חנויות
פיוז ארמה אודיו אודיו אקסטרים Sonic Bliss אמנון סאונד סטריאו פרו Soundquest קודו אודיו Stereoscope סטריאוסקופ למטייל אניגמה קולנוע ביתי גופי תאורה
הוסף ל::

חגיגה באופרה: רמקולים Grand Mezza | רמקולים & אודיו | ביקורות | ראשי

חגיגה באופרה: רמקולים Grand Mezza

גודל אות: Decrease font Enlarge font
חגיגה איטלקית: רמקול אופרה Grand Mezza חגיגה איטלקית: רמקול אופרה Grand Mezza

רמקול אופרה "גראנד מאזה" הינו איטלקי ונראה בהתאם, מעורר את הלב בסגנונות מוסיקה שונים ומסוגל בהחלט להרשים את האורחים.

הרמקול הבא שעולה לבימת המבחן הוא ה-Opera מדגם Grand Mezza.

מי אנחנו?

אופרה הינה יצרנית רמקולים איטלקית, את מוצריה קל מאוד לזהות בעזרת העיצוב המרשים ואיכות הגימור המדהימה.
חברת אופרה נוסדה בשנת 1989 על ידי שני אודיופילים, איטלקי ואנגלי. יצרנית זו משתמשת ביחידות של יצרנים מוכרים לרמקולים שלה
ספינת הדגל שלה, ה-TEBALDI נחשב לאחת מהרמקולים הטובים ביותר למחירו. עם השם הזה ואיכות הגימור המדהים אני מתחיל את המבחן.

איכות גימור

Opera Grand Mezzaה-GRAND MEZZA הוא רמקול ריצפתי בגודל בינוני העשוי עץ מסיבי, בתחתית הרמקול 4 ספייקים, האחוריים בהם מקבלים תוספת הבולטות הצידה והחוצה מבסיס הרמקול.
הגריל מכסה את מחצית הרמקול, הסרתו חושפת שתי יחידות מיד-בס שקופות בקוטר 5 אינטש ומעליהן יחידת הטוויטר.
צידי הרמקול עוטים מעץ אגוז אפריקאי בעוד הפלטה העליונה מצופה עור אמיתי.
אחורי הרמקול חושפים פורט בחלק התחתון ומעליו שני טרמינלים מוזהבים ומסיבים.

אין מה לומר, הרמקול מרשים ביופיו ולטעמי היפה ביותר במבחן הזה, איכות הבניה מדהימה עד כדי הערצה.


נתונים טכנים


Opera Grand Mezzaרמקול Two Way
טווח תדרים 30Hz-20,000kHz
2 וופרים בקוטר 5"
נצילות: 89dB
עכבה: 4Ohm
גובה: 96 ס"מ רוחב 26.5 ס"מ עומק 31.5 ס"מ
משקל 19 ק"ג

Rossini באיטליה

קטע ראשון מתייצב בנגן והוא כרגיל ROSSINI ביצירה המופלאה SEMIRAMIDE.
תופי המלחמה - יחד עם כלי הקשת וכלי הנשיפה המתגברים נשמעים חד וברור; הבמה מדהימה, רחבה עמוקה וניתן למקם את הפילהרמונית במרחב.
הפרדת הצלילים מצויינת והרמקול מרגיש מאוזן במיוחד ומפורט מאוד, ללא נטיה לבהירות ובו במקביל ללא נפילה לצד האפלולי.
מיקרו הדינמיקה טובה מאוד, בקטעים תובעניים היחידות הקטנות הללו מפתיעות במיוחד ומרגישות דינמיות ומדוייקות. זהו אחד הרמקולים המרשימים בז'אנר הזה, ללא ספק.

