טלוויזיות חכמות – מי ימכור הכי הרבה?

ליאור קורן
27-03-2011 12:09

מספרן של טלוויזיות מחוברות אינטרנט הולך וגדל, וחברות כמו סמסונג וסוני מתכוונות לתחרות עזה בתחום.

מספרם של מסכי טלוויזיה מסוג LCD שעתידים להמכר בשנת 2011 צפוי לעמוד על 215 מיליון יחידות, מתוכם כ- 30%-40% יהיו "מסכים חכמים" (Smart TV) הכוללים חיבור אינטרנט מובנה וגם טכנולוגיית ה- LED צפויה להכנס אל כ- 40%-50% מכלל הדגמים.

סמסונג דיווחה לפני מספר ימים כי ההתמקדות בדגמי יוקרה הכוללים את הטכנולוגיות החדשות, הכפילה את הרווחים (וגם את כמות המשלוחים) בשנת 2010 וכי החברה מתכננת להשיק כ- 15 דגמים חדשים בגדלי 32"-60" וכי השאיפה היא שטלוויזיות חכמות יתפסו כ- 90% מכלל המכירות ב- 2011. 

מנגד, חברת סוני, נושאת גם היא את המונח Smart TV במסעי השיווק והיא משתמשת בשיתוף הפעולה עם גוגל (ומערכת Google TV) בכדי לקדם ענין זה.

המקורות בחברת Samsung, ציינו כי התמיכה בתכונת תלת מימד, תוכנס ל- 12 דגמי LCD או פלזמה נוספים והמכירה של דגמים תומכים תהווה כ- 30%-40% מכלל מכירות החברה בשנה הנוכחית.

מעבר לתגובות בפורום