פייסבוק-פון: למי שלא מסוגל להתנתק

אביחי אפוטה
10-02-2011 14:54

אחרי לא מעט שמועות, חברת INQ משיקה באופן רשמי שני מכשירים עם אינטגרציה עמוקה לרשת החברתית המפורסמת


כבר לפני כמה חודשים דווח על שיתוף פעולה מסיבי בין חברת INQ הלונדונית המייצרת טלפונים סלולאריים לבין Facebook במטרה לייצר מכשיר שכולו סובב סביב החיבור לרשת החברתית. כבר לפני יותר משנתיים הציגה החברה מכשיר עם אפליקציה "טבעית" (Native app) של Facebook ולאחר מכן גם שני מכשירים המתבססים על שירות המיקרובלוגינג Twitter. ככל שהקשר בין החברות מעמיק והטכנולוגיה מאפשרת - הפיתוח המשותף מתאים את עצמו למצב בשוק.

המכשירים החדשים יהיו מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסא 2.2 (Froyo) כאשר הם יהיו הראשונים להתבסס על ממשק תכנות האפליקציה של Facebook, שהושקה לפני חצי שנה (Facebook Social Graph API) המאפשרת קישור ישיר לכל המידע בחשבון המשתמש והבאתו למסך הבית כשהוא מתעדכן באופן דינאמי. ממש כמו להשאיר את דף הבית של חשבון ה- Facebook שלכם פתוח בדפדפן. בעמוד הבית של הניידים החדשים יופיע ה- Feed של חשבון ה- Facebook עם גישה נוחה בנגיעה לשירותי הצ'אט, הודעות פרטיות, חברים, Notifications, ה- Wall ועוד.

inq

INQ Cloud Touch
מגיע עם מסך נגיעה בגודל 3.5 אינצ', קישוריות WiFi, מקלט GPS פנימי, מצלמת 5 מגה פיקסלים, מעבד 600Mhz ועם כרטיס זיכרון MicroSD בנפח 4 גיגה. המכשיר השני ייקרא Cloud Touch Q ויגיע עם מקלדת פיזית מלאה (QWERTY). המפרט הפנימי זהה. שני המכשירים צפויים להגיע למדפים (לעת עתה רק באנגליה) ברבעון השלישי השנה.

 

מעבר לתגובות בפורום