ברוך הבא מקסוול

Opera Grand Mezzaקטע שני ממתין בנגן וכרגיל MAXWELL בעמדת הופעה עם הקטע WELCOME המדהים.
הגיטרות נשמעות אמיתיות לחלוטין ומגיעות מצד ימין של הבמה. כלי ההקשה מצד שמאל נישמע ברור חד ומהיר, יחידת הטוויטר יושבת מושלם על הרמקול.
קולו של הזמר מצטרף לשאר הכלים, תוף הרגל הדוק ועמוק במיוחד, קולו של הזמר מגיע מהמרכז והמיד של הרמקול הזה פשוט ניכנס לורידים, גיטרת הבס מדוייקת. בנקודה זו החלטתי לאתגר את הרמקול עוד קצת, פקודה קטנה למגבר והעוצמה מתגברת, הרמקול עומד בעומס ומגלה כי אינו פוחד גם שמלחיצים אותו. פשוט משגע.

קטע שלישי

If i should lose you של Robin/Rainger מוכן בנגן, הפסנתר נישמע כאילו הוא כאן, העומק, הדיוק והאוירה שהרמקול הזה משרה בכלים נגינה "טבעיים" (לא אלקטרונים) חסרת תקדים.
הרמקול אינו נעלם בחדר ואני עדיין שומע אותו אך משהו שט בין הרמקולים באופן ברור והבמה מרשימה ביותר, הסקסופון מצטרף והרמקול מרגיש עמוק מאוד כאילו הוא ריצפתי גדול, שערות המקל על תוך הסנר נישמע חד כתער מדוייק ורמת המיקרו דינמיקה מצויינת, ניתן ממש להרגיש את הלהקה מולי מנגנת בשבילי! מצויין.

קפיצה למועדון

Opera Grand Mezzaלהיט המועדונים המצויין של offer nissim + maya שעונה לשם for your love.
כאן כבר הייתי בטוח שהרמקול לא יצלח ואצליח למצוא בו חסרון.

אכן צדקתי, ה-Mezza לא הבריק כאן לעומת הסגנונות האחרים, יחידות ה-5 אינטש מגלות את עצמן כפחות מתאימות לתחום הזה, הבס אינו עמוק מספיק למרות שיש לו כח.
הרמקול מגלה את גודלו האמיתי (לא ענק מספיק) אך עדיין אני חושב שהוא מצליח להעביר את המסר באופן שיאפשר לומר "עובר מבחן על גבול הלא עובר" בתחום האלקטרוני.

בכל מקרה, עדיף להנות ממנו בסגנונות אחרים.



סיכום

יתרונות
בס, מיד, גבוהים, עיצוב (גורם ההפתעה לאורחים...), תמורה למחיר, איכות בניה.

חסרונות
פחות מתאים למוסיקה אלקטרונית, עוד קצת עומק בבס היה מצויין.

Opera Grand Mezzaנדיר למצוא רמקול שקשה "להפיל אותו", המבחן הזה כולל 4 סגנונות מוסיקה אשר שונים בתכלית אחד מהשני והוא עמד במבחן בגבורה, הוא מאוזן, מפורט, חזק, מדוייק, עמוק ומוסיקלי.
במוסיקה אלקטרונית הוא לא להיט אך עדיין מעורר את הלב, הוא בנוי היטב, מעץ איכותי וניראה מרשים ואלגנטי במיוחד, ממש רהיט קטן.
אני באופן אישי חושב שהוא אחד הרמקולים הטובים שיצא לי לסקור ואת זה אני אומר בביטחון מלא. יכול להיות שהסינרגיה עם האלקטרוניקה שלי היא פשוט מושלמת ומתמזגת איתו מצויין, בגדול הוא הפתיע והרשים אותי לחלוטין. כל הכבוד לאופרה: רמקול מצויין.

