מסכי טושיבה LCD CEVO החדשים

dtown
07-04-2011 11:15

טושיבה מציגה את מסך ה- CEVO הכולל מעבד עם 7 ליבות, תלת מימד, פנל LED עם 512 איזורי הארה ומנגנון זיהוי פרצופים.

מסכי ה- CEVO מהווים למעשה דור חדש באבולוציה שהתחילה עם דגם ה- CELL ביפן, הדור החדש שהוצג באירופה, כולל מעבד רב עוצמה עם 7 ליבות, זיכרון DRAM פנימי ומעבד אלגוריתמם יעודי לעיבודי תמונה.

כיול תמונה אוטומטי – דגמי ה- LCD CEVO מגיעים עם חיישן כיול תמונה חיצוני המאפשר לכייל את הצבעים, בהירות וניגודיות באופן אוטומטי, עם הסתמכות על כושר העיבוד של מעבד המסך (ולא על ידי חיבור למחשב חיצוני כפי שהיה מקובל עד עתה בתהליך של כיול).

תלת מימד – התכונה שהפכה מקובלת במסכי 3D נמצאת גם כאן - המרת דו מימד אל תלת מימד, במצב 3D נעשה שימוש גם במנגנון Overdrive בכדי להוריד את זמן התגובה של פנל ה- LCD ולמנוע מריחות של גופים בתנועה.


מנגנון זיהוי משתמשים – המסכים החדשים, משתמשים במנגנון זיהוי פרצופים בכדי לזהות את הצופה שיושב מול המסך. מסך ה- CEVO זוכר הגדרות אישיות לכל משתמש (עד ארבעה), כולל פרמטרים של כיול תמונה, עוצמת קול, ערוצים מועדפים, תכנים מוקלטים ועוד.


פנל עמעום מקומי – פנל המסך, כולל 512  אזורי הארה שונים (תאורת LED אחורית עם 3,072 נורות), רמת הבהירות עומדת על 1,000cd/m² ומנגנון ה- Local Dimming מאפשר לשלוט באופן מקומי על עוצמת האור וכך להציג שחור עמוק וגם לבן בוהק בכפיפה אחת.


מעבד ה- CEVO יופיע בתחילה בדגם Toshiba 55ZL1, במהלך השנה הוא יוטמע גם בסדרות נוספות כגון WL ו- YL, בגדלי מסך של 42"-46"-55".

מעבר לתגובות בפורום