פנסוניק - תוכלו להחזיר לחנות גם אם השתמשתם במסך

dtown
26-05-2011 13:56

יורוקום תאפשר בחודשיים הקרובים לצרכנים להחזיר לחנות מסכי טלוויזיה ולקבל החזר כספי מלא גם אם נעשה בהם שימוש.

היבואנית יורוקום פנסוניק, תאפשר ללקוחותיה שירכשו בחודשיים הקרובים את אחד ממסכי Panasonic, לפתוח אותו, לחברו לחשמל ולבחון אותו בסלון ביתם למשך שבועיים ימים; בתום התקופה, יוכל הלקוח להחזיר את המסך לספק ולקבל החזר כספי מלא למרות שנעשה בו שימוש.
על פי תקנות חוק ההחזרים בתחום האלקטרוניקה הבידורית שנכנסו לתוקפן בתחילת השנה אם נפתחה אריזה של מוצר חשמלי והוא חובר לחשמל- דמי הביטול ע"פ התקנות לא יוחזרו ללקוח שכן נעשה במוצר שימוש.

במסגרת המהלך הצרכני עליו הכריזה היום יורוקום, יוכלו צרכנים שירכשו את אחד מדגמי טלוויזיות Panasonic, בטכנולוגיית LCD, LED או פלזמה בכל גודל מסך ואצל המשווקים המורשים בלבד, להתרשם ממנו בביתם במשך 14 יום מיום האספקה.

החזר גם על עלות ההובלה
בתום התקופה יהא רשאי הלקוח, במידה ויחפוץ, להחזיר את המסך, למקום העסק ממנו נרכש, וכן לקבל זיכוי כספי באופן שבו התבצע התשלום, לרבות תשלומי ההובלה והפרוק בגין איסוף המסך.


לדברי מוטי אלמליח מנכ"ל יורוקום-פנסוניק, "בסקר שערכנו בקרב לקוחותינו גילינו שביעות רצון גבוהה עד גבוהה מאד מהמוצר". עוד הוסיף אלמליח כי, "המהלך הנוכחי הינו מהליך משלים לשורה של פעילויות שביצענו בשנה האחרונה לטובת לקוחותינו ובראשן הגדלת תקופת האחריות על מסכי החברה ל-5 שנים מלאות".


המהלך של יורוקום יחל ב- 1.6.11 ויימשך עד ל- 31.7.11 ויתקיים כאמור בכל אחת מהרשתות והמשווקים המורשים של החברה ברחבי הארץ.

מעבר לתגובות בפורום