ציונים

בס 4- (הדוק, מדוייק, מאוזן, מפורט ומהיר אך חסר עוד קצת עומק)
מיד - 4.5 (מלא, מפורט, מדוייק ועמוק כאילו היה הרמקול הרבה יותר גדול פיזית)
גבוהים – 4 (מלא, מפורט, מהיר ויחד עם זאת רך ונעים)
איזון - 4.5 (מנגן ממש כמקשה אחת)
דינמיקה - 4.5 (דינמי במיוחד גם בקטעים קשים בעוצמה על גבול הלא חוקי)
פירוט - 4.5 (פרטים במשקל כבד, את כל מה שהיה צריך לשמוע שמעתי)
איכות בניה - 5 (לא ניראה לי שיש כאן רמקול שבנוי מחומרים כל כך איכותיים ובגימור כה מושלם, האמינו לי כי חיפשתי פגמים)

מחיר: 9,900 ש"ח

אחריות: ארמה אודיו

מידע על תנאי הבדיקה
  • email שלח לחבר

Share DTOWN Article

דיון בפורום על המאמר (48 תגובות פורסמו):

avatar
offirs 1970-01-01 02:00:00
סקירה מצויינת(Y)
avatar
arama-audio 1970-01-01 02:00:00
תיקון קל בסקירה אגב, תיקון קל לנמר (שלא ידע). רמקול הדגל של החברה הוא לא Tebaldi אלא Caruso להלן תמונה : ותודה לנמר על המקצועיות. אמיר ארמה
avatar
ALMA 1970-01-01 02:00:00
ציפיתי לסקירה על הרמקול הזה. סקירה מפורטת וניינית כתמיד.(Y)
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
בתור בעלים של Quinta ו Prima אני בהחלט יכול רק לחלוק שבחים לרמקולים מתוצרת אופרה - הסאונד מאוזן נעים לאוזן ומרגש, שמח שגם האח הקטן במשפחה שומר על הפאסון.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
אמיר תודה, לקחתי את המידע מהאתר הרשמי. כנראה שלא שמתי לב לדגם הגדול ביותר. בכל אופן תודה על התיקון.
avatar
yairjazz 1970-01-01 02:00:00
נמר, תודה על הסקירה. מספר שאלות ברשותך: עד כמה הרמקול הזה רגיש למיקום ? האם הוא דורש מרחק גדול מהקירות הצדדיים או מהקיר האחורי ? אם היית צריך לתאר את הצליל שלו בהשוואה לצליל של ה JmLab 726 שהיו לך, כיצד היית מתארו ?
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
יאיר. האופרה אינו רגיש במיוחד למיקומים, אצלי היה מטר וחצי מהקיר ורחוק גם לקירות צדדיים, שהרצתי אותו לא הרגשתי צורך להרחיק אותו אך הרחקתי בכל זאת, בגדול... אינו רגיש במיוחד למיקומים . לגבי מרחק מקירות צדיים רצוי להרחיק על מנת להרחיב את הבמה ימינה ושמאלה. קשה לי להביע על כך דיעה מפני שלא שמעתי את הפוקל שהיה ברשותי באותו חדר.
avatar
gtr 1970-01-01 02:00:00
שמעתי את הרמקול. הוא באמת יצירת אומנות ויזואלית ווקאלית למחירו. סקירה מעולה(Y) ומדויקת(Y).
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
יפה מאוד. נמר שמתי לב שהם משתמשים ביחידות כמו שווינה משתמשים. האם גוון הצליל דומה? בנוסף האם לדעתך זה כמו רכבים איטלקיים? יפים,אופים אבל ללא חומרים משמרים?
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
