שימוש במשקפי תלת מימד פסיביים, קלים, ללא צורך בסוללות ובמחיר זול יחסית.

Multiview
טלוויזית פיליפס Cinema 21:9 Gold כוללת את ה-Multiview המאפשר ניצול מלא של מסך טלוויזיה רחב במיוחד וצפייה נוחה במקורות תוכן מרובים בו זמנית- כך שניתן למשל לצפות בתוכנית טלוויזיה בד בבד עם מעקב אחר תוצאות משחק הספורט באמצעות ה-Net TV, הסדרה מציעה גם USB להקלטה.

לגולד טכנולוגייה Dual ייחודית המאפשרת, בעזרת משקפים מיוחדים, לשני שחקנים לשחק בו זמנית על אותו מסך, כך שכל אחד רואה תמונה שונה על כל גודל המסך.

טלויזית ה- CINEMA 21:9 GOLD תושק בישראל בעוד חודשיים באמצעות אלקטרה סחר.

על שאר דגמי LCD פיליפס החדשים, ניתן לקרוא כאן.


פיליפס 7956
גם קפה

במהלך מסיבת העיתונאים ואירוע ההשקה חשפה החברה את הדור חדש של מכונות אספרסו מבית Philips Saeco .

המכונות מציעות פתרון מלא מהפולים הטריים ועד הספל- הן טוחנות את הפולים בו ברגע.חלק מהמכונות מצוידות במיכל חלב נשלף הניתן לאחסון במקרר, להכנת משקאות אהובים כמו קפה הפוך וקפוצ'ינו והכל בלחיצת כפתור אחת פשוטה.

פיליפס סאקו מציעה מגוון של מכונות קפה אוטומטיות שמחירם נע בין 3,500 ₪ למכונת קפה מדגם XSmall ועד 11,200 ₪ למכונת הקפה Xelsis.


צלחת פירות עם תאורה אחוריתצלחת הגשה עם תאורה צבעונית מתחלפת של פיליפס

מעבר לתגובות בפורום