טושיבה משיקה ב... מצרים טלוויזיות LCD על סוללות ומסך דגל 55ZL800

ליאור קורן
04-02-2011 01:00

קצת לפני המהומות, השיקה טושיבה את מסך הדגל 55ZL800 - CEVO ואת סדרת ה- LED Power TV שפועלת על סוללות.


בהודעה רשמית שיצאה מספר ימים לפני תחילת המהומות בקהיר ושאר ערי מצריים, השיקה טושיבה עשר טלוויזיות LCD חדשות בקהיר, תוך שהיא מכריזה על כוונתה לעבות את קולקציית המסכים שלה במדינות המזרח התיכון ואפריקה.

באירוע, הושקה סדרת ה- Power TV הכוללת דגמי LED שמסוגלת להתמודד ביעילות עם הפסקות החשמל שעלולות לנבוע למשל כתוצאה מהחלפת שלטון.
דגמי PC1 בסדרה, הם הראשונים בעולם שמגיעים עם סוללות אינטגרליות, אלו נטענות ומאפשרות להפעיל את הטלוויזיה במצב גיבוי כאשר רשת החשמל פסקה מלפעול.
סדרת PC1 מגיעה בגדלי 24" ו- 32" והסוללות מספיקות להפעלה רצופה של כשעתיים.
בנוסף, דגמי ה- Power TV כוללים גם מגבר אות פנימי שמיועד עבור צפיה באיזורים מרוחקים – שם אות השידור נקלט בצורה חלשה ויש להגבירו מאוד בכדי לקבל תמונה באיכות סבירה.

טושיבה CEVO – 55ZL800

בצד השני של הסקאלה, ניצב מסך הדגל החדש, הכולל מעבד רב ליבות (מבוסס במקור על מעבד ה- CELL) ופאנל LED עם מנגנון עמעום מקומי הכולל 512 איזורי הארה שונים, מה שמאפשר לשלוט על עוצמת תאורת המסך בנקודות ספציפיות ולהגדיל את הניגודיות לערך אסטרונומי של 9,000,000:1.

בנוסף, המסך תומך בהצגת וידאו תלת מימד וגם בהמרה של שידורים רגילים (דו מימד) אל תלת מימד בזמן אמת והוא מגיע עם מקרן קול אינטגרלי (שכולל שורת רמקולים קטנים).

דגם ה- 55ZL800 מוגדר כמסך Hi-End והוא יקר באופן משמעותי משאר דגמי טושיבה (לא נמסר על מחיר עדיין), הצבתו כדגם פרימיום הופכת אותו למתאים בעיקר עבור עשירי מצרים, אולם נראה שאלו מוטרדים בימים אלו יותר בענייני חיים ומוות מאשר תענוגות החיים.

באירוע זה, הושק גם מסך LED  תלת מימד מדגם WL700, בעובי של 2.9 ס"מ ובגדלי 46" ו- 55".

מעבר לתגובות בפורום