אסוס טרנספורמר – טאבלט חדש בישראל, מבט ראשון

ליאור קורן
17-05-2011 21:30

הטאבלט של אסוס שמגיע עם מסך בגודל 10.1 מאפשר לחבר אליו מקלדת יעודית שהופכת אותו למחשב נייד עם זמן עבודה של 16 שעות.


חברת Asus משיקה היום בישראל את הטאבלט - Asus Eee Transformer. זהו מחשב הלוח הראשון שמושק בישראל עם מערכת ההפעלה לטאבלטים של גוגל: אנדרואיד 3.0.

טאבלט + מקלדת = מחשב נייד קל

ה- Eee Transformer  מגיע עם אפשרות לחיבור מקלדת חיצונית TF101, המשמשת גם כתחנת עגינה ועכבר - הופכת את המחשב למחשב נייד.


מקלדת זו, תמכר בנפרד,היא כוללת  שתי כניסות USB, קורא כרטיסים בגודל מלא (נוסף על קורא כרטיסי מיני בטאבלט) ומשטח מגע. סוללה נוספת המשולבת במקלדת מאפשרת להפעיל את המחשב במשך 16 שעות ללא טעינה.


Asus Eee Transformer - טאבלט עם מקלדת
מסך ה- LCD  מבוסס על פנל מסוג IPS  שתורם לזויות צפיה רחבות, הוא מצופה Gorilla Glass שאמורה להיות חזקה ועמידה למכות, קלט הרב מגע תומך בעד 10 אצבעות במקביל והרזולוציה שלו הינה 1280X720 פיקסלים. המעבד הינו כפול ליבה בתדר 1.0Ghz - פלטפורמת Tegra 2 מתוצרת nVidia שמאפשרת לנגן וידאו באיכות של עד 1080p.


Asus Eee Transformer - טאבלט עם מקלדת
המחשב כולל גם מצלמה קדמית של  1.2 מגה פיקסל ומצלמה אחורית של 5 מגהפיקסל שתומכת בצילום וידאו HD. ניתן לצפות בסרטים על המחשב או על מסך הטלוויזיה, באמצעות חיבור מיני HDMI מובנה: על סמך דברי נציגי החברה, יש בישראל ביקוש ער למחשבים ניידים עם יציאת HDMI.


Asus Eee Transformer - טאבלט עם מקלדת
משקל הטאבלט עומד על 680 גרם והמקלדת מוסיפה עוד כ- 600 גרם (בעיקר בגלל משקל הסוללה הפנימית).


זמני סוללה: הסוללה הפנימית, מחזיקה לכ- 8 שעות בממוצע, כאמור, אם מחברים את אביזר המקלדת (שמגיעה עם סוללה פנימית משלה), זמן הסוללה הכולל מוכפל ומגיע לכ- 16 שעות.


Asus Eee Transformer - טאבלט עם מקלדת
אסוס ישראל

מערך השירות של ASUS בישראל עבר שינוי מהותי יותר, מעתה, לא היבואנים / מפיצים אחראים על שירות התיקונים, אלא היצרנית היא שאחראית מעבדת השירות.

נציג ASUS, הדגיש את המאמץ שנעשה מאחורי הקלעים במטרה להשיק טאבלט זה בישראל כמקום הרביעי בעולם – אחרי טיוואן, ארה"ב ואנגליה, במיוחד לנוכח הבעיות באספקת חלקים לייצור – בעקבות רעידת האדמה והצונמאי ביפן, השתלטותה של אפל המתחרה על הזמנות ממפעלים ולבסוף, גם הביקוש הגדול בארה"ב שהפך את הטרנספורמר לרב מכר באתר המכירות אמזון.


היריבים הגדולים של Asus Transformer צפויים להיות צמד דגמי טאב של סמסונג, בגדלי מסך של 8.9 ו- 10.1 אינטש, השקתם צפויה להתרחש בתחילת הקיץ בישראל.


מחיר לצרכן: 2,490 ש"ח לגרסת WiFi ונפח אחסון פנימי של 16GB.

אחריות: לשנה של אסוס, כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תשלום.



Asus Eee Transformer - טאבלט עם מקלדת

Asus Eee Transformer - טאבלט עם מקלדתגב מעוצב

Asus Eee Transformer - טאבלט עם מקלדתעברית - לפעמים מיושרת לשמאל

Asus Eee Transformer - טאבלט עם מקלדתבגלישה באתרי אינטרנט - מוצגת כהלכה

מעבר לתגובות בפורום