אונקיו משיקה רסיבר קולנוע ביתי TX-NR609

dtown
19-05-2011 19:16

דגם NR609 מגיע עם תקן THX, חיבור לרשת עם DLNA, התממשקות עם אייפון או אייפוד וביצוע העלאת רזולוציה ל- 4K.


אונקיו, המיוצגת בישראל על ידי טופ אודיו, משיקה בישראל את הרסיבר החדש, מדגם TX-NR609. הרסיבר, נושא תקן THX® Select2 Plus™ Certified, מאפשר האזנה למאגר המוסיקה שנמצא במחשבים בבית באמצעות הרשת הביתית החוטית או האלחוטית (דרך מתאם).

הרסיבר מגיע עם התממשקות לאייפון/אייפוד להאזנה למוסיקה תוך דפדוף בתכנים ע"ג מסך הטלוויזיה ושליטה בהם. בנוסף לכך, מציע ה- 609Onkyo  שש כניסות HDMI וכולל תמיכה בכל הפורמטים החדשים של  DTS ו- Dolby עבור כותרי בלו-ריי כמו גם תמיכה בתקן 1.4a ותלת מימד (3D). בנוסף, כל מקורות הוידיאו המחוברים לרסיבר, ללא קשר לרזולוציית הכניסה המקורית, משודרגים לרזולוציית Ultra-High resolution 4K באמצעות מעבדMarvell Qdeo™.

דגם TX-NR609 תומך ב- 7.2 ערוצים של אודיו, מתוכם יש יציאה לשני סאבוופרים אקטיביים.

יש ברסיבר זה מערכת כיול / תיקון אקוסטי בחדרים  (room correction) מסוג Audyssey 2EQ®, פטנט סראונד להעצמת חווית הקולנוע מסוג  Audyssey DSX™ וכן יכולת שמירה על עוצמת ווליום אחידה, כמו למשל בזמן פרסומות, ע"י  מערכת Audyssey Volume .

ממשק הרסיבר מוצג על גבי מסך הטלוויזיה, יש כניסת USB בחזית הרסיבר לאייפון / אייפוד, רדיו אינטרנט והזרמת מוסיקה בחיבור לרשת, התממשקות לחלונות 7 של מיקרוסופט, תמיכה ב- DNLA גרסה 1.5 וכניסת RGB עבור מחשב.

מחיר הרסיבר מדגם TX-NR609 עומד על 4,990 ₪ כולל מע"מ.

מעבר לתגובות בפורום