אורי. ראשית את הווינה שמעתי אבל לא ראש בראש כך שאינני יכול להשוות. מה שכן אני יכול להגיד הוא שרמקול עם יחידות זהות לא מוכרח להישמע דומה, זהה מפני שהיחידה היא אינה הגורם המכריע על הצליל, הקרוס אמור להיות בנוי כך שיוציא מהיחידה את המיטב, התיבה אמורה להיות חזקה ונטולת רזוננסים {תיבה טובה עולה הרבה כסף} המון רמקולים חולקים יחידות וקרוס זהים אך תיבה שונה וזה כבר עושה את ההבדל. לגבי אמינות המוצר. כיום גם הרכבים האיטלקים אמינים מאוד ביחס לאיטליה של פעם אך בסטריאו זה שונה. חמיטב ידיעתי וזיכרוני לא ניתקלתי בגלשים או חברים שברשותם ציוד איטלקי שהיה פחות או יותר אמין ממוצר אמריקאי צרפתי סיני או ממדינת יצור אחרת. איטליה נחשבת דווקה לאמינה מאוד בתחום האודיו.
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
בכיף:) סתם שאלות שעולות בראש אתה יודע.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
ברור שבכייף ידידי , שאל מה שאתה רוצה ואענה בשמחה. מטרת השירשור הוא להעיר, להאיר , ולשאול שאלות .
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
או. תאמין לי נמר אתה האדם הכי רציני בעסק.(בקול של דנירו בסרט שהוא מאפיונר עם בילי קריסטל הפסיכולוג).
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
תודה אורי. {בקולו של הפסיכולוג}
avatar
offirs 1970-01-01 02:00:00
אורי,לאיזה דגם של vienna התכוונת?
avatar
aviv007 1970-01-01 02:00:00
נמר, יופי של סקירה (Y),הרמקול נראה ומשתמע כמו מועמד רציני לניצחון... דרך אגב,הרמקול ניבדק עם האלקטרוניקה הנוכחית או עם השינדק? נ.ב: אני והמערכת "ברוגז" אחד עם השני בגללך...!!!;) :D
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
היי אביב. כל הרמקולים ניבדקו על השינדאק. ותודה על המחמאה הסופית , שמח שנהנת.
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
ההקשבה שלי הייתה פעמיים לדגמים של ווינה. קיבלתי אצל סבו בזמנו על המגבר שלי ועל מקור דומה הדגמה למדפיים שלהם הקטנים ה Haudn Grand הפעם הראשונה הייתה לאחד מהרצפתיים שלהם שאני לא זוכר עכשיו את השם זה היה בהשוואה שבין DVD-A לבין CD איכותי פעם לפני כמה שנים בחנות של הולוויד במפגש של הכתום שנכנסתי לזה בטעות ואירחו אותי. בנוסף באנגליה שמעתי את הסראונד שלהם הדקים.
avatar
truejoker 1970-01-01 02:00:00
נמר , תודה על הסיקור , כמו תמיד סיקור מפורט מאוד ומעולה . ע"פ ההתרשמות שלך הוא נראה מעולה למחיר . מעניין אם שמעת את הדגמים הגבוהים שלהם , והאם בהם הם פתרו את בעיית הבאס ? כמו כן איך הוא (אולי רשמת ואני לא שמתי לב), איך הנצילות האמיתית שלו ? הוא קל לדחיפה ע"י מגברי מנורות ?
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
היי ג'וקר. נכון - הוא מעולה למחירו. שמעתי את הקווינטה שהוא גם רמקול מעולה ויודע לנגן הכל {כולל אלקטרוני} אך אין לו את המהירות של הגראנד מאזה. לפי נתוני היצרן הוא לא אמור להיות קשה לדחיפה ואמור לעבוד עם מגברי מנורות {שיחממו אותו וידגישו את המיד היי שלו} אך לא בחנתי זאת על חי.
