Garmin משיקה בישראל מכשירי ניווט GPS חדשים

dtown
26-05-2011 23:15

בין השאר, הושק שעון GPS עם מסך מגע, סדרת מכשירי שטח "מונטנה" ותוכנת ניווט שטו וקטורית.

חברת "רונלייט דיגיטל", יבואנית GARMIN בישראל, השיקה מגוון מוצרים ושירותים חדשים:

מוצרים

- שעון דופק מבוסס GPS FR610.
- מכשיר ניווט שטח Montana.
- סדרת מכשירי ניווט הכביש 2xxx.
- תוכנת שטח Garmin TOPO ווקטורית.


שירותים חדשים: עדכוני תנועה TMC ומפות

1.    שירות עדכוני תנועה TMC בזמן אמת למגוון מכשירי NUVI – באמצעות מקלט TMC התואם למגוון מכשירי ה- NUVI, ניתן יהיה לקלוט אירועים ודיווחי תנועה בזמן אמת בצורה חופשית וללא צורך בדמי שימוש, מחיר מכשיר GPS מדגם 2350 הכולל TMC יעמוד על 799 ש"ח.
2.    שנתיים אחריות – למגוון מכשירי ה Forerunner + מכשירי ה EDGE. בלעדי לישראל.
3.    שלוש שנים עדכוני מפות חינם למגוון מכשירי ה NUVI. שירות בלעדי לישראל.
4.    שת"פ עם חברת "מפה":
a.    חודש מנוי לאתר "מפה", חינם לכל הרוכש מכשיר שטח או מפות טופו.
b.    מאות מסלולים (רכב פרטי, שטח, אופניים ורגלי) בפורמט GARMIN (GPX) זמינים להורדה למנוי אתר "מפה".
5.    חנות קונספט ראשונה בישראל – בקניון "שבעת הכוכבים" הרצליה. (תאריך פתיחה משוער יולי 2011)

Forerunner 610 - שעון GPS ספורט ומסך מגע

Garmin Forerunner 610גרמין משיקה את ה-Forerunner 610, זהו שעון הספורט בעל מסך המגע המלא הראשון בעולם. ה-610 מצויד ב-GPS המתעד זמן, קצב, מרחק ועוד. השעון כולל גם התראות רטט, פונקצית Virtual Racer™ לתחרות וירטואלית ואימון דופק. לאחר האימון, ה- Forerunner 610 שולח את המידע אלחוטית לאפליקציית Garmin Connect™ (באמצעות מתאם) והמשתמש יכול לתכנן, לנתח לשמור ולשתף את נתוני האימון.
זמן סוללה: עד 8 שעות אימון (כולל GPS) או עד 4 שבועות במצב חיסכון. אפשרות גם לסוללה חיצונית עם מטען סולרי לפעילויות הנמשכות מספר ימים. עמיד במים בתקן IPX7: עמיד בגשם, זעה והתזה.
משקל: 72 גרם. תצוגה: עגולה, צג LCD ברזולוצית 128X128פיקסלים.

מחיר: 2,690 ש"ח


Montana - מכשירי H GPS מוקשחים בעלי מסך מגע

סדרת ה-Montana כוללת מכשיריGPS  בעלי מסך מגע בגודל 4 אינטש עם 65 אלף צבעים ואוריינטציה כפולה עם מפת-בסיס מובנית ומקלט GPS עם HotFix®. בנוסף, כל הדגמים באים עם כניסת microSD כסטנדרט, מצפן תלת-צירי ומד גובה ברומטרי.


בנוסף למאפיינים של Montana 600, לדגם 650 גם מצלמה דיגיטלית ברזולוציה של 5 מגהפיקסל, עם פוקוס אוטומטי המוסיפה תגית מיקום לתמונות באופן אוטומטי המאפשרת למשתמשים לסמן, לזכור ולנווט לאותה נקודה בעתיד. בנוסף למצלמת 5 מגהפיקסל, דגם 650T מסופק עם מפות טופוגרפיות מפורטות בקנ"מ של 1:100,000 עם פרטי רחובות, קווי גובה, נקודות עניין ותאור שימושי קרקע (ארה"ב / אירופה).


Montana - מכשירי H GPS מוקשחים בעלי מסך מגעכל הדגמים תומכים ב-City Navigator®, ב-Garmin Custom Maps, BirdsEye™ Sattelite, BirdsEye™ Select Imagery
ובמפות BlueChart® g2. ניתן לקבל הוראות קוליות בעת שימוש ב- City Navigator עם המנשא לרכב האופציונאלי. BlueChart® g2 חיונית לנווטי ים. תוכנת Garmin Custom Map מאפשרת להמיר מפות נייר ומפות דיגיטליות למפות הניתנות להורדה בחינם למכשירי Garmin תואמים. BirdsEye™ Satellite Imagery הינו שרות מבוסס מנוי המאפשר למשתמשים לצפות בצילומים אוויריים (תצ"א) של יעדיהם. שרות Birdseye™ Select מאפשר לבחור ולהוריד אזורים מותאמים ממפות ה-Raster המועדפות עליך, כולל ממפות בריטניה, צרפת, גרמניה, אוסטריה ושוויץ.


אפשרויות סוללה: 3 סוללות AA ניתנות להחלפה (עד 22 שעות) או סוללות ליטיום נטענת (עד 16 שעות) (כלול באריזה).

מחיר: 2,990 ש"ח


מפות טופוגרפיות וקטוריות – Garmin Topo Israel


אלו הן מפות וקטוריות מפורטות הכוללות בין היתר שבילי טיולים עם סימון בצבעים ומבחר גדול של נקודות עניין בשטח עם אפשרות חיפוש. בנוסף לכך ניתן להציג את פני הקרקע בתלת ממד (במכשירים תומכים) ועל-ידי כך להעריך בקלות את קושי השטח. מתאים במיוחד לטיולים, רכיבת אופניים ופעילויות שטח אחרות.


מפות טופוגרפיות וקטוריות – Garmin Topo Israelמפרט: קווי גובה בריווח של 10 מטר, קווי מתח גבוה (חשמל) כולל מיפוי עמודים, כ-7000 נקודות עניין ייעודיות לשטח, סימון שבילים בצבעים, מיפוי כבישים מלא ו-65,000 נקודות עניין, תומך ניווט "פנייה אחר פנייה" (במכשירים תומכים), יערות קק"ל, פארקים, נחלים ואגמים וגם שביל ישראל ומסלולי Single.

מכשירים תומכים:

Edge® 605, Edge® 705, Edge® 800
GPSMAP® 62, GPSMAP® 62s, GPSMAP® 62st
GPSMAP® 78, GPSMAP® 78s, GPSMAP® 78sc
תומך ומציג בשפה האנגלית בלבד.

מחיר ערכת מפות "טופו" שטח וכביש: 599 ש"ח.

.

מעבר לתגובות בפורום