G-Slate של LG: התלת מימד מגיע למחשבי הלוח

אביחי אפוטה
02-02-2011 10:45

שתי מצלמות אחוריות יאפשרו צילום 3D באיכות 1080p וצפייה באמצעות משקפיים. יושק ברבעון השני השנה.


חודש אחרי תערוכת CES 2011 ומבול מחשבי הלוח שנחת עלינו, LG משחררת פירוט מלא ורשמי לטאבלט שלה. החברה שיחררה הודעה רשמית אודות מחשב לוח מבוסס אנדרואיד 3.0 מתוצרתה במהלך התערוכה, אך עד לשעות האחרונות לא היה ידוע עליו כמעט כלום.

מההודעה הרשמית ניתן להתרשם שלזירת הטאבלטים החמה לשנה הקרובה מצטרף שחקן משמעותי נוסף ל- Xoom של מוטורולה המתבסס על מערכת ההפעלה הייעודית של Google למחשבי לוח - אנדרואיד 3.0. ה- G-Slate יגיע עם מעבד 1Ghz כפול ליבה של Nvidia (Tegra 2), זיכרון אחסון פנימי של 32 גיגה, מסך בגודל 8.9 אינצ' וכמו כל הטאבלטים והמכשירים הסלולאריים של השנה הקרובה, גם ה- G-Slate מגיע כשהוא מוכן לרשתות ה- LTE בארה"ב.
 
slate 
 
הדובדבן האמיתי בטאבלט של LG הוא יכולות התלת מימד שלו: ה- G-Slate  כולל 2 מצלמות אחוריות המקנות לו צילום תלת-מימד באיכות 1080p. הצפייה בתכני תלת מימד, שצולמו על-ידיו או הורדו אליו, תתאפשר על המכשיר באמצעות משקפיים ולא ברור כרגע אם הן אקטיביות או פאסיביות או אם הן יהיו כלולות. בנוסף, אחת המצלמות האחוריות מתפקדת גם כמצלמת 5 מגה-פיקסלים רגילה עם פלאש LED. ישנה גם מצלמה שלישית בחזית המכשיר (2 מגה-פיקסלים) לשיחות ווידיאו. מחירו של ה- G-Slate עדיין לא פורסם אך הוא יהיה זמין ברבעון השני השנה.
 
slate 

יכולות תלת מימד על מכשיר שכזה הופכות אותו לפיסת טכנולוגיה מרשימה ביותר, אבל אי אפשר שלא לתהות עד כמה אפשרות כזו תהיה פונקציונאלית, במיוחד על מחשב לוח. אחרי שטכנולוגיית התלת-מימד נכנסה בסערה לחיינו במהלך השנה האחרונה, התברר כי הבועה הזו התפוצצה מהר מאוד - הצרכנים לא בדיוק נהנים מצפייה ממושכת באמצעות משקפיים מסורבלים. יחד עם זאת, צריך לזכור שמחשב לוח נועד קודם כל להיות נייד, בעל סוללה חזקה ונוח לתפעול - נראה שיכולות תלת-מימד במכשיר כזה די סותרות את העקרונות הללו.
מעבר לתגובות בפורום