avatar
ofir-harlev 1970-01-01 02:00:00
וואלה נמר, הבאת עוד שיחוק. נראה אחד הרמקולים המרשימים מכל הבדיקות שעשית. גם ויזואלית, וגם לפי הסקירה שלך. אביב, יאחו שילינג מה קורה גבר גבר? מה קרה עם המערכת שלך, למה ברוגז?
avatar
aviv007 1970-01-01 02:00:00
מה שלומך אופיר? אני לא רוצה לסטות מהנושא של הפוסט...,רק אומר שלאחר האזנה למערכת של נמר,החסרונות במערכת שלי בולטים יותר(למרות שיש לה גם את ההיתרונות שלה עקב טעם שונה...) ,וזאת עוד מבלי להזכיר את הפטיפון שהוא פשוט תענוג (ורד)
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
נמר, במה/כיצד מתבטת המהירות של של הגראנד מאזה לעומת הקווינטה? תודה
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
גיא. הגראנד משתמש ביחידות 5 אינטש דינמיות ומהירות מאוד וזה מורגש בקטעים מהירים כגון רעידות הסקסופון שהקווינטה אינו מצליח להעביר אותן אך מספק עומק וגודל לעומתו. עוד דוגמה קטנה וזה תוף רגל שמכה בכפולות או משולשות מהירות שגורם ליחידה הקטנה של הגראנד להיתבטא ולהוכיח את מהירותה למול הקווינטה. למען הסר ספק - אינני אומר שהקוינטה איטי אלה שהוא אינו מהיר כמו אחיו הקטן. את זה תוכלו להרגיש נניח ברמקול אחר - הטיטוס שהוא מהיר יותר מאחיו הקומט אך חסר לו את העומק של הקומט. אותו הדבר בין הקומט לאלטאה הגדול ממנו בעל העומק אך נופל ממנו במהירות ומיקרו דינמיקה.
avatar
truejoker 1970-01-01 02:00:00
נמר זה בטוח שרמקול עם אלמנטים קטנים יהיה עם יתרון במהירות/מיקרודינאמיקה ע"פ רמקול עם דרייברים גדולים יותר . כמו כן ברור שיהיה לו פחות עומק בתדרים הנמוכים , ולהפיך . מה שאני הייתי רוצה לדעת , זה איזה מהיחידות של האופרה נותן את התמורה הגבוהה ביותר במשוואה ? כלומר יש לו הכי פחות פשרות על הגרף מהירות VS עמקות ?
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
אני חושב שהפרימה הוא רמקול שנותן תמורה מדהימה לכסף, יש בו מהירות מספקת פלוס וכמובן עומק נדיר לרמקול מדפי. אני די זהיר בדברי מפני שלא שמעתי את כל הדגמים של יצרנית זו. נכון להיום אני חושב שהפרימה הוא הרמקול המדפי שנספר אצלי כאחד הטובים שיצא לי לשמוע. אוסיף ואומר שהם ניגנו במבחן שערכתי להם על אותה אלקטרוניקה בדיוק כמו הגראנד מאזה. יתקן אותי אמיר אם טעיתי בדיאגנוזה אך זוהי היתרשמותי משלושת דגמי אופרה שאני מכיר באופן שאני יכול לאבחן יתרונות אחד מול השני מפני ששמעתי את שלושתם על אותה אלקטרוניקה..
avatar
exupgh12 1970-01-01 02:00:00
נמר, אני מחזק את דעתך, הפרימה הוא רמקול מדפי משובח המסוגל להשמיע מגוון רחב של סיגנונות מוסיקה מבלי להתבלבל. הבאס שהרמקול הזה מפיק היה מבייש כמה ריצפתיים שאני מכיר, המיד והגבוהים מפורטים ונעימים לאוזן.
avatar
truejoker 1970-01-01 02:00:00
