פייסבוק מגיעה גם למקלדת

אביחי אפוטה
08-03-2011 13:20

יצרנית האביזרים Dynex מציגה מקלדת מולטימדיה הכוללת אינטגרציה מלאה לרשת החברתית. בין שלל המקשים ישנם עוד 19 ייעודיים לפעולות ב- Facebook.


לא רחוק היום שבו בכל מקום שיימצא איזשהו כפתור וקישוריות כלשהי לרשת האינטרנט, יימצאו גם כפתורים ייעודים ל- Facebook. אחרי מספר לא קטן של מכשירי טלפון סלולאריים הכוללים אינטגרציה עמוקה לרשת החברתית (בכפתורים ייעודיים ובמערכת ההפעלה) - קיצור הדרך ל- Facebook מגיע גם למקלדת.

תכירו את S.N.A.K.: ראשי תיבות של: Social Network Access Keyboard (מקלדת נגישה לרשת חברתית). המקלדת עצמה לא שונה במאומה ממקלדות נורמאליות אחרות, אך ב- Dynex החליטו לחסוך מהצרכן את מקשי המולטימדיה הבסיסיים של נגני מוסיקה/ווידאו ובמקום זאת לצייד את ה- S.N.A.K. ב- 19 "מקשים חמים" (Hot keys) לגישה מהירה של פעולות נפוצות יותר ונפוצות פחות ב- Facebook. המקשים מאוירים כראוי ונראים כמעט זהים לאייקונים של אותן הפעולות בדף הפייסבוק עצמו, והם פזורים בשתי שורות אנכיות משני צידי המקלדת.

dynex

בין שלל הכפתורים תמצאו כפתור ייעודי לפעולה הנפוצה ביותר ברשת החברתית - כפתור ה- Like. בנוסף, גישה מהירה בלחיצת כפתור לגלריית התמונות, העלאת תמונות וסרטונים, תיבת ההודעות, יומן האירועים ועוד. לפני שניתן להשתמש במלוא היכולות של המקלדת הזו יש צורך בהתקנת תוכנה על המחשב שגם מאפשרת אמצעי חשוב לאבטחת פרטיות למשתמש, כאשר הוא מתנתק מחשבון הפייסבוק שלו המקשים הייעודיים הופכים באופן אוטומטי ללא פעילים.

dynex

המקלדת צפויה להימכר רק בארה"ב (נכון להיום) ובמחיר סביר של 30 דולרים. לצערם של משתמשי ה- Mac, המקלדת תומכת רק ב- Windows XP, Vista, 7.

מעבר לתגובות בפורום