הסרט טיטניק חוזר לאקרנים – הפעם בגרסת תלת מימד

ליאור קורן
22-05-2011 21:11

המעריצים יאלצו להמתין עד לחודש אפריל 2012, אז תופץ בבתי הקולנוע גרסת 3D של הסרט עטור האוסקרים.

כל מי שהתגעגע לסרט טיטניק, ישמח בוודאי לשמוע שהוא חוזר לאקרנים, כן, זה אותו הסרט המוכר בו צפו רבים, כאשר חלקם מעווים פניהם בגלל עודף סכריניות ואילו אחרים מחייכים בלב רחב למראה הסצינות הרומנטיות על המסך.

אלו, האחרונים, יוכלו לצפות בליאונרדו כשהוא חופן את אהובתו על קצה חרטום האוניה – אך הפעם עם עומק מוחשי, לא עומק חדש בעלילה, אלא עומק חדש בתמונה, זאת כתוצאה מהמרה לתלת מימד אותה עובר הסרט בימים אלו.


במסגרת הפרוייקט, עובר הסרט המרה לעותק דיגיטלי ברזולוציית 4K והפרדה לשני ערוצי וידאו – כל אחד מהם מביט על הנעשה בזוית מעט אחרת, בדיוק כפי שעין אנוש עושה זאת.


במצב אידאלי, מוטב היה לצלם את הסרט המקורי בפורמט זה, אך היות וזה לא קרה, יאלץ הבימאי ג'יימס קמרון להשגיח על עדת עובדיו כך שיבצעו המרה על הצד הטוב ביותר. ; לנו נותר רק לבחון את התוצר בעיניים, זאת במיוחד לאחר שצפינו במספר סרטי קולנוע שעברו המרה דומה בשנתיים האחרונות, אך לא הרשימו במיוחד בתוצר העומק.


מתי זה קורה? הסרט טיטניק בתלת מימד, יצא שוב לאויר בתי הקולנוע בתאריך 06/04/2012 שיוצא 100 שנים לאחר היום בו יצאה ההפלגה הטרגית של טיטניק למסעה הראשון וגם האחרון.


טיטניק 3D לא יהיה שובר הקופות הראשון שחוזר בגלגול תלת מימד, למעשה, הוא יצא לאקרנים מספר חודשים לאחר השקת גרסת הסרט "אימת הפנטום 3D" שהיה הסרט הראשון בטרילוגיית "מלחמת הכוכבים" החדשה. 

מעבר לתגובות בפורום