אנצל את השירשור אני חושב שהפרימה הוא רמקול שנותן תמורה מדהימה לכסף, יש בו מהירות מספקת פלוס וכמובן עומק נדיר לרמקול מדפי. אני די זהיר בדברי מפני שלא שמעתי את כל הדגמים של יצרנית זו. נכון להיום אני חושב שהפרימה הוא הרמקול המדפי שנספר אצלי כאחד הטובים שיצא לי לשמוע. אוסיף ואומר שהם ניגנו במבחן שערכתי להם על אותה אלקטרוניקה בדיוק כמו הגראנד מאזה. יתקן אותי אמיר אם טעיתי בדיאגנוזה אך זוהי היתרשמותי משלושת דגמי אופרה שאני מכיר באופן שאני יכול לאבחן יתרונות אחד מול השני מפני ששמעתי את שלושתם על אותה אלקטרוניקה.. אני מצטער שאני אשאל את זה כאן , ואשנה טיפה את הפוקוס של השירשור , אבל רציתי לשאול , אתה עשית את המבחן של הדובאל פלאנטס ? או שמעת אותם ? כי הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים בינהם . אני אמור לתת עיצה למישהו , ומהמבחנים שנעשו ברשת נראה לי שאלו הרמקולים שאמליץ לו לשמוע ראשונים , כך שהייתי רוצה את חוות דעתך , על ההבדלים והדגשים השונים שלהם בתודה יהודה
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
הדובל הוא אחד המתמודדים במבחן וכתבתי עליו לפנ י הגראנד מזזא. קבל בלינק.
avatar
arama-audio 1970-01-01 02:00:00
לא טעית בדיאגנוזה נמר . אמיר ארמה
avatar
truejoker 1970-01-01 02:00:00
חשבתי כך , ובדיוק בגלל זה שאלתי הדובל הוא אחד המתמודדים במבחן וכתבתי עליו לפנ י הגראנד מזזא. קבל בלינק. רציתי לדעת מה דעתך בהשוואה של שניהם
avatar
ofir-harlev 1970-01-01 02:00:00
ג'וקר, לא קשה להבין מהמבחנים ששני הרמקולים האלה שונים בתכלית. אלה באים לשרת מטרה כזו, ואלה כזו. לא אמורה להיות בעיה להבין איזה זוג מבין השניים חברך יעדיף.
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
גם ההשוואה מאוד בעייתית . זה רמקול ב 9900 ש"ח. השני ב 6800 . זול ב30 אחוז מהשני. זה הבדל עצום. זה בעל שתי יחידות 5" מאוד איכותיות. בעל גימורים מעולים. זה בעל יחידה אחת , ולפי נמר הגימור לא משהו מיוחד. הנה השוואה: דובל: ציונים (סולם 1-5) בס - 3 (מדוייק, מאוזן אך רזה ומעט חלש) מיד - 4 (מלא, בריא ועתיר אנרגיה רק ל תתעסקו איתו באלקטרוני) גבוהים - 3.5 (חד, מלא ומפורט אך השרה מעט אווירה אפלולית) איזון - 5 (חסר מתחרים לטעמי) דינמיקה 3.7 (כמעט 4, בקטעים קשים הוא נילחם וזה די מורגש) פירוט - 4 (בתחום המיד במיוחד) איכות בניה - 3.5 (עיצובו מעורר יראה - במיוחד אצל נשים, הציפוי דקיק למדי אבל נראה אסטטי, מבט מתחתית הרמקול מגלה תיבה עשויה עץ סיבית) -PLANETS הוא רמקול מאוד מיוחד ובאמת שונה מה"נורמל" שאנחנו רגילים אליו כאשר אנו מדמיינים "רמקול" ואת מראהו בראש. הוא מעוצב מאוד וחביב מאד על נשותינו, לא ניראה לי שבת הזוג תתנגד לאחר כזה בבית, מבנהו מספק יתרון נוסף: לא ניתן להניח עליו עציץ... אך יש לי מספר בעיות איתו: אומנם הוא נותן חוויה מיוחדת בתחום הבמה והרגשתי