רסיברים חדשים של פיוניר, תומכים בהזרמת AirPlay של אפל

ליאור קורן
08-03-2011 10:21

פיוניר משיקה שלושה רסיברים (קולנוע ביתי) חדשים, ה- VSX-1021 תומך בהזרמה אלחוטית של אודיו מאייפון או אייפד וגם ב- DLNA.


פיוניר מכריזה על שלושה רסיברים חדשים לקולנוע ביתי: דגמי VSX-821, VSX-921, VSX-1021.

הדגם הבכיר שבשלישיה, ה- VSX-1021 יגיע עם תמיכה בתקן ה- AirPlay, מה שיאפשר לו להתחבר למכשירי אפל השונים כמו אייפון, אייפד, אייפוד או מחשבים, לנגן מוזיקה דרך חיבור אלחוטי ולהציג על מסך הטלוויזיה מידע על השיר המתנגן ואת תמונת האלבום.


בנוסף, הטמיעה Pioneer גם את Air Jam – טכנולוגיית הזרמה מבוססת BlueTooth ("שן כחולה"), לאחר התקנת אפליקצייה מתאימה מחנות iTunes, ניתן לחבר עד ארבעה מכשירי אפל דרך האלחוט לרסיבר ולשלוט על אופן השמעת המוזיקה ולקבל מידע על השירים שמושמעים.


אפליקציית 2iControlAV השתדרגה ועתה היא מאפשרת למשתמש שליטה מלאה על פעולות הרסיבר, בינהן שינוי ערכי איקולייזר, ווליום ומעבר בין מקורות שונים, היא תואמת לגרסאות iOS 4.2 ומעלה.


DLNA
תמיכה ב- DLNA, תאפשר לרסיבר VSX-1021 להתחבר לטלפונים ניידים ושאר מכשירים תומכי DLNA דרך רשת אלחוטית (מתאם WiFi  מגיע כאופציה בתשלום) והוא תומך בהשמעת קבצי מוזיקה באיכות של עד 192kHz/24bit.

תכונות עיקריות

VSX-821 – יציאת אודיו דיגיטלית עבור אייפוד (תומכת בהטענת המכשיר), חיבור USB/AV קדמי, תמיכה בניגון קבצי MP3, WMA, AAC דרך כניסת USB, אפשרות להתקנת מתאם Bluetooth, ארבע כניסות HDMI ויציאה אחת.

VSX-921 – מוסיף על תכונות דגם 821 גם מעבד וידאו של Anchor Bay שמבצע Upscale לרזולוציית 1080p מכניסות הוידאו השונות.

VSX-1021 – מגיע עם חיבור אינטרנט, תמיכה ב- DLNA, AirPlay, Air JAM  ושתי אפליקציות אפל עבור אייפון, אייפוד וגם אייפד.
שלושת הרסיברים החדשים, תומכים בפורמטי אודיו של Blu-ray וגם ב- Dolby ProLogic IIz, כולל חיבורי HDMI 1.4a והעברת וידאו 3D.

מעבר לתגובות בפורום