Samsung לא משחקת משחקים. Sony-Ericsson דווקא כן...

אביחי אפוטה
13-02-2011 23:49

סיכום אירועי מסיבות העיתונאים של תערוכת הסלולאר השנתית בברצלונה (MWC) - הקלפים של שתי ענקיות הסלולאר גלויים על השולחן. הכרזות על טלפונים חכמים וגם טאבלטים.

 אלו שבועות שכל כולם סלולאר (שלא ייגמר לעולם...). היום אנחנו מתחדשים עם Samsung ו- Sony-Ericsson בחשיפות המכשירים הניידים החדשים לשנת 2011, וזו רק ההתחלה.

Xperia Play: יותר סוני

בהתחלה אלו היו פנטזיות של גאדג'ט-פריקים. זה המשיך עם שמועות על פיתוחים וניסויים עד שבחודשים האחרונים הגיעו גם תמונות מודלפות וחשיפה ראשונה של אבטיפוס. אבל הערב אפשר כבר לגעת בחלום: תכירו את ה- Xperia Play. מכשיר טלפון משולב קונסולת Playstation ניידת. אנחנו רגילים לראות סמארטפונים עם מקלדות נשלפות, אבל זה כל-כך משעמם לעומת מה שנשלף מהמכשיר החדש של 'סוני-אריקסון'.

sony

קודם כל זהו סמארטפון בעל מסך מגע בגודל 4 אינצ' ברזולוציה של 854x480 פיקסלים. מעבד Snapdragon: Scorpion במהירות של 1 גיגה-הרץ, 400MB זיכרון Ram ומערכת הפעלה 'אנדרואיד' בגרסה 2.3 החדישה. ה- Xperia Play מגיע עם כרטיס זיכרון MicroSD בנפח 8 גיגה (תומך עד 32 גיגה), מצלמת 5 מגה-פיקסלים אחורית עם מיקוד אוטומטי ופלאש LED. מה שמיוחד במכשיר החדש של 'סוני-אריקסון' הוא השילוב של קונסולת Playstaion ניידת בעזרת בקר משחק נשלף: מצד שמאל כפתורי התזוזה, מצד ימין הכפתורים המוכרים של בקרי ה- Playstation, במרכז שני כפתורי מגע המדמים את הג'ויסטיקים האנלוגיים. בנוסף, המכשיר יגיע עם מגוון משחקים קלאסיים מימי ה- Playstation one ובסמוך לתחילת הפצתו תעלה לאוויר גם חנות מקוונות למשחקים יותר מתקדמים עבורו. המכשיר צפוי להיות זמין כבר בחודש הבא ברשת 'ווריזון' האמריקאית.

Xperia Arc/pro/neo: יותר אריקסון

משחקים זה נחמד, אפילו מאוד, אבל יש שוק סמארטפונים סוער שצריך לשרוד בו. לכן, 'סוני-אריקסון' משיקה עוד 3 מכשירים:

Xperia Neo:

מסך מגע בגודל 3.7 אינצ' ברזולוציה של 854x480, מעבד Snapdragon במהירות של 1 גיגה-הרץ, 512MB זיכרון Ram, כרטיס MicroSD בנפח 8 גיגה כלול (עם תמיכה של עד 32 גיגה), מצלמת 8 מגה-פיקסלים אחורית עם פלאש ,LED המצלמת ווידיאו באיכות של 720p ומצלמת 2 מגה-פיקסלים קדמית לשיחות ווידיאו. גם ה- Neo יגיע עם מערכת ההפעלה 'אנדרואיד' בגרסה 2.3.

neo

Xperia Pro:

מפרט כמעט זהה ל- Neo רק שה- Pro יגיע עם מקלדת פיזית מלאה (QWERTY) נשלפת.

pro

Xperia Arc:

אחד המכשירים היפים והמרשימים של 2011, שכבר נחשף בחודש שעבר בתערוכת CES. מסך 4.2 אינצ' והמשך המפרט גם הוא זהה ל-Neo ול- Pro. 

arc

סמסונג עושה זאת בגדול

אם בשנה החולפת היחידה שנתנה 'פייט' ל- iPad של 'אפל' הייתה 'סמסונג' עם ה- 'גלאקסי טאב', בשנה הקרובה המלחמה הולכת להסלים. 'סמסונג' חושפת הערב את הדור השני למחשב הלוח שלה: Galaxy Tab 2.

tab2

מחשב לוח בגודל 10.1 אינצ' (הקודם היה בגודל 7 אינצ' וה- iPad הוא בגודל 9.7 אינצ') ברזולוציה של 1280x800 פיקסלים, מעבד 1 גיגה-הרץ כפול ליבה (Nvidia Tegra 2) וגולת הכותרת: מערכת ההפעלה הייעודית למחשבי לוח של 'גוגל' - 'אנדרואיד' 3.0 (Honeycomb). ה- 'טאב 2' יכלול מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסלים עם פלאש LED וצילום ווידיאו באיכות 720p. גם מצלמה קדמית לשיחות ווידיאו יש: 2 מגה-פיקסלים ובשתי גרסאות אחסון - 16 ו- 32 גיגה.

גלקסי S2

הדור השני לטלפון הסלולארי המוצלח של סמסונג. מסך מגע בגודל 4.2 אינצ', Super Amoled plus עם רזולוציה של 800x400 פיקסלים, מעבד 1 גיגה-הרץ כפול ליבה מתוצרת Samsung (Orion), 1 גיגה Ram, 2 גרסאות של זיכרון אחסון: 16 ו- 32 גיגה וגם הוא יגיע עם מערכת ההפעלה החדישה של 'גוגל' - אנדרואיד 2.3. בנוסף, מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסלים עם צילום ווידיאו באיכות 720p ותמיכה בניגון ווידיאו ב- 1080p ועוד. 

s2

 

מעבר לתגובות בפורום