שאני בוחן את הקיר הקידמי שלי ולא איזה רמקול שניגן שם. אבל, גם שוקולד טעים יכול להיות מהנה רק אם תוכלו אותו במידה, אם תגזימו הוא כבר ימאס, מה שקרה הוא שהקשבתי לו במשך 3 ימים באופן אינטנסיבי ונהנתי מאוד מהחוויה אך כאשר מתרגלים אליה היא מתחילה לשעמם מעט (אותי בכל אופן): הייתי רוצה עוד קצת בשרניות בצליל, משהו בסגנון ש"יורה" עלי קצת מוסיקה ולא מנגן כדרך אגב. בסופו של מבחן זהו בהחלט רמקול ששווה לשמוע, שווה לחוות את חוויה ה- DUEVEL ואת זה אני אומר בביטחה. אופרה: ציונים בס 4- (הדוק, מדוייק, מאוזן, מפורט ומהיר אך חסר עוד קצת עומק) מיד - 4.5 (מלא, מפורט, מדוייק ועמוק כאילו היה הרמקול הרבה יותר גדול פיזית) גבוהים – 4 (מלא, מפורט, מהיר ויחד עם זאת רך ונעים) איזון - 4.5 (מנגן ממש כמקשה אחת) דינמיקה - 4.5 (דינמי במיוחד גם בקטעים קשים בעוצמה על גבול הלא חוקי) פירוט - 4.5 (פרטים במשקל כבד, את כל מה שהיה צריך לשמוע שמעתי) איכות בניה - 5 (לא ניראה לי שיש כאן רמקול שבנוי מחומרים כל כך איכותיים ובגימור כה מושלם, האמינו לי כי חיפשתי פגמים) נדיר למצוא רמקול שקשה "להפיל אותו", המבחן הזה כולל 4 סגנונות מוסיקה אשר שונים בתכלית אחד מהשני והוא עמד במבחן בגבורה, הוא מאוזן, מפורט, חזק, מדוייק, עמוק ומוסיקלי. במוסיקה אלקטרונית הוא לא להיט אך עדיין מעורר את הלב, הוא בנוי היטב, מעץ איכותי וניראה מרשים ואלגנטי במיוחד, ממש רהיט קטן. אני באופן אישי חושב שהוא אחד הרמקולים הטובים שיצא לי לסקור ואת זה אני אומר בביטחון מלא. יכול להיות שהסינרגיה עם האלקטרוניקה שלי היא פשוט מושלמת ומתמזגת איתו מצויין, בגדול הוא הפתיע והרשים אותי לחלוטין. כל הכבוד לאופרה: רמקול מצויין. לפי הקריאה הקצרה רואים שאין פרמטר ציוני אחד שנמר נתן לדובל ציון כמו של האופרה. לאופרה פר נתון תמיד יהיה ציון גבוהה יותר. לכן הוא יקר בכמה עשרות אחוזים. כמו כן וחשוב לשים לב באיזה ציוד הם נבדקו.
avatar
truejoker 1970-01-01 02:00:00
תודה לכם שחידדתם את התמונה עבורי , אני אמליץ לו ללכת לשמוע את האופרה
avatar
מאסטרו אודיו 1970-01-01 02:00:00
לפי הקריאה הקצרה רואים שאין פרמטר ציוני אחד שנמר נתן לדובל ציון כמו של האופרה. לאופרה פר נתון תמיד יהיה ציון גבוהה יותר. לכן הוא יקר בכמה עשרות אחוזים. כמו כן וחשוב לשים לב באיזה ציוד הם נבדקו. נכון אבל כמעט... מה עם איזון - 5 > 4.5 ? ובמה?
avatar
אורי_ו 1970-01-01 02:00:00
מאסטרו. אל תטפל לקטנות יש מספיק אנשים אחרים שזה התפקיד שלהם. באמת חסר טעם (עוסק מסחרי=ריח לא טוב).
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
