גם ל- HTC יש טאבלט ו- 'פייסבוק-פון'

אביחי אפוטה
15-02-2011 14:04

תערוכת הסלולאר בברצלונה: החברה השיקה 3 דורות חדשים למכשיריה, מחשב לוח חדש וגם שני טלפונים עם קישור מיוחד לרשת החברתית


גם היום לא חסרות כותרות בברצלונה, והפעם תורה של HTC להכריז על הניידים החדשים לשנה הקרובה. הלהיט התורני במכשירים הניידים, כך מסתמן, הוא אינטגרציה עמוקה ביניהם לבין הרשתות החברתיות ובפרט Facebook. אחרי שבשבוע שעבר נחשפו מכשיריה של חברת INQ המביאים את חווית השיתוף למסך הבית של המכשיר, מכריזה היום חברת HTC על שני מכשירים עם כפתור Facebook ייעודי.

רוקדים עם מכשירים

המכשיר הראשון הוא ה- HTC Salsa: מעבד 600MHz עם 512MB זיכרון Ram ו- 512MB זיכרון פנימי לאחסון (הרחבה באמצעות כרטיס MicroSD). מסך מגע בגודל 3.4 אינצ' ברזולוציה של 480x320 פיקסלים, מצלמת 5 מגה-פיקסלים אחורית ומצלמת VGA קדמית לשיחות ווידיאו. ה- Salsa מגיע עם אנדרואיד בגרסה החדשה ביותר כיום 2.4 וממשק ה- Sense של HTC.

salsa

המכשיר השני הוא ה- HTC Chacha: בדיוק אותו מפרט למעט מסך מגע בגודל 2.6 אינצ' ומקלדת מלאה (QWERTY).

cha

מה שמיוחד במכשירים הללו הוא כפתור ה- Facebook שנמצא בתחתית. המכשיר יודע לזהות מתי התבצעה איזושהי פעולה שניתן לשתף אותה עם החברים שלכם ובאופן אוטומטי גורם לכפתור להבהב. כך תוכלו בלחיצה עליו לשתף את חבריכם בתמונה שצילמתם, במקום מסוים שאליו הגעתם, מוסיקה שאתם שומעים ועוד.

facebook

Incredible S, Desire S ו- Wildfire S

 ברור שטלפונים שמתמקדים בעיקר ב- Facebook זה לא מה שיכבוש את בשוק, אז HTC מחדשת את היצע המכשירים שלה:

Incredible S: מסך מגע בגודל 4 אינצ' ברזולוציה של 800x480 פיקסלים, מעבד 1GHz ו- 768MB זיכרון Ram. מצלמת 8 מגה פיקסלים אחורית עם שני מבזקים ומיקוד אוטומטי המצלמת ווידיאו באיכות 720p. מקדימה ישנה מצלמת 1.3 מגה פיקסלים לשיחות ווידיאו. ה- Incredible S מגיע עם 'אנדרואיד' בגרסה 2.2 (Froyo) ועם ממשק ה- Sense של HTC.

s

Desire S: הדור הבא לאחד המכשירים המוצלחים ביותר של HTC בשנה האחרונה. מסך מגע בגודל 3.7 אינצ' ברזולוציה של 800x480 פיקסלים, מעבד 1GHz ו- 768MB זיכרון Ram. המצלמה לא השתנתה מהדגם הקודם (Desire HD) ונשאר 5 מגה-פיקסלים עם מיקוד אוטומטי ופלאש LED, גם היא מצלמת ווידיאו באיכות 720p. גם ב- Desire S יש מצלמת 1.3 מגה-פיקסלים לשיחות ווידיאו אך בניגוד ל- Incredible S, ה- Desire S מגיע עם 'אנדרואיד' בגרסה 2.4.

htc

Wildfire S: מכשיר 'אנדרואיד' פשוט להמונים. מעבד 600MHz עם 512MB זיכרון Ram, מסך מגע בגודל 3.2 אינצ' ברזולציה של 480x320 פיקסלים, מצלמת 5 מגה פיקסלים אחורית עם מיקוד אוטומטי ופלאש LED. גם הוא יגיע עם 'אנדרואיד' בגרסה 2.4 וממשק ה- Sense של HTC.

htc

עוד טאבלט לחגיגה

מחשבי הלוח השנה חשובים לא פחות מהיצע המכשירים הסלולאריים. לכן, חברה בסדר גודל ונתח שוק של HTC לא יכולה להישאר מאחור. תכירו את ה- HTC Flyer:

flyer

מחשב לוח עם מסך מגע בגודל 7 אינצ' ברזולוציה של 1024x600 פיקסלים. גובהו של המכשיר 19.5 סנטימטרים, רוחבו 12.2 סנטימטרים, עוביו 13.2 מילימטרים והוא שוקל 420 גרם. המעבד הוא 1.5GHz (ליבה אחת), זיכרון Ram של 1 גיגה ו-32 גיגה זיכרון אחסון (יש כניסת MicroSD). למרות שטכנולוגיית המסך היא קפסיטיבית (קיבולית, כלומר מזהה נגיעת אצבעות על-ידי חשמל) ה- Flyer מגיע עם עט-חרט (סטיילוס) שעובד גם בטכנולוגיה הזו. מאחור ישנה מצלמת 5 מגה פיקסלים עם מיקוד אוטומטי ומקדימה מצלמת 1.3 מגה פיקסלים לשיחות ווידיאו.

flyer

הנתון המאכזב יותר הוא שה- Flyer מגיע עם 'אנדרואיד' בגרסה 2.3 ולא 3.0 הייעודית למחשבי לוח. נראה ש- HTC לא ממש הכינו את שעורי הבית שלהם בתחום הטאבלטים שכן היו לומדים שגם מסך יחסית קטן (7 אינצ') וגם מערכת הפעלה סלולארית (ראו את ההבדלים בטאבלטים של סמסונג, ה- Tab וה- Tab 2) לא יצמיחו הצלחה גדולה.

מעבר לתגובות בפורום