רשת חנויות מחשבים חדשה של אלקטרה בישראל

dtown
16-01-2011 13:07

אלקטרה מוצרי צריכה משיקה רשת חנויות מחשבים, לפי הצהרת החברה, המוטו המרכזי של רשת זו יהיה המחיר הזול.


בשלב הראשון, עד סוף חודש פברואר 2011, יפתחו 6 סניפים: בתל אביב – 2 סניפים, ראשון לציון, חיפה, רעננה וגם בגבעתיים, עד סוף שנת 2011 יפתחו שישה סניפים נוספים.

חברת אלקטרה מחשבים (בשמה הקודם "תגה-מגם"), נרכשה ע"י אלקטרה מוצרי צריכה באוגוסט 2007. אלקטרה מחשבים מתמחה במכירת מחשבים ניידים ושולחניים, מסכים וציוד היקפי של המותגים Lenovo, Acer, Dell, Kingston, Hasee ועוד.


דודו דוד - מנכ"ל אלקטרה מחשבים אמר היום: "מבדיקות וסקירות שוק מעמיקות שערכנו גילינו כי  צרכן העומד לפני החלטת קניה מוצא את עצמו בדרך כלל בצומת קבלת החלטות - צרכן שהמחיר ורק המחיר הינו השיקול המכריע בהחלטת הקניה, כולל על חשבון נוחות, יחס מקצועי ושירות, נאלץ לפנות לרשתות  heavy Discount שבדרך כלל, משווקות מגוון מצומצם של מוצרים או מותגים, ללא הזדמנות אמיתית לראות ולחוש את המוצר אותו רוכש.

דוד הוסיף וציין: "השקענו משאבים רבים בעיצוב התצוגה בחנויות על מנת לאפשר ללקוחות להתרשם באופן אמיתי ומוחשי ממגוון המוצרים. בכל סניף הלקוחות יוכלו להתרשם מעשרות  דגמים של מחשבים ניידים ונייחים".    

חנויות "אלקטרה מחשבים" ישתרעו על שטח של כ- 120 - 100 מ"ר  ויציעו מגוון רחב של מחשבים ניידים ושולחניים, עכברים, מקלדות, נגנים, משחקי מחשב, מצלמות דיגיטליות ועוד.


באירוע השקת הרשת, נמסרו נתונים על שוק המחשבים בישראל בשנת 2010:

•    שוק המחשבים נאמד בכ- 7 מיליארד ₪ (מחירים קמעונאים לפני מע"מ)
•    ע"פ דו"ח מקדמי של חברת IDC בשנת 2010 נמכרו בישראל מעל 1.1 מיליון מחשבים ניידים ושולחניים, נתון זה מהווה גידול של כ- 9.2% לעומת 2009.
•    ע"פ ד"וח מקדמי של חברת IDC שוק המחשבים הניידים מציג גידול של כ- 20.5% בשנת 2010 מול שנת 2009.
•    בשנת 2009 התפלגות המכירות בין מחשבים ניידים לשולחניים הייתה כ- 51% מחשבים שולחניים לעומת כ- 49% מחשבים ניידים.
•    בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת  2010 התהפכה המגמה וההתפלגות בין היקף מכירות ניידים לנייחים נאמדת בכ - 58% ניידים לעומת 42% מחשבים שולחניים .
•    היקף המכירות בסגמנט המשתמש הפרטי,  נאמד בכ- 2.5 מיליארדי ₪
•    עפ"י הערכות  Datamonitor, צפוי שוק המחשבים לשימוש ביתי לצמוח בכ- 25% ב- 3 השנים הקרובות

מעבר לתגובות בפורום