אורי. אנחנו נטפל בדברים האלה. ולתשובה. אי אפשר להשוות בין רמקולים שמטרתם שונה לחלוטין. ישנם פרמטרים שהאופרה לעולם לא יצליח להרשים כמו הדובל ולהיפך. לא הייתי שולל מחברך להקשיב לשניהם, הדובל הוא רמקול מיוחד ובנוי בצורה שונה לחלוטין מהאופרה {שהוא רמקול מצויין} . הדובל מיצר בימת סאונד שהאופרה לעולם לא יצליח ליצר, האופרה נותן דינמיקה שהדובל לא מצליח לתת ועוד כמה פרמטרים שגורמים להם להיות שונים בתכלית. כיוון שהדובל הוא רמקול יחודי מסוגו ושונה מהרמקול הסטנדרתי אני בהחלט הייתי מציע לחברך להקשיב לשניהם ולא לשלול בשבילו את האופציה - תן לו להחליט.
avatar
il1 1970-01-01 02:00:00
מאחר והמבחנים של נמר הם 'הסולם של נמר'- המלצתי לו בתחילת הדרך לנסות ולנקד, לפי טעמו, בסולם ניקוד מ 1 ל 100 . נמר הבטיח שבסוף המבחן הוא יעלה טבלת ניקוד שתשקף את העדפותיו- אז יהיה מענה טוב יותר לדעתו. כמובן שזה לא סולם אבסלוטי- אבל בהחלט סולם שישקף עבודה מדוקדקת ויסודית שתהיה נוחה לקריאה ולהבנה- כנקודת התחלה למחפש המתחיל. (הסתבר לקונה המתחיל שטעמו דומה לנמר- מה טוב, לא- לפחות ידע היכן וכמה הם שונים) אני חושב שעדיף סולם שעבדו עליו באהבה ומסירות- מאי קיום סולם בכלל.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
זה מה שנעשה מהמבחן הבא.
avatar
צפיר 1970-01-01 02:00:00
יופי של סקירה. לא כל כך הבנתי את הכוונה ב-"פרטים במשקל כבד" אבל את כל שאר הכתבה נהנתי מאוד לקרא.
avatar
נמר 1970-01-01 02:00:00
היי צפיר. הכוונה לפרטים במשקל כבד היא מטאפורה להרבה פרטים.
avatar
bandler 2008-11-05 07:59:53
פרימה מול גראנד מזה? מי מהם נותן באס עמוק יותר? מי מהם מתאים לרוק וג'אז? אני ניח שלאופרה יש להוסיף עלות מעמד מתאים. איזה הגברה צריכים החברה האלה? האם אינטגרטד של NAD יצליח להניע אותם?
avatar
נמר 2008-11-05 09:34:01
1- הגארנד מפני שהקופסה גדולה יותר והיחידות לדעתי דינמיות יותר {בחנתי את שניהם} 2- שניהם מתאימים לסיגנונות המוסיקה הנ"ל. 3- אכן. 4- הגברה שתתאים לטעמך. 5- כמעט כל מגבר שקיים בשוק יניע אותם. הם קלים להנעה אין לי מושג איך זה ישמע עם ה-NAD אך הוא יניע אותם ללא כל בעיה.
avatar
carmi 2008-11-05 09:37:11
הפרימה המדפי (צריך סטנט) יספק פחות באס ולכן גם יתאים פחות לרוק. לא צריך מגבר חזק במיוחד כדי לדחוף אותם. עדיפות של אחד על השני זה יותר עניין של טעם אישי
avatar
bandler 2008-11-05 23:47:05
תודה!
avatar
meir78 2008-12-05 14:56:30
עזוב הכל , הדעות כאן הם אישיות, לך לשמוע באוזנים
avatar
נמר 2008-12-05 16:39:42
נכון מאיר אבל לא בדיוק נכון. אחרי שאתה שומע ראש בראש 18 רמקולים באותו חדר על אותה מוסיקה ואותה אלקטרוניקה למשך כמה ימים אני מבטיח לך שיש כאן ביקורת קצת מעבר לטעם אישי. הרבה רמקולים שהם ממש לא לטעמי קיבלו ביקורת טובה יותר מרמקולים שהם ממש ממש לטעמי. אך אין ספק שעדיין רצוי וצריך להאזין לרמקול לפני רכישה.
avatar
ronenmmm 2008-03-07 11:01:30
נמר אני מסכים איתך ,ואהבתי את צורת הכתיבה שלך קבל חח....
כל הזכויות שמורות לאתר dtown.co.il


תגיות
הרשם לעדכוני האתר
Email: