צמיחה במכירות מסכי תלת מימד ב- 2011? תלוי איך מסתכלים על זה

ליאור קורן
20-02-2011 00:00

יצרניות מסכי טלוויזיה כמו סמסונג ו-LG צופות גידול ניכר במכירת מסכי תלת מימד, האמנם?


שתיים מיצרניות המסכים המובילות בעולם, מפרסמות את צפי מכירות מסכי 3D לשנת 2011: סמסונג שמכרה שני מיליון טלוויזיות תלת מימד בשנה החולפת, צופה גדילה למספר של 10 מיליון יחידות בשנה הנוכחית.
LG לא פרסמה נתוני מכירות לשנה שעברה והיא צופה מכירת 5 מיליון מסכי 3D בשנת 2011.

סמסונג תמשיך להתמקד במסכים בעלי משקפי תלת מימד אקטיביים, בעוד LG תרחיב את קו הדגמים שמגיע עם משקפיים פאסיביים, שאינם דורשים סוללה.

בעוד כלל יצרניות מכשירי טלוויזיה משקיעות הון רב בפרסום ודחיפת הדור החדש של תלת מימד, המכירות בפועל של מסכים כאלו אכזבו, בין השאר בגלל רתיעת הצופים משימוש במשקפיים יעודיים והחוסר בתכנים מתאימים.

לכאורה, נתוני המכירות הצפויים למסכים כאלו, נשמעים אופטימיים למדי, אך יש לזכור כי בשנה הקרובה, התמיכה בתלת מימד הולכת ונכנסת גם לדגמי הביניים ולמעשה, סדרות מסכים רבות שמתעדכנות כל שנה, מקבלות, בין השאר, גם 3D; הקהל שרוכש מסכים אלו, מתייחס לאותה תכונה כ- "טוב שיש" ולא כסיבה העיקרית או היחידה לרכישת מסך חדש, מה שמקשה להציג נתונים כאלו כהצלחה אמיתית של הטרנד.

קישור: אנגדג'ט

מעבר לתגובות בפורום